2013, here we come!

Jos teitä ei kiinnosta wehearit-postaukset, skipatkaa tämä. Mä en itekkään kamalasti välitä tällasista postauksista mutta nyt uuden vuoden kunniaksi tein tämä koska multa iteltä ei olis löytyny kuvia tätä varten! Tän on tarkotus olla tällanen inspiraatiopostaus ja samalla kerron mun uudenvuoden lupauksista, toiveista, haaveista ja suunnitelmista. 2013 Ens vuonna mä haluan pitää hauskaa, kokeilla ja kokea kaikkea uutta ja kivaa, muuttua niin sisäsesti ku ulkoisestikkin ja nauttia elämästä. Ei tää vuoden vaihtuminen tietenkään mikään iso juttu ole, mutta kuten tossa kuvassa sanotaan, "new year, new life". Mä aijon panostaa etenki tähän blogiin, koska on niin kivaa ja haluan kehittyä tässä ja tää on selvästi se mun juttu. 2013 Tää vuosi on ollu aika hiljanen matkustelun suhteen, ei käyty tänä vuonna muualla kuin kesällä Tallinnassa koska mun ja vanhempien lomat ei osunu samalle kohalle koko vuonna. Mutta ens vuodelle on jo tehty alustavia suunnitelmia ja ainakin pari reissua olis jo tiedossa, tosin mikään ei ole vielä varmaan mutta toivottavasti nää suunnitelmat toteutuu! Noista kuvista voi ehkä arvata, mihin päin maailmaa mä tulen ehkä reissaamaan ens vuonna... Matkustaminen on mun mielestä kivaa ja ens vuonna haluaisinki mennä erityisesti paikkoihin, joissa en oo ennen käyny! 2013 Tunnen itteni tosi materialistiksi, kun lisään tän tähän postaukseen mutta kyllä mä oikeasti toivon että ens vuonna ostaisin paljon uusia kivoja vaatteita ja muita juttuja, esim. ton Macin minkä toivon saavani kun menen lukioon. Ja liittyyhän toi shoppailu myös aika oleellisesti matkustamiseen, tai ainakin mulla :-D 2013 Niinku aika monella muullaki, mun uudenvuoden lupaukset liittyy myös urheiluun. Mä panostaa ens vuonna cheeriin tuplasti enemmän mitä viime vuonna, mä haluan kehittyä siinä paremmaksi ja jos pitäs joku tietty tavote asettaa niin se vois olla se voltti :) Tai arabiflikkivoltti... Mä aijon alkaa myös käymään salilla tai bodypumpeissa, zumbassa ja muissa tällasissa ryhmäliikuntajutuissa, tai ainaki kokeilla noita. 2013 Mä haluan tutustua ens vuonna uusiin ihmisiin, saada uusia kavereita ja tuntuu että muutenki pieni vaihtelu elämään tekis hyvää välillä. Ja mä haluan pitää hauskaa mun nykysten kavereiden kanssa ja kokea kaikkea uutta ja kivaa. Samoin mä ootan ensi kesää tosi paljon, kun peruskoulu päättyy ja alkaa parin kuukauden vapaus ♥ Mulla on kesälle jo paljon suunnitelmia, ja puoletkaan niistä ei tule toteutumaan mutta toivon silti että kesästä 2013 tulee paras ikinä! 2013 Musta on suuri vääryys, kun jouduin laittamaan nää kaksi samaan kollaasiin, mutta yks juttu mikä ensimmäisenä tulee mieleen ens vuodesta on Justin Bieberin keikka huhtikuussa, johon on enää 116 päivää! Oon tuosta ihan mielettömän innoissani, vaikka en todellakaan ole mikään superfani. Mutta silti: Justin_Bieber livenä täällä Suomessa, en malta oottaa!! Nealle ja mulle tulee varmasti ikimuistonen reissu ja tätä on kivam muistella sitte myöhemminkin. Ja sitten viimisenä, aijon panostaa kouluun ihan tosissaan nyt peruskoulun vikan puolen vuoden ajan, koska oon pikkuhiljaa alkanu tajuamaan että peruskoulua on jäljellä enää muutama kuukausi!
Ja tajusin myös että jos en nyt lue kokeisiin ja ne menee huonosti, en saa enää toista tilaisuutta korottaa numeroita, vaan ne menee sitte suoraan päättötodistukseen ja sitten myöhemmin harmittaa ku en lukenu. En aijo kuitenkaan stressata turhaan koulun vuoksi, mutta haluan tosissaan nostaa mun keskiarvoa kevääksi joten pakko alkaa lukemaan enemmän, etenki ku viime syksy meni miten meni.
Mitä tykkäsitte tällasesta erilaisesta postauksesta? Ootteko tehny uudenvuoden lupauksia? Jos ootte tehny tällasia samanlaisia postauksia, niin olisi tosi kiva jos linkkaisitte niitä, mulla nimittäin kiinnostaa että mitä muut odottaa tulevalta vuodelta! :)

28 kommenttia:

  1. ainakin musta tää oli kiva postaus, ja mulla on itelläni aika samoja toiveita/suunnitelmia tulevalle vuodelle (: toivotaan et ne toteutuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, mäki toivon että suurin osa mun toiveista ja haaveista toteutuis! :)

      Poista
  2. Minne kouluun aiot hakee? :D

    VastaaPoista
  3. millä ohjelmalla oot tehny nämä :) ?

    VastaaPoista
  4. Voisitko tehä vaatepostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. millasen vaatepostauksen? :) mutta voin toki tehä :)

      Poista
    2. Esittelet sun lempivaatteita niinku esim. lempihuppari, lempineule... ja sitten muitaki kivoja vaatteita :)

      Poista
  5. Moi Karoliina! (: Sulla on huippu blogi, ihanat kuvat & ulkoasu! :D haluisin kysyy, että millä oot muokannu tuon sivussa olevan kuvan itsestäsi ympyrän muotoon? Kiitti jos kerrot! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oon muokannu sen photofiltrellä, mutta tuo onnistuu melkeempä millä tahansa kuvanmuokkausohjelmalla :

      Poista
  6. ittellä kans noi perus uudenvuoden lupaukset eli koulupanostus ja urheiluun/terveellisempää elämäntapaan siirtyminen :-D ja tää oli kiva postaus !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, ne taitaa olla aina melkeen kaikilla :)

      Poista
  7. Ihana postaus ! ;) Mulla on just samoja tavotteita kun sullakin. Sulla on mahtava blogi ! Lueks muuten Aurora tai Erica mohnin blogeja ? :D

    http://worldby-me.blogspot.fi/

    -Nelli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja joo, luen molempien blogeja :)

      Poista
  8. eikää! mäki meen justinin keikalle vaikka en ookkaa mikä superfani ! :) mitkä paikat teil on ja mikä katsomo? vai onks teil permanto ? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :D me ollaan katsomossa 110, rivi 12 paikka 7 ja 8 kai:)

      Poista
  9. kuinka paljon sun harrastus maksaa ? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis pelkät kausimaksut on jotain 80€, mutta sitte siihe tulee vielä päälle lisenssi, leirit, kisat, pukujen yms. tilaus ja tämmöset :) et kyllä sille tulee hintaa mut ei tää tosiaan oo kuitenkaan kalleimmasta päästä :) mitä parempi joukkue ja mitä useammin treenejä ja kisoja nii sitä kalliimpaa :)

      Poista
  10. miten roudaat sun kameraa aina jonnekkin ? käytätkö niinku kameralaukkua vai häh ? :----------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en käytä melkeen ikinä kameralaukkua, heitän sen vaan laukun pohjalle muitten tavaroitten sekaan tai kannan kädessä :-D

      Poista
  11. aivan ihana blogi, oot tosi kaunis ja sulla on upeita kuvia :) liityin lukijaks!


    http://viva-la-fashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Siisti postaus! :) ootko menossa kielimatkalle lontoosee pariisin kautta?

    VastaaPoista
  13. Vastaukset
    1. huomenna varmaan, tänään ei oikeen kerkeä :(

      Poista
    2. okei :) sulla on muuten tosi kiva blogi ! yks mun suosikeista !

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8