christmas eve is here, the most wonderful time of the year

jouluu Ihanaa, huomenna on jo jouluaatto! Mä oon stressannu tänään kaikesta, siitä miten meillä ei oo vieläkään juuri ollenkaan koristeita, kuusta ei oo tuotu ees sisään, en oo vieläkään paketoinu tai ees ostanu kaikkia lahjoja enkä leiponu pipareita. Mut sitte mä tajusin että ihan turhaan mä stressaan kaikesta, menee vaan joulufiilis pilalle ja sit tulee paha mieli. Joten mä luovutin noitten lahjojen suhteen ja päätin et kerkee niitä koristeita laittaa huomennaki tai vaikka aaton jälkeen :-D Tää päivä on ollu tosi kiva, me käytiin ensin mummon kanssa kattomassa keskustassa jotaki jouluesitystä, jonka jälkeen mentiin kirkkoon laulamaan kauneimpia joululauluja. Vaikka en joulukirkoista ja tällasista kauheesti perusta niin joululauluja on aina kiva mennä laulaan! Kirkko oli tosin ihan tapötäysi ja me jouduttiin istuun kirkon parvelle kuoron ja turistien sekaan mut mitäs pienistä... Siellä tuli oikeen kunnon joulufiilis ja haluaisin mennä uudestaanki! Kirkon jälkeen mentiin pajakylään ku oli se joulupukin matkaansaattelujuttu, haha. Siellä oli ihan sikana porukkaa ja tosi kylmä, joten mä otin vaan pari kuvaa. Sen jälkeen oonki ollu vaan kotona. Mä tein tän postauksen lähinnä infotakseni teitä siitä, että nyt ennen vuodenvaihdetta on tulossa ainaki pari videoo! Mä oon kuvannu sellasta jouluvideota nyt viimepäivinä ja teen yhdistetyn november & december favorites siksi koska mun lempparit on ollu ihan samoja molempina kuukausina ja jos olisin tehny ne erikseen niin olis tullu kaks tylsää videota. Lisäksi mietin että voisin tehdä joululahjapostauksen videolle, jos haluatte? Eli teenkö lahjapostauksen kuva-vai videopostauksena? Vai molemmat?
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! ♥

18 kommenttia:

  1. tee molemmat ! :) ja hyvää joulua ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu sitä mä mietinki :) kiitos samoin!

      Poista
  2. jos teet yhen niin tee videolle, mutta voisit tehä molemmat :D

    VastaaPoista
  3. joo tee molemmat! :-)

    VastaaPoista
  4. Molemmat (: Ihana toi kaakaokuva <3 mut hyvää joulua! (:

    VastaaPoista
  5. molemmat:) ja hyvää joulua !:)

    VastaaPoista
  6. Tee molemmat, kaikki ei kuitenkaan jaksa kattoo videota niin voivatpa ainaki lukea

    VastaaPoista
  7. tee vaan molemmat! ja hyvää joulua! ♥ (:

    VastaaPoista
  8. #ehdottomasti#molemmat# ja ihanaa jouluaaaa :)

    VastaaPoista
  9. Tee molemmat ja ainakin ehdottomasti se video :)!!

    VastaaPoista
  10. mialummin molemmat mut jos et jaksa ni tee mialummi videona:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8