sale shopping & more

28/12 28/12 28/12 ristikoru - gina tricot n. 2,45€ 28/12 cubus 14,95€
Tää postaus näyttää jotenki kauhean sekavalta ja nää kuvat ei kauheesti miellytä mun silmää, mutta menköön nyt, en jaksa enää alkaa muokkaamaan uudestaan. Tossa ylempänä on siis jutut jotka oon tähän mennessä löytäny alennusmyynneistä: toi ristikoru ja toi hame. Löysin myös JC:stä kivan neuleen mutta se jäi vielä ainaki toistaseksi sinne, se oli tosi kiva mutta periaatteessa en tarvi uutta neuletta, joten en oo varma ostanko sitä. Toi hame on tosi kiva, oon jo useamman viikon ellei kuukaudenki salaa kuolannu tuota Cubuksessa mutta en ole viitsiny ostaa. Nyt se oli kuitenkin -50% alennuksessa joten nappasin tuon mukaan ja menin jonottamaan sovituskoppiin. Alennusmyynnit on muuten kivoja, mutta ne jonot. En ole varmaankaan ainoa joka vihaa jonottamista ja odottamista, etenkin jos on kyse vaatteiden sovittamisesta missä jokaisella kestää aina oma aikansa ja sen takia jonot kasvaa pitkiksi. Aika meni kuitenki nopeasti instaa selatessa ja toi hame oli täydellinen! Se on tosin vyötäröltä vähän löysä mutta ei niin paljon että se haittais, ja ongelma korjaantuu sillä kun vetää hametta vähän alaspäin. Oon jo kauan aikaa haaveillu tollasesta kuviohameesta(en oo ihan varma että onko toi joku atsteekkikuvio?), noi näyttää niin ihanalta yhdistettynä valkoseen paitaan ja jakkuun! Nyt pitäis oottaa sopivaa tilaisuutta jossa voisin laittaa ton päälle, keskustan shoppailukierrosta varten en tota ehkä ihan ensimmäisenä laittais päälle mutta esim. Tukholmassa voisin todellaki käyttää tuota kesällä! Muutenkin oon jo alkanu haaveilla shoppailureissusta johonkin isoon kaupunkiin, mulla on jostain syystä alkanu kyllästyttään nää suomen kaupat ja haluaisin pitkästä aikaa päästä shoppaileen johonki sellaseen kauppaan, jota ei suomesta löydy. Mulla on alkanu vähän kyllästyttään mun oma tyyli viimeaikoina, en oo viime viikkoina jaksanu panostaa ollenkaan mun vaatteisiin ja oon vetäny päälle ensimmäiset vaatteet jotka sattuu silmään. Tarvisin etenki uusia asusteita, koruja ja laukkuja. Oon vaan nyt jotenki pihillä tuulella, oon kuolannu jo kauan Lindexistä yhtä rannekorua mutta en oo vielä raskinu ostaa sitä :-D Ja kiva laukku mulla ois kyllä tiedossa, oon haaveillu siitä viime keväästä lähtien mutta sattumoisin Annika-o just hankki tuon kyseisen laukun mutta eri kaupasta. Voin kuvitella mitkä matkimissyytökset saisin heti niskaan, ei siis sillä että välittäisin siitä mutta ärsyttäis kyllä koska oon halunnu tuon laukun jo kauan ennen kun Annika sai omansa. En mä oikeestaan edes tiedä miksi mainitsin tosta, mulla vaan on nyt se kirjotusvaihe päällä missä suodan tekstiä suoraan mun aivoista enkä liiemmin ajattele mitä kirjotan, joten siksi tää teksti saattaa poukkoilla miten sattuu :-D Mutta nyt taidan jättää tän kirjottamisen ja alkaa väsään kollaaseja tämän vuoden jokaselle kuulle tulevaa postausta varten. Hyvää perjantai-iltaa teille kaikille ihanille lukijoille! ♥

31 kommenttia:

  1. ootko ottanu nää kuvat 50mm vai vakiol? (--: muutenki tykkään sun blogist tosi paljo :--)

    http://iliveunderthatmushroom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otan nykyään kaikki kuvat 50mm:sellä, eli sillä oon nämäki kuvat ottanu :) kiitos! :)

      Poista
    2. okei :--) mun on pitäny jo kauan ostaa 50mm mut en oo saanu aikaseks ni mietin vaa sen takii :)

      Poista
  2. sun hiukset on kyllä aivan upeet!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) haha ite en oo kovinkaan usein samaa mieltä...

      Poista
  3. Vastaukset
    1. en, vilma teki sen mulle :) mä en osaa letittää itelle mitään taakse, se on vaan mahotonta :D

      Poista
    2. aaa :D mut sopii sulle tosi hyvin!

      Poista
  4. Annika on mun lemppari bloggaaja ja saan siltä inspiraatiota iha kauheesti. Aaahh kadehdin hiuksias pienestä juurikasvustas huolimatta... Mullaki on jo luonnoksissa 2012 postaus 12kk n kaa. Oli ihanaa selata vanhoja kuvia ja samalla tajuta kehittyneensä valokuvaajana ja bloggaajana. :-) ihana postaus Karoliina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep annika on yks munki lempparibloggaajista! niin on, jotenki aina hävettää katella vuoden takasia postauksia mutta eiköhän se oo kaikilla sama juttu :-) kiitos!

      Poista
  5. Kun ekan kerran katoin tätä blogia joskus puol vuotta sitte tää oli silleen wow oot nii kaunis ja super upee ja näin mut nykyään tää on menny vähän teennäiseksi en tiiä miten eikä oo tarkotus loukata mutta nii sulla on muutes melkein aina sama ilme ja sitten ehkä se ku et oo tyytyväinen ittees ja sitte ostat uutta.. ps. Super ihanat hiukset varsinkin tässä mutta myös muutenki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika jännä, mun mielestä tää blogi on menny nyt viimisten kuukausien aikana paljon parempaan suuntaan ja nykyään kirjotanki omasta mielestä enemmän just silleen "pään sisältä" eli tuon enemmän omaa persoonaa esille ku aikasemmin. mut ymmärrän mitä tarkotat! niinku varmaan tiedät nii mulla on ollu vähän vaikeuksia kuvien ottamisen kanssa kun ei ole löytyny kuvaajaa jne, mutta eiköhän tähänki tuu vielä muutos! ja siis kyllä mä itteeni olen tyytyväinen, mut en mun viimeiaikasiin asukokonaisuuksiin :-D kiitos!

      Poista
  6. Upeita kuvia! Mikä kamera sulla on?:-)

    VastaaPoista
  7. sulla on niin ihania kuvia ja muutenki niin täykkäri blogi:)

    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. tykkään sun blogista tosi paljon, mut voisiks tehä välillä rivinvaihdon?

    VastaaPoista
  9. mikä sun instagram nimi on ? :)

    VastaaPoista
  10. millon tulee se kuukauden suosikit video mis oli ne molemmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heti ku kerkeen kuvaan sen, ajattelin pyytää jostaki videokameraa lainaan niin se kuvaaminen ei olis niin vaikeeta :)

      Poista
  11. paljonko tuo 50mm objektiivi maksaa? :)

    VastaaPoista
  12. Ihana blogi sulla liityin lukijaks! :) käy kattoon jos kiinnostaa http://twotytsyt.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  13. http://www.hm.com/fi/product/03348?article=03348-C#shopOrigin=SA

    Onko toi se sama neule mikä sulla on pinkkinä ja valkosena,vai oliks siinä sun ihan normipituset hihat?

    VastaaPoista
  14. Miten sä oot saanut noi viivat näihin kommentteihin, ku on eri kommentti nii tulee tollainen viiva? Oon tosi huono selittämään mutta toivottavasti ymmärsit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tiiä yhtään, noi on nimittäin ollu aina tuossa enkä eli en ole ite niitä mistään siihen laittanut :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8