the end of the world and the beginning of a christmas vacation

maailmanloppu maailmanloppu maailmanloppu maailmanloppu maailmanloppu maailmanloppu Jee maailmanloppu ei tullu(ainakaan vielä) ja loma alko! Tossa on parit kuvat tän aamusesta joulujuhlista, kunnia kuvista kuuluu Emma-Lotalle joka kuvas mun kameralla koska olin ite esiintymässä. Se jouluevankeliumi meni ihan hyvin, mitä nyt äänsin pari sanaa väärin mutta hyvin se muuten meni. Linda kuvas sen evankeliumin videolle enkä pysty vieläkään kattomaan tota ilman et alkaa ärsyttään oma ääni ja mun hiukset, jotka ei todellakaan osaa käyttäytyä. Tän vuoden joulujuhla oli tosi kiva, oli hienoja musiikkiesityksiä ja hauska näytelmä ja olihan siellä myös gangnam style :-D Todistus oli ihan jees, tiesin että ka tulee laskemaan ja niinhän se laskiki. Ka oli siis 8,8. En halua vaikuttaa miltään hikeltä tai mitään mutta kyllähän se aina ärsyttää ku numerot laskee ja tietää että oma vikahan se on ku ei oo jaksanu lukea. Mutta en mä tota todellakaan jaksa murehtia nyt ku loma alko vihdoin, keväällä voi sit korottaa numeroita! :) Nyt lähetään kuitenki tyttöjen kaa Wingstoniin syömään, mä postailen varmaan sit illalla! Tähän loppuun vielä parit kuvat päivän asusta. Mä en todellakaan halunnu laittaa mekkoa tai hametta koska pakkasta on -20 astetta, joten tollasella mentiin. maailmanloppu maailmanloppu

26 kommenttia:

  1. Oot näköjään hyvä Uskonnossa! Miks oot topilla ulkona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo uskonto on tosi helppo aine :) ja olin ulkona koska kuvasin päivänasun :)

      Poista
  2. anna tuo sun kroppas mulle! oot kyl niin upee :)

    VastaaPoista
  3. tohon ois ollu kiva ehkä joku toinen paita :) rakastan noita kenkiä :p

    VastaaPoista
  4. näköjää seiska voi vaikuttaa nii paljo todistukses, ko mullaki ollu 8,8 ka ja ei ollu yhtää 7 mut ei kyl noi montaa ysiikää muistaakseni. mihi oot aatellu hakea? :)
    ja kuka toi punapää tos tokas kuvas!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm :) mä meen lukioon ja valitettavasti mä en viiti sanoa kenenkään nimiä täällä :)

      Poista
  5. eikä tanssittiinks teijänki joulujuhlas gangnam stylee :D

    VastaaPoista
  6. mitä toi muers meinaa ?:D

    VastaaPoista
  7. Hassua ku sun koulun nimi on Napapiirin yläaste:D Ihania kuvia täällä ja liityin uudeks lukijaks:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, saattaa se ehkä muitten korviin kuulostaa hassulta :) kiitti!

      Poista
  8. Miten saat ne Spotifyn biisit postaukseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tiedä, kun en oo niitä ikinä tänne laittanu :)

      Poista
  9. Heii mistä toi toppi on, ihan sairaan upee, niinku sinäkin!:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8