independence day

itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä itsenäisyyspäivä Tänään oli se kaupungin itsenäisyyspäivän juhlat 15-vuotiaille Arktikumissa. Oli ihan kivat juhlat, hienot ainaki, mutta ne oli tosi lyhyet ja musiikki ei ollu ihan mun mieleen. Mutta kivaa vaihtelua noiki oli, tuolla juhlissa oli tosi paljon porukkaa ja tuttuja tietenki näky tosi paljon. Ite en ollu yhtään tyytyväinen mun asuun tai hiuksiin, jouduin laittaan ton kammottavan huivin koska mun mekko ei pysyny päällä ja se valu selästä. Ruoka tuolla oli tosi hyvää, haha onnistuin mokaan jälkiruualla kun tiputin mun kakkupalan lattialle ku sähläsin jotain kameran kanssa :-D Juhlien jälkeen oon kattonu linnan juhlia kotona ja muokannu näitä kuvia viimiset kolme tuntia. Pahoittelut tästä kuvien laadusta, tuolla oli aika hämärää ja tosi keltanen valaistus.
  Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

16 kommenttia:

  1. Tykkään sun blogista tosi paljon! :---) Oot nätti ja mukavan oloinen. (: Milloinkas tulee se marraskuun lempparit-video? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) se tulee tässä lähipäivinä ku tulee sopiva hetki et voin kuvata :)

      Poista
  2. tosi kiva postaus taas, hienoja kuvia (: mäkin oottelen sitä videota, se edellinen oli niin kiva :D

    VastaaPoista
  3. thank god sain sinun kakut pois minun kengästä!

    VastaaPoista
  4. ja millä helevetin oikeudella laitat toisista ihmisistä kuvia, vaikka et ole luppaa kysyny?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä koitin kattoo että kenenkään naamaa ei näy kuvissa mitenkään läheltä ja blurrasin jos näky, ja mun käsittääkseni julkisilla paikoilla on lupa kuvata ilman että mun tarvii käydä kysyyn lupaa jokaiselta 500 ihmiseltä. ja en kuvannu erityisesti ketään vaan ihan yleiskuvia nuo kaikki on :)

      Poista
    2. ei luoja. iha laillista siellä on kuvata, mutta kuvia ei netissä saa julkaista ilman lupaa. et tiiäkkään millasen sählingin tästäkin nyt poliisille sais.

      Poista
    3. no, kuva on nyt poistettu nii en nää tässä enää mitää ongelmaa :)

      Poista
  5. hyiii nään oman naamani tuolla :----D

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia! :-) oot tosi hyvä kuvaamaan :) pakko kysyy millä muokkaat kuvias? :):)

    VastaaPoista
  7. moiii hei ku teen yht lehtee sellases paikas ku gosupermodel, ni saanko linkata sun blogin sinne sellaseen osioon ku ''inspiroivia blogeja''?xd

    juuuu sori oon nnolo :DD

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8