17:35

13/12/12 13/12/12 13/12/12 13/12/12 13/12/12 En oo kerenny postaileen parina viime päivänä, koska en oo yksinkertasesti vaan kerenny. Eilen olin jo alkamassa tekeen postausta mutta sitte muistin että mun pitää kirjottaa vielä äikän novelliarvostelu ja se sitte jäi. Niinku kaikki varmaan tietää, eilen oli 12.12.12 mutta ei mulle kyllä tapahtunu mitään erikoista. Mä kävin lääkärissä näyttämässä tätä kättä ja kävin röntgenissäki ja tiistaina saan tietää mikä tässä kädessä on. Mähän en oo siis pystyny reenaan viime maanantai jälkeen ollenkaan koska tää ei yksinkertasesti kestä. Ärsyttää ku haluaisin päästä jo äkkiä takas treenaan ennenku treenitauko alkaa! Mä oon tehny sitä mun piparkakkutaloa eilen ja tänään köksäntunnilla, en ois ikinä kuvitella että tohon menee noin paljon aikaa ja ennen kaikkea et se on noin vaikeaa! Kyllä meinas hermot mennä moneen otteeseen ku se talo ja ne palat hajos käsiin just ku olin saanu ne liimattua :-D Mutta tänään sain vihdoin sen talon koottua ja vielä pitäs saada koristeltua, aargh. Mä muuten tässä just huomasin että en oo pitkään aikaan kuvannu mun päivänasua, enkä oo vieläkään tehny november favourites- videota. Eli haluatteko tästä lähtien enemmän päivänasukuvia? Ja ehdotelkaas mitä kuukauden suosikkeja voisin tossa tulevassa videossa esitellä! Tyyliin lempipaita, lempihajuvesi jne.

21 kommenttia:

  1. asukuvat on kivoja, eli niitä voisi olla lisää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu niitä on varmasti tulossa, jos vaan saan jonkun kuvaamaan :)

      Poista
  2. miten saat noihin kuviin noin pienet välit? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon säätäny sen html-koodista jostain kohtaa enkä muista miten ja mistä, mutta googlettamalla löytyy ohjeet :)

      Poista
  3. lempihajuvesi, suosikkimeikki, lempifarkut, lempileffa, lempikirja, lempibändi/artisti, lempileipomus :)

    VastaaPoista
  4. asukuvia juu! (:
    ja lempiherkku, lempipaita, lempikoru ja lempimuki (siis muki mistä juot esim. kaakaota :D)

    VastaaPoista
  5. Toi Beyoncen hajuvesi on aivan tajuttoman hyvän tuoksusta! sulla on tosi kiva blogi ja juu asukuvia lisää :)

    http://iinajohanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. lempibiisi, lempileffa, lempi tv-ohjelma, lempiblogi, lempimeikki, lempitavara huoneessa, lempi koluaine

    VastaaPoista
  7. lempipäivä! niinku mitä teit sillon ja niin :) lempi sää? lempi kuva kuulta! mahdollisesti uusi lemppari blogituttavuus, lempi joululaulu, hiustyyli, kynsilakka!

    VastaaPoista
  8. lempilehti/lehtileike :D en keksi!! mut kiva ku postasit:)

    VastaaPoista
  9. joo asukuvia vois olla ehkä hiukan enemmän (: mut ootan sitä videota innolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu molemmat on tulossa lähipäivinä :)

      Poista
  10. Seuraavaksi varmaan haluutte tietää mitä vessapaprei merkkiä sää käytät!!???:)

    VastaaPoista
  11. oisko mahdollista saada linkkiä nuihin mekkoihin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2056535
      http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2467210

      :)

      Poista
  12. kiitti paljon! :-) <3

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8