outfit of the day

outfit30/12 outfit30/12 outfit30/12 outfit30/12 Farkut Dr. Denim neule Only huivi äitin korut Lindex 
Tajusin tänään etten oo postaillu päivänasukuvia pitkään aikaan, joten päätin tehä sen tänään. Oon ollu tänään koko päivän kotona joten siks tuon on noin yksinkertanen. Pyydän anteeksi mun hiuksien puolesta, ne ei osaa käyttäytyä nykyään eikä varsinkaan sillon ku pitäs ottaa kuvia. Ne on nykyään aina lättänät, sähköset ja muutenkin aivan mahottomat ja näyttää siltä ettei ne olis ikinä hiusharjaa nähnykkään vaikka oisin vasta viis minuuttia sitten harjannu ne! Ajattelin että jos hoitoaineen vaihtaminen auttais mutta en kyllä kehtais ostaa uutta koska mulla on monta melkeen käyttämätöntä putelia pesuhuoneen hyllyissä... Kai se on sitte vaan tämä pakkanen, kärsiikö kukaan muu samasta ongelmasta? Tuo huiviki on noissa kuvissa vähän rumasti rutussa mutta ei se varmaan haittaa :) Kamerassa nuo kuvat näytti paljon kivemmalta ja olin innoissaan et vihdoin saan tänne taas vaihteeksi hyvälaatusia kuvia mutta nyt muokattuinakaan nuo ei näytä yhtään kivoilta. Ehkä mä oon ite vaan liian kriittinen tai jotain, toivottavasti teille kelpaa! Mä teen sen toivotun lahjapostauksen heti tähän perään :)

31 kommenttia:

  1. tosi kiva asu, tykkään niin paljon sun hiuksistasi <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) mä en ite tykkää kauheasti mun hiuksista tällä hetkellä :-D

      Poista
  2. sulla on tosi kiva blogi!(: oot muutenki tosi nätti!

    VastaaPoista
  3. Mä oisin niiiin onnellinen jos mul ois sun hiukset, koska näkisitpä mun hiukset nyt.. :D lyhyet & lättänät :d mut tosi kiva, kun teet sen lahjapostauksen, ku en ehtiny nähä sitä videoo (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaihdetaanko? :-D joo, mä ajattelin että teen sen kun sitä oli niin paljon pyydetty :)

      Poista
    2. miks muuten poistit sen lahjavideon?

      Poista
  4. ihana banneri, tuli heti blogiin tullessa fiilis että toivottavasti tää on hyvä, haluun jäädä lukijaksi! :D eikä tuottanutkaan pettymystä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) ite oon välillä tohon banneriin tyytyväinen, välillä taas en mutta kiva kuulla että tykkäät :)

      Poista
  5. mulla just samanlaiset hiukset, sähköset eikä osaa käyttäytyä sitte lainkaa.. Niin huippu blogi, ja sinä ihan sairaan kaunis! :)

    jasmiinanlife.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Mulla on sama ongelma. Talvisin hiukset joutuu pitämään melkein aina kiinni, kun ne on niin sähköset, ja menee ihan päätä myöten. Ärsyttävää! Jos joku joskus keksii jonkun keinon ongelman selvittämiseks, ni se kyllä ansaitsee melkeempä nobelin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla sama! mulla on aina kotona hiukset kiinni ja koulussa ja julkisilla paikoilla tekis vaan mieli vetästä muovipussi päähän kun hiukset alkaa temppuileen :-D

      Poista
  7. oriflamella on semmonen hiuksiin suihkutettava hoitoaine, joka vähentää sähkösyyttä! toimii ja on tosi helppo - voi laittaa monta kertaa päivässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo kiitti vinkistä! osaatko sanoa mikä ton hoitoaineen nimi on, niin sitä olis vähän helpompi etsiä? :)

      Poista
  8. venyykö dr.denimit käytössä? Jos venyy nii kuinka pitkän käytön jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon random mut vastaan silti, mulla itellä ei oo venyny muutamankaa kuukauden jälkee, mutta mustista haalistuu väri :/

      Poista
    2. heh toinen random täällä.... :D mulla venyi noin viikon käytön jälkeen, ja väri haalistui.. ja ne venyivät niin paljon , että kohta ostettava uudet, kokoa pienemmät ! Kaupassa kannattaa valita se pienin koko mikä päällesä mahtuu, ainakin mun kokemuksella ! =)

      Poista
    3. mulla taas ei ole väri haalistunu, mutta venyny nää on kyllä! denim-kangasta olevat dr. denimit ei ole venyny, mutta nää mustat on. nää on kokoa xs ja tuntuu että tippuu päältä, eli seuraavista mustista taidan ottaa xxs:n koska nää venyy ja muotoutuu niin paljon käytössä :) näitä ei kannata pestä kuin kerran kuukaudessa korkeintaan, niin väri ei pääse haalistumaan ja kangas pysyy hyvänä :)

      Poista
    4. Mulla on myös dr. denimit ja oon huomannut että se on tosi yksillöllistä niissä housuissa kuluuko ne :) Siskoni omat on haalistunu ihan harmaiksi mutta mulla taas on ihan hyvän väriset vielä, eikä edes veny kovin paljoa käytössä. Ne tosin ratkesi haaroista ;D Joteen, en tiedä mitä mieltä mun pitäis noista housuista olla, mut se kyl pitää sanoa että hirveän mukavat jalkaan :) !

      Poista
    5. niin on, noi on parhaat ja mukavimmat farkut mitä mulla on ikinä ollu! ja haha, mullaki on ratkennu haaroista jo muutamat noista, tänään viimeksi noi mustat...

      Poista
  9. mullaki on samoja ongelmia omien hiusten kanssa, ois kiva löytää joku suihke/hoitoaine joka oikeesti toimis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon koittanu ettiä hyvää hoitoainetta joka ois sellanen monikäyttönen, ettei tarvis käyttää montaa eri suihketta jotta saisin mun hiukset kuriin :)

      Poista
  10. sama juttu et hiukset hirveen sähköset. ihanat farkut ja muutenki kiva asupostaus välillä (:

    VastaaPoista
  11. käytätkö meikkiä?

    VastaaPoista
  12. mul on ihan sama juttu hiusten kaa ne on ihan sika sähköset ja näin. mut aina alvel mul ne yleensä oinki sellaset, ainaki mulla :-D ja ois kiva löytää joku aine niihin et ne pysyis ojossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva kuulla etten oo ainoa! ärsyttää kun normaalisti mun hiukset on tosi tuuheat mutta talvisin ne näyttää joltaki ohuelta hiirenhännältä ja menee päätä myöten :-D

      Poista
  13. Mistä oot noi dr.denimit ostanu? :-) tai tiiätkö saako niitä Rovaniemeltä mistään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nää on one waysta :) joo, dr. denimejä myydään rovaniemellä jackalissa mutta ne on siellä 5€ kalliimpia (50€)kuin muualla eli ite en osta housujani sieltä :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8