oon mä ottanut kylmältä osumaa

22/12 22/12 22/12 22/12 22/12 22/12 22/12 22/12 22/12 Tässä parit kuvat viimepäiviltä. Tää eka lomapäivä meni lähinnä kotona joulujuttuja tehdessä ja kaupungilla vielä viimisiä lahjoja ettiessä. Tänään oon laittanu joulukoristeita, leiponu, paketoinu lahjoja ja muuten vaan fiilistelly joulua kuuntelemalla niitä samoja joululauluja aina uudestaan ja uudestaan. Tossa ylhäällä näkyy toi sininen neule minkä ostin tänään Onlysta, se on samanlainen ku se mun joulupunanen jonka ostin pari viikkoa sitte. Ostin myös niittejä joita ajattelin laittaa joko tohon tai johonki muuhun neuleeseen. Tänään oli tosi kaunis ilma päivällä ja mun oli tarkotus ottaa kuvia mut en sitte kerennykkään. Mut toisaalta ulkona oli pakkasta mukavat -24 joten ei siellä ois kauaa voinukkaan kuvailla. Keskustassa kävellessä kauppakeskuksesta toiseen tuntu että aivot ois jäätyny, hyi että en tykkää yhtään pakkasesta. Huomenna ois tarkotus mennä autteleen mummoa joulujuttujen kaa ja kavereilleki olis tarkotus antaa lahjat. Vähän jännää et huomenna on jo jouluaatto!

41 kommenttia:

  1. ihana postaus! ♥ :) mistä löysit noita niittejä ku oon ettiny kans :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ostin noi Ur & Pennistä mut niittejä on myyty myös H&M:llä :)

      Poista
  2. ougaad! ihana toi piparitalo!♥

    VastaaPoista
  3. aiivan ihana toi piparkakkutalo! :)

    VastaaPoista
  4. Oi ku ihana toi piparitalo♥

    http://unelmat-todeksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. sulla on kiva blogi mutta olis kiva jos lähes kaikki kuvat ei olis tollasia lähikuvia vaan ois jotain maisemia yms :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla välillä maisemakuviaki mut tää nyt ei oo varsinaisesti mikään valokuvausblogi :)

      Poista
  6. miten muuten otat aina noi piha kuvat ittestäst ? (:

    VastaaPoista
  7. oi kuinka hyvältä tuo piparkakku talo näyttää :>! Ja oot ihan hirmu kaunis!
    http://alisaaj.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. oii ihana tuo talo♥ ..taidan tulla syömää sen:--D + nuo housut mitkä ostit on mahtavat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ei kannata syödä tota koska se on palanu :D kiitti, mäki tykkään noista tosi paljon! :)

      Poista
  9. oi haluttais niin pääässä jonnekki syömään ko noin herkullista ruokaa mistä tollasta oikeen saa ja toi piparkakkutalo on oikeesti aivan ihana:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, wingstonistahan tollasta saa :) kiitti!

      Poista
  10. Oot kyl niin kaunis! (: ja ihania joulusia kuvia c:

    VastaaPoista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. oot kyl upee! sait just uuen lukijanki:)

    http://justtsmileandlive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. voiii odottelen innolla myös sitä marraskuun lempparit-videota. :----) mutta uskon että sulla on ollut nyt kiireitä niinkuin jouluaikaan on joten ymmärrän että et oo kerennyt vielä tehdä sitä. Hyvää joulua! ♥ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä päätin et yhdistän marras- ja joulukuun videot koska mun suosikit ei ollu juuri muuttunu viime vdeosta ja ne on ollu aika samat nyt ku viime kuussa :) mutta voin sanoo et myös pari muutaki videota on tulossa ennen ku vuosi vaihtuu :)

      Poista
  14. ihania kuvia, tuli nälkä noista kaikista herkuista :)

    VastaaPoista
  15. miten oikeesti oot saanut näin paljon lukijoita?:D ootko mainostanut blogiasi jossain? Jos oot niin missä? oot kaunis ja sulla on ihanat hiukset ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä oikeen itekkään tiiä, niitä vaan tulee :D oon ollu linkitä blogisi-postauksissa ja niistä on tullu eniten lukijoita, demissäki oon joskus mainostanu mutta ei niitä lukijoita oikeen sitä kautta tule :) kiitos paljon!

      Poista
  16. miten saat noi youtuben biisit tollee? jos vastaat vastaa mielummiin mun blogii et löydän sun vastauksen viä joskus :P http://inventiveabsurdity.blogspot.fi/

    ja noi sun kuvat on niin ihania, miten sä muokkaat ne tai millä noh kumminkin nii mitä teet? :)

    VastaaPoista
  17. ihania fiiliskuvia!:)

    Ida/
    http://www.sevenstepstotown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. ihana postaus! onko noi housut gina tricotista?

    VastaaPoista
  19. mistä noi niitit on jotka näkyy tos yhes kuvas ton villapaidan päällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on Ur & Pennistä, unohin näköjään mainita sen tossa :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8