my christmas presents

Mä päätin nyt kuvata mun lahjat ja tehdä tän joululahjapostauksen, kun te olitte tätä niin paljon toivoneet. Ihan ensiksi mä sanon, että mä olen todella kiitollinen kaikesta mitä sain ja kaikki tulee varmasti tarpeeseen nyt ja tulevaisuudessa. Ja tän postauksen tarkoituksena ei ole leuhkia tai muutenkaan hehkuttaa mun lahjoja, sanon tän siksi että tää ei jää joillekkin anonyymi-nimen takana esiintyville epäselväksi. Kaikki lahjat oli tosi kivoja ja mä saatoin unohtaa tästä jotain mitä videolla oli, koska olin kerenny jo ottaa suurimman osan tavaroista käyttöön ja levittää ne ympäri taloa. christmaspresents Pyyhesetti, sain kaks tällasta tismalleen samanlaista settiä, kahdelta eri henkilöltä :-D christmaspresents Aterinsettejä, tulee tosiaan tarpeeseen sitten kun muutan omaan kämppään. christmaspresents Tää jalusta oli ehdottomasti yks kivoimmista lahjoista, ja tää on jo päässy kovaan käyttöön. Vielä en oo kauheesti kerenny leikkiä tällä, mutta totesin tän tänään käteväksi asukuvia ottaessa. christmaspresents Kahdet lapaset, noista noi oikeanpuolimmaiset on mun kummitädin itetekemät! Ei ehkä teidän mielestä erikoista mutta mun mielestä itsetehdyt lahjat on tosi kivoja, etenkin lapaset, villasukat jne. koska en itse niitä osaa tehdä enkä ikinä opikaan. christmaspresents Sain Darijalta lahjaksi nää mielettömän söpöt pupukuoret iPhoneen, jotka mulla onki ollu käytössä aatosta lähtien. christmaspresents Nealta ja Vilmalta mä sain tällasen vihon, joka täynnä (edustavia)kuvia musta ja meistä yhessä. Tuossa oli myös kaikkia hauskoja lauseita ja muita juttuja. christmaspresents Sain myös mun lempisuklaata, Toffifeeta. En muistanu toivoa tätä, mutta onneks saan näitä aina joka vuosi! christmaspresents 50€ porukoilta ja veljeltä. christmaspresents 50€ lahjakortit S-ryhmän kauppoihin ja Cubukseen. christmaspresents Nää oli joululahja multa itseltä itelleni. No ei, alunperin mun piti antaa nämä lahjaksi kavereille mutta sitten ne sanoki että ei suihkugeelejä kiitos joten ei mulla ollu muuta vaihtoehtoa ku pitää nämä itelläni. Mutta mä en valita, noi sattuu nimittäin oleen kaks mun suosikkituoksua Body Shopilta. christmaspresents Merinovillasukat, noitten pitäs olla tosi lämpimät joten mä aijon käyttää noita kun meen laskettelemaan. christmaspresents Lapasia mummolta, ton lisäksi sain vielä villasukat, joita olinki toivonu, koska mä oon kuluttanu mun viime jouluna saamat villasukat puhki :) christmaspresents Lisää suklaata. Tänä vuonna en luojan kiitos saanu tämän enempää suklaata, viime vuonna meillä tais olla noita laatikoita 7 ja me syötiin noita vielä vappunaki :-D presents Veli anto mulle tällasen tosi söpön mukin, josta tuli heti mun uus vakkarikaakaomuki. presents Sain veljeltä myös nämä silikonikuoret iPhoneen, olin just toivonu mustia kuoria koska ne luonnollisesti näyttää hyvältä mustan puhelimen kanssa :)
 Mitäs teidän lahjapaketeista löyty? Oliko samoja juttuja ku mulla vai jotain muuta?

17 kommenttia:

  1. sait kivoja lahjoja ! :) haha mäki sain paljon suklaata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha suklaahan on aika perus joululahja :)

      Poista
  2. millon oot aikomassa muuttaa kotoolta pois? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus parin, kolmen vuoden päästä, viimeistään tietty sillon kun lähden opiskelemaan :)

      Poista
  3. You have a really nice blog! I ♥ it !! <3
    http://elineeee.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Mistä oot ostanu noi body shopin jutut? :) kivoja lahjoja oot saanu! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no olisko bodyshopista? :) ihana xd

      Poista
    2. no voi olla tosiaan että oon ostanu noi Body Shopista... :D

      Poista
  5. tosi kivoja lahjoja oot saanu!:)

    VastaaPoista
  6. Superkivoja juttuja oot saanu! (: ja kans tosi tarpeellisia, ku miettii esim noita aterimia. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on, ettei tarvi sitte itse vähillä rahoilla ostaa nii paljoa :)

      Poista
  7. tosi kivoja lahjoja, ja vielä käytännöllisia :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8