21:45

tiistaaaai tiistaaaai tiistaaaai tiistaaaai tiistaaaai tiistaaaai Tässä parit kuvat tältä päivältä, kerkesin taas pitkästä aikaa vähän kuvaileen ku pääsin aikasin koulusta. Koulussa on tällä viikolla ollu tähän mennessä tosi rentoo, ollaan vaan katottu videoita ja pelattu aliasta ja tällasta. Mä kävin eilen ja tänään kaupungilla, ostin vielä joitaki lahjoja ja löysin tosi kivat farkut. Mun ei alunpitäen pitäny kattoo itelle mitään mut sitte kuitenki jotenki eksyin ginaan ja kokeileen niitä nahkahousuja... Ja loput te varmaan arvaatteki :-D Mä kokeilin niitä ja totesin että ne on kivemmat ku ne Onlyn housut joten mä päätin ostaa ne. Olin jo ihan onnessani kiikuttamassa niitä kassalle kunnes sitte kassalla mun ihana visa electron päätti sanoa ittensä irti ja kieltäytyi toimimasta. Ei siinä sitte muu auttanu ku laittaa ne varaukseen. Tänään mä kävin hakemassa ne sen jälkeen ku olin käyny lääkärissä, ja nyt on niin onnellinen ku vihdoin sain noi. En saanu vieläkään tietää et mikä mun kyynärpäässä on, mut lähetetään ortopedille ja magneettikuvauksiin, ja sinnekki pääsen vasta tammikuussa. Ei tässä kai auta muuta ku koittaa pärjäillä tän käden kaa. Mulla harmittaa että mun postaustahti on hidastunu, mutta mä lupaan että loman aikana se palaa taas entiselleen. Tänäänki mä koitin kuvata mun päivänasua, mutta jokasessa kuvassa oli jotaki vikaa. Mä koitan huomenna saada jonku kuvaamaan mua että sais taas pitkästä aikaa muitaki kaukolaukasimella otettuja kuvia.

16 kommenttia:

  1. hei mikä tää teema tai tää hommeli sun blogis on !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii hyvä niin aattelinki!
      nii mite oot saanu ton alatunnisteen palkin valkoseksi, tai siis ko itellä näkky harmaana ja oon käyny asetuksistaki laittaa valkoseks ja ei mitää.. et onko siihe joku koodi homma:p

      Poista
    2. apua mä en kyllä tiiä, muistaakseni tää on ollu alunperinki valkonen ja mä säädin yhteen vaiheeseen tosi paljon näitten koodien kanssa ku vaihdoin tota blogimallia, et mä en kyllä muista :(

      Poista
  2. Noi kengät on aivan upeet!:)

    http://anythingcanhappen-jonna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mäki tykkään mut toisaalta oon jo vähän kyllästyny noihin :D

      Poista
  3. sulla on täydelliset hiukset<3 :DD

    VastaaPoista
  4. haha mitäääh, me pelattiin myös tota alias-peliä tänään koulussa! :----D joo mutta sulla on ihana blogi ♥ :)

    VastaaPoista
  5. mistä toi huivi on?:)
    tykkään sun blogista tosi paljon!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8