jumpin to jumpin!

Niinku otsikosta voiki päättellä, mun Jumpin tuli tänään! Kun tulin koulusta saapumisilmotus oli tiellä meiän talon edessä, onneks kukaan ei vieny sitä tai mitään. Käytiin iskän kans hakeen sen tässä tunti sitte ja tietenki revin innoissaan sen heti paketista. Ja kuten pelkäsinki, tää on tosi iso. En enää ikinä kuuntele äitiä missään kokoihin liittyvissä asioissa, se ei antanu mun ottaaa xs:ää koska se kuulemma "on ihan liian tiukka ja jää heti pieneksi". Äiti rakas, mä mahtuisin pelkästään tän jumpsun yhteen lahkeeseen. Ilme oli varmaan näkemisen arvonen ku avasin ton paketista ja pidin tota pukuu mun vieressä. Mä tiedän kyllä ettän jumpsuitin kuuluu olla löysä ja rento, mutta rajansa silläki, lahkeisiin jää yli 30cm ylimäärästä ja hihat on liian pitkät + keskivartalon kohalle mä mahtuisin ainaki kaks kertaa. Mutta mä en valita, pehmeä ja lämmin tää ainaki on! Kävin ulkona kuvailemassa 15min -20 asteen pakkasessa eikä tuntunu missään. Nyt pitää vaan miettiä että vaihdanko mä tän vain enkö, luultavasti vaihdan koska tää on niin jättimäinen etten kehtais käyttää tätä ees kisamatkalla. Noista kuvista  ton puvun koko ei näy kunnolla, mutta tää on iso.
Pitäskö mun vaihtaa tää xs:ään? jumpin jumpin jumpin jumpin jumpin jumpin jumpin jumpin

47 kommenttia:

  1. mulla kävi ihan sama virhe ton kokoasian kanssa, mut sitä ei voinu enää vaihtaa koska se oli tilattu mulle lahjaksi joku 3kk etukäteen. kiroon mun jokasen sadanviidenkymmenenkuudenjapuolensentin, saamari, jumpsun "haarat" on mun polvien alapuolella, vaikka se oli tilattu ihan kokojen mukaan ja sen _piti olla sopiva. vittujee. mut tosi ihanan värinen toi sun oma, samikset;) :D



    anteeks vuodatus, mua kyrsii vieläkin vaikka tästä on jo kohta vuosi :D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei :( on sulla ainaki lihomisvaraa siinä :D onneks mulla on 30 päivää aikaa viel miettii et pidänkö tän, mut tosiaan tää iso ei oo kauheen kiva et luultavasti vaihdan tän.

      Poista
    2. joo kyllä mä ainakin suosittelisin sitä vaihtoa, jos toi tuntuu liian reilunkokoselta.. Ei niillä muistaakseni niin suuria kokoeroja ees ollu, ellen ihan väärin muista(?) ja saatpahan semmosen mihin voit kokonaan olla tyytyväinen:)!

      Poista
    3. joo mullakin on oikeen koon mukaan mutta haarat jossai polvissa :D mutta tää on silti tosi ihana♥

      http://iliveunderthatmushroom.blogspot.fi/

      Poista
  2. ite pitäisin ainakin ton ison, mahtuispa ainaki myöhemminkin! koska itestäni se ei haittais jos se ois iso :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin no siks oonki vähän kahen vaiheilla... mun pitäs saada koittaa sitä xs:ää ennenku palautan tän nii tietäisin että kumpi mun kannattaa ottaa :)

      Poista
  3. toihan on melkee pieni....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko tosissas? :D se vaan näyttää siltä koska hypin noissa kuvissa

      Poista
  4. Mulla oli sama ongelma ton jumpsuitin koon kanssa (itselläni on siis Ziperall)! Mun olis pitäny tilata xs, mutta tilasin sit kuitenkin s-kokosen, sillä äiti sano, et sen pitää olla iso, noh ei siinä mitään, reisitaskut roikkuu polven kohdalla, ja koulussa on tosi kiva ottaa esim puhelinta taskusta, kun pitää väännellä ja käännellä et saa sen puhelimen taskusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha opittiinpa ainaki että äitejä ei kannata kuunnella tällasissa asioissa :D

      Poista
    2. No onko sitä potkupukua oikeasti pakko pitää koulussa...? :DD

      Poista
  5. Musta toi näyttää iha hyvältä ainaki noissa kuvissa (: mä en varmaa vaihtas, ainaki on kasvunvaraa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, mut niinku tos tekstissä sanoin niin se koko ei näy noissa kuvissa :)

      Poista
  6. mää otin sillon s koon ku tilasin mun jumpinin :D ja se oli sillon aiva jättimäinen mulle ku sain sen, mutta ku sen pesi nii se pieneni vähäsen :D se on ollu mulla nyt vuoden, ja se on vähä reilu, mut musta se on aika sopivan kokonen nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sitä pesemistäki mä mietin, että voihan tätä tarkotuksella koittaa kutistaa ja kyllähän se muutenki vähän kutistuu :)

      Poista
  7. nuissa kuvissa tuo kyllä näyttää ihan sopivalta. :)

    VastaaPoista
  8. Mä en menis vaihtamaan, mullekkin kävi samoin että mietin onko se liian iso. Kokeilin myös yhden pienempää, mut se oli taas sit just eikä melkeen mun kokonen, tai sillee. Kuitenkin otin sen isomman koska se pienempi oli sit liian pieni kuitenkin, että kun nosti kädet ylös ni hihat jäi lyhyeksi. Oon ollu tyytyväinen mun päätökseen, koska menee vähän kasaan pesussa ja ei ainakaan mistään kohtaa jää liian pieneksi oli sitten millasessa asennossa tahansa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no pitää kattoa että mitä teen :) en mä usko että se pienempi ainakaan liian lyhyt olis lahkeista tai hihoista, koska näissä on etenki lahkeissa niin paljon ylimäärästä :)

      Poista
  9. mitä kettua, yks saa hullun paljon maksavan aidon one piecen ja sit jaksaa vielä valittaaa jostain kooosta? troll

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en valita, niinku tekstissäki lukee :)

      Poista
    2. anteeksi tulen päteen mutta toi ei oo one piece vaan jumpin!:) saman tyyppinen mutta eri merkki tai tämmönen(:

      http://www.jumpinshop.com/
      http://www.onepiece.fi/
      näissä on eroja:)

      mutta suna karoliina ehkä vaihtaisin sen jos on liian iso, itelläni kävi niin enkä vaihtanut ja ny harmittaa!:s

      Poista
    3. joo itekki olin jo pätemässä että tää on kyllä jumpin, koska niitten koissa on eroja :)

      Poista
  10. musta tuo on iha sopiva sulle, sen kuuluu olla _iso_. mielummi liian iso ku liian pieni? ja isompi on lämpimämpikin. mutta iha turhaa teet tuosta koosta niin ison numeron, ilmanen jumpin.. huoh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tee tästä isoa numeroa, justhan sanoin tuossa tekstissä etten valita :)

      Poista
  11. must toi on just sopivan kokone !! mul oli kyl sama juttu et tuntu jotenki tosi hassult ja super isolta mut sit koitin sitä xs ja se näytti oikeesti aik naurettavalta koska se haaraväli on ehk 2cm haarojen alapuolel eli liian kiree !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu :D mäki oon nyt selvinnyt tästä alkujärkytyksestä nii tää alkaa näyttää kivalta :)

      Poista
  12. Näyttää sopivalta. Vähän liiankin pieneltä ehkä :D Mut älä missään nimessä ainakaan pienempään vaiha...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei todellakaan ole lähelläkään pieni, noi hyppykuvat vaan hämää koska se ylimääränen kangas hyppäää johonki :D

      Poista
  13. Ota tää S, se kutistuu kyllä pesussa...

    VastaaPoista
  14. ite pitäisin ton S kokosen kun college matsku kutistuu kuitenki pesussa (:

    VastaaPoista
  15. heeyy miten pitkä oot? :) itteeki himottais ostaa jumpsu mutta en sit kans yhtää tiiä et mikä koko ois hyvä :D mut sinuna pitäisin ton S!

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 167cm pikä, eli tavallaan kahen koon välissä :) kannattaa kysyä sieltä asiakaspalvelusta apua!

      Poista
  16. suosittelen ihan oikeesti ottamaan ton S! oon sua 5cm lyhyempi, ja jopa hoikempi ku sää ja omistan koon S. Kyllä, se on ''reilu'', mutta niin sen kuuluuki olla. 6. kuvassa näkyy hyvin tuo hihan mitta, ja näyttää täydellisen mittaselta. tietenki jos haluut näyttää naurattavalta ''pienen jumppinin kanssa'' niin mikäs siinä, sä päätät.. :)

    VastaaPoista
  17. Mun mielestä toi on just hyvä! Tommonen isohko.Ite en ainakaa haluais semmosta tosi ''kapeeta''.En mä itte varmaan vaihtais(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite ajattelin et tää on sellanen istuvamman mallinen joten siks tää oli vähän yllätys :)

      Poista
  18. Pidä toi :) Jumpinin kuuluu olla tommone kunnon oloasu, oikein löysä ja näin. Ittellä on miesten M koko, ja se on liian iso, haarakohta roikkuu miltei polvissa. En kuitenkaan anna sen häiritä, löysäilypäivinä mainio asu, varsinkin näin talvisaikaan.

    VastaaPoista
  19. no oot mua pitempi ja valitat että s on iso? oon 162 ja mulla on se s kans ja ostin sen haaparannan stadiumista ja sielä ne myyjät sano että se kuuluu olla semmone löysä ja sillee että ei tuo sinu jumpini näytä nuisa kuvissa ees kovi isolta.. ja että se vetoketju pitäs olla melkee polvissa saakka. ja äitis on varmaa oikeassa että se xs jäis tosi nopeeta pieneksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis onko sulla aito jumpin vai se stadiumin oman merkin jumpin? koska eri merkeillä ne koot on erilaiset :)

      Poista
  20. Mä niin ymmärrän sua tässä asiassa ! :D Mullekki tilattiin pari kuukaut sitten Jumpin kans ja sieltä piti tulla Original Pink, mutta sielt tuliki active pink, no se ei haitannu niin paljoon, mut sit ku pistin se päälle ni se tuntu ihan älyttömän isolta vaikka se oli xs. No ei sit viittitty alkaa vaihtaa, ku en jaksanu alkaa säätään enempää, mut kyl se nyt jo tuntuu ihan kivalta, ja ehkä vaan oli parempi etten vaihtanut sitä. Mutta mieti pari päivää ennen kun aijot palauttaa sen, et jos sun mieles muuttuu ja haluut pitää ton !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon nyt päättäny pitää tän s:än :)

      Poista
  21. Ei toi mun mielest näytä niin isolta et sitä ei kehtais pitää missään.. Että pidä toi vaan, näyttää ainaki kuvissa hyvältä !x)

    VastaaPoista
  22. mun one piece oli samanlainen ku sain sen mut se on pienentyny nyt :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8