want a perfect girl? go buy a barbie

tuesday IMG_3759 nhfoewgwfofb jeejee jeejee Sori näistä tosi sekavista kuvista ja kirjotusvirheistä tekstissä, mä joudun kirjottaan tän iPhonella koska mut häädettiin koneelta just ku sain lisättyy kuvat. Tänään kävi taas silleen että unohin ottaa kameran mukaan kouluun just ku olis ollu täydellinen kuvaussää.. Joten piti taas kuvailla kaukolaukasimella. Mä keksin tosi hyvän uuden alustan kameralle ja muutenki hyvän kuvauspaikan, tai niin mie ainaki luulin. Otin tosi monta kuvaa ja sitte ku koneella niitä katoin niin yksikään ei ollu onnistunu + kaikissa oli aivan hirveä taista. Että se siitä hyvästä kuvauspaikasta sitte. Sille jalustalle olis tosiaan tarvetta! Koulussa oli tänään tosi rento päivä, tiistait on aina niin kivoja ku koulu loppuu aikasin ja on enemmän aikaa illalla. Niistä tilauksista muuten sen verran, että se Asoksen tilaus on lähetetty eilen ja nellyn tilauksen kohalla lukee vieläki että käsittelyssä(?!), vaikka siitä on kohta jo viikko ku se tilaus on tehty. Miks musta tuntuu et se Asoksen tilaus tulee aikasemmin vaikka se sentään lähetetään briteistä asti... Alkaa pikkuhiljaa jo stressaan se että tuleeko noi tilaukset ajoissa, etenki ku mulla on Nellystä niin huonoja kokemuksia. Ootteko te tilannu nyt Nellyltä lähiaikoina ja kuinka nopeasti ne on tullu?

25 kommenttia:

  1. Mä tilasin nellyltä mun rippimekon vähä aikaa sitte. Eka sillä kesti tosi kaua tulla sain sen parii päivää enne konffista ja se oli ainut mekko minkä tilasin ja sain vielä liian pienen koon. Toisella kerralla tilasin vaatteita ja lopulta vain yhet shortsit tuli. En kyllä tilaa enää ikinä nellyltä mulla ei ainakaa oo mitenkää hyvät kokemukset. :/ mut sul on ihana blogi ja oot tosi nätti ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla kävi sama rippimekon -ja kenkien kans! kiitos! :)

      Poista
  2. Mää tilasin toissaviikolla nellyltä torstaina ja tilaus lähetettiin perjantaina ja tuli tiistaina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä ihmettä :O mulla näyttää että vieläki käsittelyssä...

      Poista
  3. Ihanat nuo ekat kuvat, kun on hieman vaaleaa peitettä maassa :)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. I think some make up would look really good on you :)

    VastaaPoista
  6. ^ Mun mielestä sä näytät tosi kauniilta ilmanki! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) mä en ymmärrä miks ton pitää sanoo tota samaa joka postaukseen... :D

      Poista
  7. mistä oot ostanut ton kaukolaukaisimen ja minkä merkkinen se on ? :)
    ja paljon maksoi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on canonin ja oon ostanu sen photo pointista tallinnasta :) ja makso n. 25€

      Poista
  8. Ku ottaa tolla kaukolaukaisimella kuvan ni, tarkentaako se myös jos on niinku automaatilla? :) Oot niin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se tarkentaa ihan normaalisti :) kiitos!

      Poista
  9. Heei, sama ranskan kirja, kuin mulla! :--)

    VastaaPoista
  10. ihana takki ü mistä oot ostanu?

    VastaaPoista
  11. kamerajalustoja löytyy anttilasta kahellakympillä joka ei oo paha kyseisestä härpäkkeestä. ja vaikka se 20 euron jalusta ei ookkaan mikään ammattilaisjuttu, niin sopii harrastelijakäyttöön varsin hyvin! nimimerkillä sellaisen omistan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, just sieltä mä oon niitä jalustoja kattonukkin :)

      Poista
  12. Onks tossa ekassa kuvassa toi obi se EF 50mm f1.8 ?? :) voisitko tehä jonkun kamerapainotteisen postauksen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori, tarkotin kolmannessa kuvassa :o

      Poista
    2. oon ottanu nää kaikki kuvat 50mm:sella ja joo voin tehä joskus :)

      Poista
  13. Moikka! Olit käynyt linkkaamassa blogisi mun "Linkitä blogisi" -postaukseen, ja valitsin sun blogisi yhdeksi parhaimmista. Esittelypostauksen voit käydä tsekkaamassa osoitteesta: http://idiontit.blogspot.fi/2012/11/linkkaa-blogisi-parhaimmisto.html

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8