MY CHRISTMAS ON VIDEO

Tässä olis nyt tää jouluvideo mitä kuvasin, latauksessa kesti taas hirveen kauan joten en kerenny vielä muokata joululahjavideoo jonka kuvasin tänään. Kuvasin siis tota videoo 22-24. päivä, ton tarkotus on siis olla vaan tollanen joulufiilistelyvideo sen sijaan että tekisin monta erillistä postausta. Kesken videon muokkauksen suunnilleen puolet videonpätkistä poistu, joten siks toi saattaa olla vähän tylsä. Toivottavasti tykkäätte, ja hyvää joulua kaikille vielä kerran! ♥

69 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla teit tän videon? :) tosi ihana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan sillä perus windows liven elokuvatyökalulla :)

      Poista
  2. kiva, mutta ärsytti ihan sikana, että tuo video heilu koko ajan ihan hitosti. ja tarkennus meni miten sattuun..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi harmi, musta tarkennuksessa ei ollu mitään vikaa muutaku parissa kohassa :)

      Poista
    2. tuo kyllä heilu niin ettei voi kokonaa kattoo ku tullee nii huono olo :/

      Poista
  3. vähä huippu, ihanan joulunen! :)

    VastaaPoista
  4. haha mieki tuolla videolla laulelemassa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :D toivottavasti sua ei haittaa, mä en kyllä ite pystyny tunnistaan yhtään ihmistä tosta pätkästä :)

      Poista
    2. joo ei haittaa, ei siinä näy ku minun takaraivo! :D

      Poista
  5. hei mite tolla windows liven elokuvatyökalulla pystyy nopeuttamaan videota? :)

    VastaaPoista
  6. poistitsä sen lahjavideon, tuliko liikaa kritiikkiä? :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. poistin, muuten olisin jättäny sen mutta tajusin itekki että ei ois kannattanu ehkä kuvata sitä sillon ku särki päätä ja muutenki oli tosi huono päivä, koska vaikutin ilmeisesti ylimieliseltä ja kiittämättömältä vaikka ei todellakaan ollu tarkotus...

      Poista
  7. Ihana video! (: ja tällee random kysymys, mitä fonttii käytät? (:

    VastaaPoista
  8. Miks poistit lahjavideon? ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska mut käsitettiin ihan väärin ja tultiin haukkumaan ylimieliseksi ja kiittämättömäksi ku ilmasin että olin pettynyt ku en saanu objektiivia jonka halusin. vaikka nimenomaan sanoin että oon kiitollinen kaikesta mitä sain.

      Poista
  9. Hei en ehtiny kattoo lahjavideoo! Teethän uuden, vai? Ois kiva nähdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmi, mut en taida tehdä enää uutta :( ehkä normipostauksena jos sitäkään

      Poista
  10. Aivan ihana video Karo <3 :)

    VastaaPoista
  11. ihana video !:) lisää tämmösiä! ja hei mistä on tuo kiva hame joka on sulla tossa aattona päällä!:)

    http://www.live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kirpparilta, mut alunperin kai H&M:ltä :) kiitos!

      Poista
  12. Heei mihin se lahjavideo katos ku en kerenny kattoo :( ! tee jooko normipostaus lahjoista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä ehkä mä teen sen :) mutta en lupaa mitään!

      Poista
  13. en kyllä ymmärrä noita negatiivisia anonyymejjä!! Et todellakaa vaikuta ylimieliseltä, päinvastoin! Mun kuva susta tän blogin kautta on kaunis tyttö, joka viettää paljon aikaa kavereittenkaa, on ilonen ja tykkää vaatteista&kuvaamisesta:) Olihan sulla tietenki paljo lahjatoiveita, mutta kellä ei jos alkaa oikeen miettimään? En tajua kuka saa mielihyvää siitä että etsii esiin susta pelkkiä negatiivisia piirteitä, vaikkei oikeesti ees välttämättä tunne sua. Kerkesin just kattoo sen lahjavideon, etkä todellakaa vaikuttanu miltää mitä ne anot sano. Olit just oma ihana ittes, arvostan:)! Sori tästä stoorista, mut alko keittää ku luin täältä kommenteista mitä ne on sulle susta tullu kertomaan :D:D Jatka samaa mallii, oot mahtava♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ihanasta kommentista! :) kiva kuulla etten oo ainoa jonka mielestä noi anot käsitti mut ihan väärin, ku mun tarkotuksena ei todellakaan ollu olla mikää kiittämätön tai ylimielinen :)

      Poista
  14. Poistit sitte videos XD

    VastaaPoista
  15. väität täällä että kaikki saa susta väärän kuvan ? ei se iha nii mee , sä oot ylimieline :D katot kaikkii nokka pystys , vaik sul ei oo mitää varaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D en todellakaan ole tuollanen, mä en nimittäin vihaa mitään niin paljon kuin ihmisiä, jotka kulkee nenä pystyssä ja kuvittelee olevansa muita parempia ja ah niin ihania... sä olet luultavasti ihminen joka ei tunne mua ollenkaan jos tollasta tuut väittään :)

      Poista
    2. Ja taas anoja jotka ei ees tunne karoliinaa! Oot ihan mahtava kaveri ja ihminen etkä todellakaan oo ylimielinen! Että ei kannata täällä tulla sanoon toisista pahaa jos ei edes tunne koko ihmistä! :)

      Poista
    3. xD ei vittu nyt , tunnen sut... kai mä erotan normaalisti kattovan ihmisen ja ylimielisesti kattovan ihmisen ? katot sillee ku kaikki ois jotenki aliarvosempia :D sulla ei oo todellakaa mitää varaa kattoo ihmisii sillee , etkä oo mikää suosittu :D älä luule itsestäs liikoi hei !

      Poista
    4. no en todellakaan kato ylimielisesti, oot luultavasti käsittäny ihan väärin ja vedät hätäsiä johtopäätöksiä. ja tuon kommentin perusteella vaikuttaa siltä että sä luulet itestäs liikoja jos sulla on noin kova tarve arvostella mun tekemisiä :)

      Poista
    5. Hei ihan oikeasti! Karo ei oo missään välissä väittäny olevansa suosittu ja se että tietää jonku näöltä ei tarkota että tuntis sen ihmisen! Karo ei oo ylimielinen! Voisitte jotku opetella lopettaan ajoissa ja huolehtiin omista asioista!

      Poista
    6. Oon ittekkin huomannu että pelkän katseen perusteella saa ihan väärän kuvan ihmisestä joka ei aattelisi muista ees mitään pahaa, joten tolla perusteella et voi sanoo et karo ois ylimielinen.
      "ei vittu nyt" "älä luule ittestäs liikoi hei!" miltäs tuo kuulostaa?:)

      Poista
  16. miten ihmisiä voi edes kiinnostaa näin paljon muiden ihmisten jutut et jaksaa mennä vinkumaa? jos ei tykkää ni menkööt pois ei ketää pakota kattoo tai lukee.

    ja karoliina, sul on yks mielyttävimmist blogeist mitä oon löytäny! jatka samaa rataa vaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon! :) ja oon samaa mieltä, jos ei tykkää nii mielummin painaa tota raksia ylänurkassa ku alkaa kirjottelemaan lapsellisia kommentteja :)

      Poista
  17. ihana video,ja tosi söpö koira :)!

    VastaaPoista
  18. mitää, ootko poistanu joululahja videon ! :o säästelin sitä tylsää hetkeä varten tuolla bloglovinin lukemattomissa postauksissa, nyt olisin katsonut, mut tää vaan ilmottaaa että merkintä on poistettu.. :/ ja muuten tosi kiva banneri sulla ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, mä poistin sen kun tuli niin paljon negatiivisia kommentteja. kiitti! :)

      Poista
  19. Ihana video! Tosi kiva, kun joku jaksaa nähdä vaivaa tälläisten ihanien postausten tekemiseen :-)

    VastaaPoista
  20. sulla on ihana blogi ! :)
    tää kysymys ei nyt liity tähän postaukseen ollenkaan, mut sullahan on Dr Denim farkut? vai muistanko väärin?:D mutta kuitenkin, mistä saisi ja mitä maksaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja joo, mulla löytyy dr. denimeja neljät niitä myydään ainaki one wayssa ja carlingsissa :) ja jos rovaniemeltä olet niin täällä niitä myydään jackalissa :)

      Poista
    2. en asu rovaniemellä:D mut tietäisitkö jotain/jonkun nettikaupan, missä niitä myydään? :)
      kiitos jos vastaat!

      Poista
    3. no nelly.comissa ainaki myydään dr. denimejä kyl varmaan muuallaki mut ei tuu nyt mieleen :)

      Poista
  21. Hööh miks poistit sen joululahjavideon, ei sun tarvi välittää muiden mielipiteistä!;/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä
      välitäkkään mutta en vaa jaksanu enää kuunnella sitä miten ihmiset jotka ei mua tunne tulee haukkumaan mua ylimieliseksi ja kiittämättömäksi vaan sen takia että oon saanu väärän kuvan yhden videon takia :) ja muutenki se ei ollu kauheen hyvä video nii aattelin et oon vaan parempi et poistan sen :)

      Poista
  22. Mitä sait lahjaksi? En ehtiny nähdä sitä lahjavideota, koska olit kuulemma poistanu sen:( Harmi jos siihen videoon tuli negatiivisia kommentteja, mutta mun mielestä sun blogi on yks parhaimmista mitä oon lukenu!:)Kauanko oot nyt bloggaillu vuosina? Ja millä teet tuon bannerin?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oon blogannu vuodesta 2008 eli melkeen 5 vuotta, oho :D ja bannerin oon tehny monella eri ohjelmalla, iPiccyllä, paintilla, gimpillä ja photoscapella :)

      Poista
  23. Mun mielestä et oo ollenkaa ylimielinen, vaan kaunis ja iloinen nuorukainen! Sulla on ihana blogi ja mulla on aavistus, että nuo ANOT on vain joitain Rovaniemellä asuvia tyyppejä ja ne on kateellisia...On lapsellista tulla haukkumaan anonyyminä, vaikka itellä ei pokkaa kertoa kuka oikeasti on. Toivottavasti jatkat bloggaamista ja teet uuden joululahja postauksen!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) jep, oon aika varma et noi haukkujat on rovaniemeltä...

      Poista
  24. julkasetko sä kaikki negatiiviset kommentit? mikä on sun mielestä loukkaavinta mitä sulle on täällä tultu anona sanoon? olivatko ne kommentit oikeasti niin negatiivisia ettet kestäny pitää sitä postausta täällä enää koska hei eihän sun ois niitä tarvinnu lukea läpi ja vaikutat niin itsevarmalta että kumma jos ne anot saa sut poistamaan jonku postauksen:o mutta done what's done ens kerralla anna vaan olla:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo julkasen kaikki, oon vaan kerran poistanu anokommentin ja se oli jo niin törkeää tekstiä että huhhuh. ja siis en mä sitä postausta niitten kommenttien takia varsinaisesti poistanu vaan koska piilotin sen videon niin ei sitä ois ollu järkeä jättää koska eihän siinä postauksessa ollu muuta sisältöä ku se video :) ja meni hermot siihen että muokkasin/kuvasin vaivalla videon jota oltiin pyydetty ja sitte ei tullu muuta ku vaan valitusta nii päätin että poistan koko postauksen kun ei kerta kelpaa. ja törkeintä mitä mulle on sanottu on varmaan jotaki jossa haukutaan minun kavereita tai että henkilöt jotka ei minua tunne tulevat kertomaan mulle että millanen minä heidän mielestään olen :)

      Poista
  25. joo älä iha oikeesti välitä paskan vertaa mitä joku tulee anonyymina valittamaan! vaikutat huippupersoonalta ja sulla on aivan ihana blogi ja oot hirmu kaunis :) jatka samaan malliin vaa!

    VastaaPoista
  26. oi miten kiva video ! mukavaa vaihtelua miljoonille eri jouluaiheisille postauksille, heh. muutenkin oikein kivan olonen blogi :-)

    VastaaPoista
  27. Hei miten tolla windows liven elokuvatyökalulla voi hiljentää sen kuvauksen aikana tulleet äänet? Teen ite tässä joululahjoista videoa samalla taktiikalla ku kuvasit tän ja musiikin yli kuuluu kokoajan taustalta ropinaa kun esim. tarkennan jne. ni osaisitko neuvoo mistä sen videon oikeat äänet saa hiljennettyy niin, että siinä kuitenkin soi samalla se mun valitsema kappale. Kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä yläreunassa on projekti-välilehti ja sieltä löytyy äänitasapaino, ja sieltä viereiseltä välilehdeltä löytyy videon äänenvoimakkuus :)

      Poista
  28. Teethän uuden lahjapostauksen, mutta vaan kuvina ? Tää blogi on ihan mahtava, etkä todellakaan vaikuta ylimieliseltä vaan tosi iloselta ja mukavan oloiselta tytöltä :) Kateellisia noi anot vaan taitaa olla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja teen mä, huomenna olis tarkotus kuvata jos kerkeen :)

      Poista
  29. Naurettavaa käytöstä tulla haukkumaan anonyymi profiilin takaa, taitaa olla aika kieroja ihmisiä jos on pakko tulla aukomaan päätään, muttei kummiskaan omalla nimellään kehtaa. mut tosi kiva video ja tää blogi muutenkin:-)!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8