christmas wishes part. 2

christmas wishes part. 2

Tässä nyt olis part. 2 näistä joulutoiveista, voi olla et tulee vielä kolmaski jo keksin vielä jotain mitä haluan. Polyvore on vaan niin ihana että siellä vois viettää monta tuntia ihania kollaaseja tehden. Tässä on ja edellisessä postauksessa on aikalailla kaikki mitä mä toivon, paitsi Jumpin puuttuu koska sitä ei löytyny polyvoresta. Eli niiden edellisten Sephoran tilauksen juttujen lisäksi haluaisin pari Philosophyn suihkugeeliä, oon jo kauan aikaa halunnu koittaa niitä. Tohon edelliseen joku ano oli kommentoinu että Sephora ei toimita Suomeen, ja mä kerkesin jo masentua, kunnes huomasin että Sephora Francen kautta saa tilattua Suomeen. Se vaan että ne sivut on tietenki ranskaksi mutta kyllä se silti onnistuu :) 
Jetsetin Addiction olis myös aivan ihana, toi on semmonen kello jota tulis ainaki käytettyä! 
Sitte toivon kahta objektiivia, Tamronin 18-200mm ja Samyangin kalansilmää. En osaa päättää että kumpaa noista haluaisin enemmän, ku molemmat olis niin kivoja! Mutta se on tietty selvää että molempia en tuu saamaan, niin kaipa se on sitte tuo 18-200mm koska tuo kiinteä 50mm on alkanu ärsyttään pikkuhiljaa :-D Ja sitte yks mun suurimmista toiveista olis iPad 2, joka kyllä varmaan olis sitte enemmänki koko perheen lahja. Se vaan että äiti ja iskä ei osaa käyttää Applen käyttöjärjestelmää eikä kosketusnäytöllisiä laitteita... Sitten UGGit. Näitä oon toivonu lahjaksi jo kolmena viime jouluna enkä oo koskaan niitä saanu, eipä ihme ku ne on niin kalliit. Mutta nyt oon puhunu iskälle ja se on luvannu et me voidaan kattoo niitä sitte lähempänä joulua. Tarvisin myös uudet kuulokkeet, ku oon pelkästään tän vuoden aikana rikkonu jo kolmet, jotenki ne ei vaan kestä mulla. Sitte viimisenä tällasia perusjutut, kuten rahaa, pyjama, lahjakortteja ja suklaata. Mä tiedän kyllä että melkeen kaikki mun toiveet on kalliita, ja se että näitä toivon ei tarkota että niitä saisin. Oisin tosi kiitollinen ja tyytyväinen jos saisin ees vaikka pari juttua molemmista kollaaseista.

34 kommenttia:

  1. nää sun kollaasit on tosi kivoja! :) ite en osaa käyttää vielä polyvorea....:Dd

    VastaaPoista
  2. ihana uusi banneri (: sun kollaasit on hienoja, voisin itekin opetella käyttämään tota polyvorea :-)

    VastaaPoista
  3. pitääks polyvorea ladata koneesee vai voiks sinne niinku vaa mennä?:)

    VastaaPoista
  4. ihan samoi toiveita ! ((: tuntuu vaa ettei porukat oo yhtä innoissaa <3 ihana banneri !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mun porukatki vaan aina huokailee mun lahjalistan nähdessään :D kiitos!

      Poista
  5. sullahan on ihan hullusti toiveita! ite en kehtais todellakaan toivoa noin paljoa, enkä saiskaan noista jutuista mitä toivoit ku ehkä muutaman korkeintaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se onki minun asia että montaako juttua toivon, ja eihä se toivomusten määrä oo mitenkään suhteutettuna siihen että mitä saa joten :)

      Poista
  6. polyvore on ihana, itekki käytän ja ihania toiveita!

    VastaaPoista
  7. ihana kollaasi ja kiva banneri muute (: polyvore on ihan paras♥

    VastaaPoista
  8. pääsit siinä mun 'linkkaa blogisi' jutussa siihen kolmen parhaan joukkoon!:)

    http://everythingisnotforyou-lotta.blogspot.fi/2012/12/ne-kolme-parasta-blogia.html

    VastaaPoista
  9. Ihanaa kerrankin joku myöntää haluavansa lahjoja! Ymmärrän täysin ton mitä lopussa lukee, se että toivoo lahjoja, ei tarkota että olettaa saavansa ne kaikki. Kaikissa muissa blogeissa joita luen, on vaan jotain lässytystä "en toivo mitään lahjaksi koska joulun henki ln tärkein" yms yms. Mä sanon ainakin suoraan että vituttais ihan saatanasti jos en sais lahjoja, käytän meinaa muiden lahjoihin niin paljon vaivaa, aikaa ja rahaa. Ja sehän on just hyvä tehä lista että saa sitten vielä mieleisiä lahjoja eikä jotai mitä ei ikinä haluais!:) sitä paitsi, vaikka lahjatoiveet ois kalliita niinkun esim sulla nii voihan sukulaiset ostaa yhteislahjojakin! Mut joo kivoi toiveita haluisin itekki noista osan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä! mä otin opikseni viime vuosista ja tein tällä kertaa tarkan listan siitä mitä haluan, koska aikasemmin oon saanu lahjaksi mm. satukirjoja, jonku helmikoristelusetin ja muuta 6 vuotta nuoremmille tarkotettua krääsää. on se sukulaisillekkin helpompaa kun ei rahat mene hukkaan kun ne tietää ostaa mulle jotain mistä mä oikeesti pidän. ja muutenki, kuka nyt ei lahjoista tykkäis? :)

      Poista
    2. Just nii! Ja kun on paljon toiveita nii sukulaisilla on varaa valita että mitä ostaa;)

      Poista
  10. aijotko muuten tehä marraskuustakin sellasen "november favorites" videon? :) must se edelline oli super kiva nii tuli vaa mielee (: <3

    VastaaPoista
  11. mikä on polyvore?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sellanen nettisivusto jossa voi tehä ihania kollaaseja :)

      Poista
  12. kivoja toiveita(:

    http://hippitattii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. tosi kiva blogi siulla! ja sulla on ihanat hiukset myös ;-)

    making-future-memories-annikasaara.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. eikös tää oo sun kuva ? :) http://monmondefou.tumblr.com/post/36221956426

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sikana rebloggauksii ja tost tykkää weheartit:ssäki jotai 1700 tyyppii :D

      Poista
    2. aijaa :D haha joo mä oon nään ton aikasemminki weheartitissä ja tumblrissa :D

      Poista
  15. mikä toi fontti on tossa bannerissa? se on aivan ihana!! tosi kiva blogi muutenki :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8