first of december

hellodecember hellodecember hellodecember hellodecember hellodecember hellodecember hellodecember Mä en jotenki voi tajuta että nyt on jo joulukuu. Tavallaan tuntuu että eihä viime joulusta ole menny ku vasta pari kuukautta mutta toisaalta taas tässä vuoden aikana on tapahtunu hirveesti kaikkee ja moni asia on muuttunu. Tänään mä oon kuitenki fiilistelly jouluu kuuntelemalla joululauluja ja leipomalla joulutorttuja ja pipareita. Tuli tosi joulunen fiilis ku piparit ja tällaset tuoksuu täällä. Olis jo joulu! Oon muutenki vaan syöny koko päivän, piparitaikinastaki söin puolet siitä toisesta levystä :-D Käytiin tänään äitin kanssa kaupungilla ettimässä kenkiä niihin tanssiaisiin mutta ei kierretty ku pari liikettä koska oltiin niin myöhään liikkeellä. Tän päivän ainoa ostos oli toi punanen huivi joka näkyy tossa yhessä kuvassa. Se ihanan pehmee ja lämmin ja tuutte varmasti näkeen sitä paljon asukuvissa! Oon jo kauan ettiny tollasta huivii mut nyt löysin täydellisen värisen ja pitusen. Ja ainii, tuo ylhäällä näkyvä H&M:n lahjakortti on palkinto jonka voitin linkitä blogisi-postauksesta! Vähän siistii, en oo ikinä voittanu mistään blogijutusta mitään.

26 kommenttia:

  1. mie sain tänää 4 h&m lahjakorttii! yhteesä niis oli 55€

    VastaaPoista
  2. sun käsi lagaa vikassa kuvassa :DD mut ei siin mitää! ihanii kuvii ja tykkään tosi paljo blogistas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö selvä, miks mä en nää siinä mitään outoa :D

      Poista
  3. tosi hienoi kuvii. oot hyvä kuvaamaan ! (:

    http://aaddaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihana koira ja tosi hienoja ja jouluisia kuvia (: alkoi tehdä tosi paljon mieli leipoa (ja syödä) noita joulutorttuja :-)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, ja ihanan jouluinen postaus! :)

    VastaaPoista
  6. Rakastan sun blogia :3 Noi kuvat on tosi ihania, ja haluun noi sun hiukset! :)

    VastaaPoista
  7. mist oot ostanu ton sun huivin? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hups mä taisin unohtaa kertoa että mistä toi on, siis H&M:ltä ostin ton :)

      Poista
  8. Sait ton lahjakortin sit :) Hyvä ko mä mietin että voi P***a jos se eksyy johonki postiin :''D

    VastaaPoista
  9. ihana postaus taas jälleen (: ♥

    VastaaPoista
  10. oi wilma on tosi söpö niinkuin säki karo ((((:::
    ja nam mitä pipareita... yritin ite tehä kans pipareita mut poltin 4 pellillistä((((:

    VastaaPoista
  11. mistä tuo valkonen paita??:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8