that feeling when everything just sucks

kollaasi IMG_4510 Tässä parit naamakuvat mitä napsin eilen koulun jälkeen. Mulla meni eilen hermot totaallisesti ton kuvien muokkaamisen kanssa, en keksiny mitään kivaa tyyliä jolla oisin voinu nuo muokata joten laitoin vaan ton perusmuokkauksen minkä laitan kaikkiin kuviin. Sitte alko ärsyttään ja laitoin noi kollaasiin ja sitte vedin koko kuvan mustavalkoseks ettei tarvis muokkailla sen kummemmin mutten ollu siihenkään tyytyväinen :-D On tää bloggaaminen välillä vaikeaa. Latasin muuten eilen photoscapen joka osottautu kyllä tosi hyväksi mutta sillä muokkaaminen on tosi hidasta... Tänään koulussa onnistuin polttaan köksäntunnilla mun piparkakkutalon seinät, taas. Muutenki oon kauheessa kiireessä joutunu tekeen sitä taloo ku oon yhen tunnin jäljessä muista ja muutenki mun on pitäny tehä uusiä ovia, seiniä ja ikkunoita ku oon onnistunu rikkoon tai polttaan edelliset. Haha hypin nyt vähän asiasta toiseen mutta mulla alkaa oikeesti ärsyttään tään mun surkea kuvatilanne. En oo saanu päivänasu kuviakaan otettua piitkään aikaan koska ulkona on niin kylmä + ei oo kuvaajaa ja siellä on pimeää. Alkaa tosiaan mennä hermot tähän kun ei voi postailla ilman kuvia. Joku ammattikuvaaja tänne mua kuvaamaan kiiitooos. Ja se Nellyn tilaus... Olishan se kiva jos ne kengät uudeksi vuodeksi saapuis. Siinä tilauksen kohalla nimittäin näkyy vieläki että 2/3 käsittelyssä vaikka tilauksesta on kulunu jo yli viikko ja sen paketin ois pitäny tulla jo! Jos ne ei niitä huomenna lähetä niin ne ei voi mitenkään keretä ja sit pitää taas alkaa juokseen kaikki kenkäkaupat läpi... Mä ajattelin soittaa sinne asiakaspalveluun nyt heti ku saan tän postauksen kirjotettua, mä en ymmärrä miten aina just mun tilaukset jumittaa ja tulee miljoona päivää myöhässä? Ja ainiin, unohin kertoo että tänään sieltä Zeppeliinin Carlingsista lähetettiin mulle uudet Dr. Denimit, ihan kiva muuten mutta mä ostin sieltä Helsingistä jo uudet ja nyt mulla on kahet uudet vaaleet kissyt! Mä ostin ite ne uudet koska mulle sanottiin ettei sinne tuu niitä nyt vähään aikaan ja mites kävikään... Haha tästä tuli kunnon valituspostaus, koittakaa kestää.

30 kommenttia:

  1. Mä voisin ehkä ostaa ne toiset kissyt :D mitä kokoo ne on ja minkä väriset siis :)

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on vaaleet xs:ät, en tiiä myynkö niitä ku oo vielä yhtään varma et mitä teen niille :)

      Poista
  2. milläs ohjelmalla muuten muokkaat kuvias?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iPiccyllä, ja sitte osaks photoscapella ja pixrl:llä :)

      Poista
  3. voisit oikeesti meikata vähän :) oot tosi luonnonkaunis ja se vaa koroistus vähällä meikillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mutta enköhän mä päätä sen ihan ite että meikkaanko vai en :) en koe mitää tarvetta jollekki meikkivoiteen käytölle ja siks en sitä käytä.

      Poista
    2. no ei tosiaankaan tarvi meikata!! oot just niin kaunis luonnollisena!

      Poista
  4. sun hiukset on upeet :-)
    äläkä vaan meikkaakkaan jos et halua, sillä pilaa periaatteessa vaan ihonsa!

    VastaaPoista
  5. vitsi sun hiukset on niiiin upeet! yksi kateellinen täällä ilmottautuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha älä suotta oo kateellinen :D nää on ehkä ongelmallisimmat hiukset ikinä

      Poista
  6. hei osaatko neuvoa miten saa postauksen kuviin laitettua jonku linkin nii, että ku painaa sitä kuvaa nii se menee sinne linkin osotteeseen:-)? aika hankalasti selitetty mutta toivottavasti ymmärsitXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on tosi yksinkertasta, meet vaan tekstin kirjotuksessa siihen html-puolelle, maalat sen kuvan koodinpätkän hiirellä ja sitte painat sieltä ylhäältä lisää linkki-kohtaa :) onnistuu se toki sillä luo-puolellaki :)

      Poista
  7. Oot tosi kaunis ja sun hiukset on varmaan paksut ja vaikee harjata:)♥ Et tosiaankaan tarvii meikkii

    VastaaPoista
  8. Et käytä meikkii? Hui ootpa nätti ilman :---) !! Älä missää nimes käytä jos et haluu ku et mitenkää tarvi :-)

    VastaaPoista
  9. Ouu mikkä hiukset!! ü
    oot sairaan kaunis! (:
    http://unelmia15.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. mites se namikaakaon ohje?? (: ja ihanat hiukset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos vaikka huomenna :) en oo unohtanu sitä mut en oo saanu vaan aikaseks tehä sitä, itekkään en oo juonu sitä ku viime viikolla join niin paljon et alko ällöttään :D kiitos! :)

      Poista
  11. sulla on tosi kiva blogi, kun just tän löysin! :) postailet ihanan usein, jatka vaan samaan malliin :) ja noi edellisen postauksen asukuvat oli tosi kivoja, en ees aluks huomannu et sulla oli toi kaukolaukasin! ota silleen kuvia, ne oli kivoja :)

    VastaaPoista
  12. sulla o aivan mahtava blogi ja maailma ihanimmat hiukset ! ai et käytä meikkiä? miten voit olla noi kaunis luonnollisena?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ihana! :) ja en käytä :)

      Poista
  13. ihana oot ilman meikkiä ja meikin kanssa! mutta voitko laittaa sen kaakaon ohjeen?:) :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8