see i've been waiting all day for you to call me baby

lunta pela pela pela pela pela pela pela pela pela Vietettiin eilen vilman synttäreitä tyttöjen kaa kolmistaa, oli tosi kivaa! Me syötiin aivan jumalaisen ihanaa suklaakakkua ja tortilloita, oltiin koneella, värkättiin iphoneilla, höpötettiin ja valvottiin. Tää oli tosi kivaa vaihtelua perus kotiviikonlopuille, etenki ku on ollu tosi orpo olo parina viime päivinä koska ei oo ollu harkkoja. Apuaa, jo viikon päästä me ollaan kohta jo tulossa takasin kisoista! Ens viikko tulee meneen varmaan iha sika nopeesti ja kohta me ollaanki sitte jo lähdössä kisoihin. Saa nähä tuleeko mulla tällä kertaa paniikki jo torstaina ku lähetään vai niinku viime vuonna, että oli ihan tyyni kunnes sitte 5 min ennen matolle menoa alko vasta hermostuttaan ku mulla oli kengät hukassa :D En malta oottaa että päästään Helsinkiin shoppaileen, oon nyt viime viikkoina koittanu säästää tota reissua varten. Ens viikolla pitäs vielä mennä ostaan glitterlakkaa, glitterliner ja ripset. Tajusin tässä äsken että teitä lukijoitahan on tullu taas tosi paljon lisää! Kiitos paljon kaikille mun ihanille lukijoille, nyt ku rupesin miettiin niin 453 on oikeesti tosi paljon!

28 kommenttia:

  1. tää on nykyää mun lempi blogi (: ja se sun kuukauden suosikit video oli kiva :) en oo vaa kerenny kommentoimaan sitä siihen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi kiva kuulla! :) ja voi niihin vanhempiinki postauksiin kommentoida, kyllä mä ne katon vaikka ne onki tuolla alempana :)

      Poista
  2. oi kuinka ihania kuvia! varsinkin eka :-)

    VastaaPoista
  3. mistä noi pinkit ja turkoosit kuoret on ostettu? :)

    VastaaPoista
  4. ihan sairaan kiva blogi sulla!<3
    liityin!
    http://saaraasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. sulla on aina yhtä upeita nää kuvat :)

    VastaaPoista
  6. Sulla on tosi ihana blogi, eksyin tänne vasta ensimmäistä kertaa :) Blogista huomaa, kuinka paljon aikaa siihen käytät ja miten hyvin panostat tähän ''harrastukseen''! ps. sun hiukset ovat upeat<3

    VastaaPoista
  7. Miten sun elämä kuulostaa niin täydelliseltä? :D siis ei pahalla! (-: rakastan sun hiuksia & sun tyyliä kirjottaa ja muutenki sun blogia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei se mun mielestä kyllä kuulosta täydelliseltä, eikä varsinkaan ole sitä :D kiitos paljon! :)

      Poista
  8. tää on kyl mun suosikki blogi (: ♥ ihana postaus TAAS !

    VastaaPoista
  9. onks toi dermosilin kabuki sivellinen kuinka pehmee et semmosta h&M laatua vai bodyshop laatua että kumpaa lähentelee enemmän? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua mä en tiiä yhtään, noi ei nimittäin ole mun meikkejä vaan nean :(

      Poista
  10. Tosi kiva toi ensimmäinen kuva ! :)

    VastaaPoista
  11. sul on ihana blogi ja tykkään ku postaat nii usein, tyylii joka kerta ku meen blogloviniin ni sulta on postaus :)

    VastaaPoista
  12. näin tän sun blogin jossain linkitä blogisi top 5 ja rakastuin! :-D liityin heti lukijaks ja luin alusta loppuu, haha.
    ja toi beth - don't you worry child on ihana! <3

    käy kattoo munki blogi? :-) saa liittyä lukijaks!
    julia-angelika.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) joo se on ihana biisi ja käyn tsekkaan :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8