shake up the happiness

jeejee newies
newies jeejee Tänään on ollu sellanenp perus kotoilupäivä, oon kattonu elokuvia netistä, leiponu joulutorttuja ja juonu glögiä. Me käytiin päivällä iskän kaa mummolassa ja sen jälkeen oonki vaan ollu kotona kun ei hirveesti huvita mennä tonne ulos paleltuun. Mutta sitte yks sähköposti pelasti mun koko viikon: olin osallistu Jumpinin jouluarvontaan jossa joka päivä joulukuun ajan joku onnekas voittaa Jumpinin, ja tänään se olin minä! Ku luin sen sähköpostin epäilin aluks että se oli joku huijaus ja menin tarkistaan etusivun ja siellähän mun nimi komeili winner of the dayn perässä! En meinannu millään uskoo että oon kerranki voittanu jotain ja juoksin taloa eestaas kirkuen ja pomppien onnesta :-D Tää oikeesti pelasti mun koko viikon!
Ainiin, unohin mainita ku kirjotin tätä niin innoissaan et noissa kuvissa näkyy noi mun uudet nahkahousut ja neule. Molemmat on Onlysta ja niistä oli se -25% molemmista. Noi sopii mun mielestä tosi hyvin yhteen ja toi neule on mun mielestä just niinku joulun värinen! Ja noi nahkahousut oli yli 20€ halvemmat ku ne ginan vastaavat jotka meinasin aluks ostaa. Itseasiassa noi neule ja housut yhessä makso vähemmän mitä ne ginan housut, joten oon tosi tyytyväinen!
Ja nyt kysynki siis teiltä joilla on Jumpin, mikä koko mun pitäis ottaa?
Oon 167cm pitkä, ja mietin tässä xs:n ja s:n välillä, pelkään että xs:ssä on liian lyhyet lahkeet ja että s on liian suuri...

77 kommenttia:

  1. xs ja s on suunnillee saman levysiä, et siin ei oo eroo. Mut oon ite 160cm ja xs on just hyvä! XS ois sulle varmaa liian lyhyt.
    Ota S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kiitti, mä otan sit varmaan sen s:än :)

      Poista
  2. oon 166 ja mulla on S, se on tosi hyvä mulle:) mut koita mennä kokeileen johonki kauppaa, esim. Jim&Jill kaupoissa ainakin on !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei :) mä ajattelinki aluks mennä kokeilee, mut haluan kuitenki vastata tonne mahollisimman nopeesti että saan äkkiä ton käyttöön joten pitää vaan päättää kumpi koko :)

      Poista
  3. suosittelisin sulle xs-kokoo, mul on s ja oon 173 cm ja noi lahkeet ylettyy mul varpaiden yli :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apuaa ku tulee ristiriitasia mielipiteitä :D tää on vaikeaa...

      Poista
  4. Jos epäilee kahen koon välillä nii kannattaa ottaa se isompi sit, se on mukavampi jos se on vähän iso ku pieni ja ite oon 170 ja S on just hyvä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, kai mä alan sit kallistua tohon s:ään :)

      Poista
  5. Mistä sä sellaisen arvonnan oot löytänyt josta voi voittaa jumpinin?! :D

    VastaaPoista
  6. Missä tohon jumpin arvontaan voi osallistua ? Sulla on muuten tosi kiva blogi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinku ylempänä jo lukee, jumpinin etusivulla ja kiitos! :)

      http://www.jumpinshop.com/

      Poista
  7. Vastaukset
    1. kiitti, mäki tykkään noista tosi paljon! :)

      Poista
  8. ei vitsi haluisin itekki nii tollaset housut !! :o paljo nuo makso ilma sitä alennust ku onkoha niit jyväskyläs? :)

    alisajaemma.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nää makso 39,90€ ilman alennusta :) näitä luulis löytyvän myös micksistä jos siellä sellanen on :)

      Poista
  9. ihanat nuo housut ja neule! :)

    VastaaPoista
  10. miksen ymmärrä missä tuolla voi osallistua tohon? Ja onneajumpinista C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. klikkaat tuolta etusivulta sitä christmas calender kohtaa, ja sieltä 7 luukku ja sitte laitat vaan sähköpostin ja oot mukana arvonnassa :)

      Poista
  11. sä oot oikeesti ihan täydellisen näkönen :'o oon niin kateellinen sulle!

    VastaaPoista
  12. Toi banneri on tosi hieno! Miten oot tehny tuon?:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, oon tehny tuon eri muokkausohjelmilla säätämällä :)

      Poista
  13. ota s kokoinen itellä on s kokoinen onepiece ja on vähän iso ja olen 163 cm :) ! ja ihana blogi sulla ! :)

    VastaaPoista
  14. hyvä perse, ja ihan 5/5 blogi

    VastaaPoista
  15. miltä sivulta sä voitit jumpinin? :)

    VastaaPoista
  16. mä suosittelisin ainaki ottaa S! :-) Ite oon 168cm ja toi S on sellanen rento et XS se haaraväli oli ihan liian korkeella !

    VastaaPoista
  17. oi onnekas! oon itekki osallistunu noihin mut ei oo ainakaan viel onni suosinu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, tää oli eka kerta kun voitan arvonnassa jotaki oikeesti kivaa :) ehkä sullaki viel onnistaa :)

      Poista
  18. ota S , koska mullaki on S ja oon 162 pitkä nii se XS:n haaraväli jäis liian ylös sulla :)

    VastaaPoista
  19. ihanat hiukset ja tosi kivat housut (: onnea voitosta, ois siistiä voittaa itekin joskus jotain tollasta ! :-)

    VastaaPoista
  20. upeita kuvia ja muutenki aivan ihana blogi :) !

    VastaaPoista
  21. Mageet housut ! ja suosittelen kokoa s, koska oot aika pitkä ! (:

    VastaaPoista
  22. Hahah oon 167 ja mulla on M.. Joo on se vähän iso muuten mut hihat melkeen lyhyet :Dd

    VastaaPoista
  23. Oon sua pari senttiä pidempi ja mulla on s koko(joka on just sopiva mulle), joten kyllä sunkin varmasti kannattaa ottaa toi isompi koko ettei sit vaan olis liian pieni :)

    VastaaPoista
  24. sä poseeraat jotenkin jäykästi :/ ite kaipaisin sun kuviis luonnollisuutta, nyt niissä on kaikissa sama jäykkä posehymy.... esim bannerissa... :// muuten tykkään sun blogista, mutta toi pistää silmään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa ite en oo tuota huomannu :) tuo on mun mielestä kyllä ihan mun perushymy, en oikee osaa olla kuvissa muuten :)

      Poista
  25. Itte kun tilasin jumppinin, otin kokoo s ja se on mun mielestä ittelleni liian suuri ja oon sua n. 5 cm lyhempi. En usko että xs koko sulle pieni olis, koska kun lahkeista mun jumpin on mulle ainakin 10 senttiä liian pitkä :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, no mä otin sen s:än et saa sit nähä millanen se on :)

      Poista
  26. hah oishan se ihan kiva itekki voittaa jotain kivaa joskus:-DD! mutta onnea sulle:) ++ ihanat noi uudet housut ja toi neule♥ ++ uiui noi sun hiukset:)

    VastaaPoista
  27. Jos oisin sää ni ottasin xs koska ite tilasin ekana s ja jouduin palauttaan ku se oli ihan hirveen iso niinku koolta ja oot senverran hoikka kuitenki:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siis oon 165 suunnilleen:)

      Poista
    2. voi apua, mä tilasin sen s:än et toivottavasti se ei sit ole kauheen iso :(

      Poista
  28. Ite sain viimejouluna jumpinin joululahjaks ja se oli kokoa S, meni kyllä heti palautukseen ja otin tilalle XS koon. Ja tää on ihan sopiva mulle! Ja oon 170cm pitkä. Koska ite en halunnu sellasta yyber isoa telttaa joka se S koko oli:D mut niinku joku tais yllä mainitakki, kannattaa mennä johonki eka sun iha ite kokeilee:) oot muute super nätti:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no apua, mä otin se s:än, toivottavasti mä en sitte huku siihen :D

      Poista
  29. mä oon 160 pitkä ja mul on xs ja se on käsistä lyhyt se nyt on ollu mulla vuoden ja mulla on onepice

    VastaaPoista
  30. mä oon 165cm pitkä ja mulla on xs jumpin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ois pitäny sitte vissiin kuitenki ottaa se xs :D

      Poista
  31. mulla on onepiecet kokoo xs ja s. Oon 165cm ja se s on ainaki 5cm liia pitkä lahkeista...
    Kannatan xs:sää:)

    VastaaPoista
  32. oii herranjestas oot niiin kaunis!!ja tuo sinun tukka on täykkis:) ainako tuut vastaan niin oon sillee voi eiii oisinpa itekki nuin kaunis!!!:)sulla on kans ah ihana tyylii:pp

    VastaaPoista
  33. näin noi sun nahkapökät ja oon etttiny iha älyttömä kaua tollasiiii mutku kaikki mitä oon koittanu o ollu pohkeist niin isot et en oikee tykkää.. sit löysin täält porista tollaset mut tietenki mun tuuril oli vaa L ja XL kokosii (Y) mut sit löysin iha sama tapaset lindexist puol vahinkos :D sopiiii vaik kui hyvi toi paita ja housut! :) jaja mulla on onepiece kokoo S ja oon semmone 165cm about.. mut se o mulle ainaki hiuka iso mut se o ihana rentsi koton :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo kiva, mäki oon tainnu nähä ne lindexin housut :) se vaan että onepiece on kuulemma tiukempaa mallia kuin jumpin että niitä kokoja on vähän vaikea verrata keskenään :)

      Poista
  34. mulla itelläni xs on aivan liian iso, oon vähä päälle 150 cm, mut ehkä se on sulle ihan sopiva :)

    VastaaPoista
  35. onko sulla muuten pinkit dr. denim farkut? en muista missä blogissa näin ne...

    VastaaPoista
  36. miten ihimeessä oot saanu noi kuvan välit noi pieneksi? niinku sillee ohjeita kaipailen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en valitettavasti muista yhtään mitä oon tehny, mutta googlettamalla löytyy kyllä ohjeet, sieltä mä ne itekki löysin :)

      Poista
  37. waaau mistä noi housut on?
    Mulla on myös linkitä blogisi meneillään nii käyppä kurkkaa :) !

    http://lisamarias.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8