new loves

mekkoo mekkoo mekkoo mekkoo mekkoo mekkoo Tuossa ois nuo uudet rakkaudet Asokselta jotka tuli eilen. Molemmat on aivan ihania ja just sellasia ku ootinki niitten olevan! Muuten oon tyytyväinen mutta toimitus oli viikon myöhässä... Mä aijon pitää noista mekoista vaan toisen, ton jossa on röyhelöitä. Toi toinen oli muuten täydellinen, mutta yläosasta se oli aivan järkyttävän tiukka, enkä saanu kiskottua tota yksin kipeällä kädellä kokonaan päälle ja se jäi vähän puolitiehen joten en saanu otettua kuvia. Tai otin kyllä yhen kuvan jonka lähetin tytöille mutta sitä en aijo tänne laittaa :D Mä turhauduin taas ton muokkauksen kanssa, tuntuu etten ikinä saa mitään muokattua kivasti. Varsinki ulkona otettuja kuvia on hirveän hankala muokata koska kaikki kuvat on ihan sinisiä ja värit on hirveen tummia ja jotenki ruman elottoman näkösiä. Lisäsalama olis ihan jees nyt talvella, oon miettiny että voisin ostaa sen joulun jälkeen. Tänään koulussa oli taas lyhyt päivä ja sen takia sain otettua taas kuvia ulkona, muina päivinä se ei onnistukkaan ilman salamaa. Meiän ranskanope pyysi muuten mua ja paria muuta lukemaan joulujuhlassa jouluevankeliumia ranskaksi mutta ei tuu onnistuun. Mä ihmettelen että miks se mua pyysi koska en todellakaan osaa ääntää ranskaa yhtään ja muutenki siitä ei tulis mitään.

50 kommenttia:

  1. cute dress
    could take a picture with the other dress
    visit my blog perlitalizardo.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorry, i can't cause the other dress is a bit too small :)

      Poista
  2. aivan ihania mekkoja molemmat! sinisyyttä saa muuten kuvista pois muokkausvaiheessa, kun säätää vähän valkotasapainoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tiedän kyllä, ja sitä mä oonki käyttäny, muutenhan noi kuvat olis ihan sinisiä :) mutta silti en oo tyytyväinen tohon kuvien "sävyyn" jod niin voi sanoo :D

      Poista
  3. sun blogia on tosi kiva lukee ja sul on hyvät kuvat ! :-) miten/missä oot tehny ton bannerin ? o: mä tykkäään siitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja oon tehny sen eri muokkausohjelmilla :)

      Poista
  4. Muuten tosi kivat, mut toi toinen on aika lyhyt.. (: eikö ollu kylmä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei toi mun mielestä kovin lyhyt oo mut tuli kyllä kylmä! :D

      Poista
  5. Gorgeous dresses!

    http://kadddii.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Onko sulla mitä objekteja ja millä muokkaat? Ko sulla on niin kivoja kuvia! Ja käytäks kamerajalkaa?! :)
    http://eliiiiisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on kitti ja 50mm ja muokkaan iPiccyllä :) ja ei ole kamerajalkaa

      Poista
  7. miks valitat aina niin kauheesti? tää olis super kiva blogi jos kirjottelisit sillee pirteesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä kyllä omasta mielestäni todellakaan valita useasti, mitä nyt viime aikoina mutta mulla on todellaki ollu siihen aihetta. ja jos tästä postauksesta puhut niin saattaa ehkä kuulostaa siltä koska jätin hymiöt pois, mutta siis tarkotin kyllä ihan huumorilla nuo jutut :D

      Poista
    2. :) totta turiset

      Poista
    3. Ano: Herran jumala minkä takia ihminen ei sais valittaa? Kuka jaksaa tekopirteiden bloggaajien blogeja joissa annetaan kuva siitä että elämä olis täydellistä?

      Mä haluun ainaki lukea blogeja joissa ihminen on sellanen ku on, uskaltaa sanoa suoraan jos joku asia vituttaa ja iloita silloin ku on aihetta.

      Poista
  8. löysin sun blogin ja voi vitsit ku rakastuin ! aivan ihana blogi :) millä muokkaat sun kuvia, että niistä tulee näin "lempeen" tai hailakan värisiä jos älysit :D tai millä yleensäkin muokkaat kuvia? entä millä asetuksella yleensä otat kuvia ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mä muokkaan iPiccyllä ja kuvaan aina manuaalilla

      Poista
  9. minusta tuo ois ollu kyllä aika lyhyt tuo mekkko, mutta muute tosi nätti (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekki huomasin että tuo näyttää kuvissa aika lyhyeltä mutta ei tuo päällä tuntunu siltä :)

      Poista
  10. Apua ihania noi mekot, harmi et joudun palauttaa ton toisen ku musta se oli hienompi viel :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki olin aluksi sitä mieltä mutta nyt oon alkanu tykkään enemmän tosta toisesta :)

      Poista
  11. piru, jos oisit ottanu kuvan mekosta selkäpuolelta, oltas nähty sun peppu ;oo

    VastaaPoista
  12. Ihan järkyttävän ihanat mekot:) mistä löydät noi ihania , oon ite yrittäny ettiä eikä missää oo mitää kivoja:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tiiä, melkee jokasesta nettikaupastahan noita ihanuuksia löytyy mutta erityisesti nellyltä ja asokselta :)

      Poista
  13. I think your skin is too light and the dresses don't make you look good, sorry :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. i know, but i'll look better in summer :)

      Poista
  14. toi sun päälläs ollut mekko on ihana (:

    VastaaPoista
  15. oii upee mekko ja sä myös ! <3

    VastaaPoista
  16. ihanat noi mekot, kelpais mullekki ;o♥ Ja oot niin kaunis!

    http://soundofmyheart-eerika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. ihan täydelliset mekot! :)

    http://j-ennas.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. Heipä! Pääsit mun linkitä blogis- postauksen kuumille listoille! :)

    http://pirate-ships-and-fairytales.blogspot.fi/2012/12/top-103-blogia.html

    VastaaPoista
  19. Ihana mekko!:) Ja oot tosi kaunis ja tykkään sun blogista :)

    http://mylife-iira.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Ihaniaaa ! :) ja ooot niin kaunis <3

    VastaaPoista
  21. Aivan ihania mekkoja <3 oot niin kaunis!!

    http://followingmydreams-josefina.blogspot.com

    VastaaPoista
  22. Oi voisin ottaa noi molemmat! ♥ Ihania :)

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8