super cozy friday

cozyfriday cozyfriday Ensinnäkin, 500 lukijaa meni tänään rikki! Jos tota lukijamäärää koittaa konkreettisesti miettii nii sen on melkeen yhtä paljon ku meidän koulussa on oppilaita, eli aivan järkyttävän paljon jos miettii et jokanen meidän koulussa lukis mun blogia! Aivan mahtavaa, mä oon sanonu tän jo monta kertaa mutta kiitos kaikille teille jotka luette mun blogia ja jaksatte aina piristää kommenteilla! Tänäänki mua piristi lukijan mulle lähettämä söpö sähköposti, eli tuohon blogin sivussa näkyvään sähköpostiin karoliiinas@hotmail.fi saatte myös te lukijat lähettää sähköpostia, se ei ole siis pelkästään yhteistyöjuttuja ja tämmösiä varten! Tänään on ollu tavallaan tosi hyvä päivä, koska koulussa oli ihan rentoo jos ei oteta huomioon viimisen tunnin jonka kanssa tuskailin melkeen kaks tuntia, ja silti se jäi kesken... Koulun jälkeen oon vaan fiilistelly kotona, selaillu nettikauppoja ja kattonu glee jaksoja että pääsen taas kärryille siitä ohjelmasta. Me muuten tilattiin keskiviikkona nellyltä mulle kengät ja mekko itsenäisyyspäivän juhlia varten. Sieltä on siis tulossa kahet kengät, koska en ollu varma kumman värin kyseisistä kengistä haluun + en ollu varma että mikä koko mun pitäis ottaa, eli mä palautan sitte toiset niistä. Se mekko jonka tilasin on 99% varmasti liian iso, jouduin ottaan S:n koska xs:t loppu just ku olin siirtymässä kassalle, tää on niin mun tuuria. Muutenkaan se mekko ei ollu ehkä ihan sitä mitä hain mutta tilasin sen lähinnä äitin mieliksi koska se oli tosi halpa. Tänään sitte eksyin katteleen asoksen mekkoja ja sieltä lähti tilaukseen 2 mekkoa. Molemmat on aivan ihania ja tulee oleen tosi vaikea päätös kun pitäis päättää kumman pidän! Mutta niistä mekoista ja kengistä lisää sitten ku ne tulee, toivottavasti tällä kertaa ajoissa... En muistele lämmöllä niitä mun kesän nellyn tilauksia joiden toimituksessa kesti 3 viikkoa. Oon juonu tänään tyyliin 3 kupillista tota namikaakaota joka todellaki päihittää coffarin vastaavan. Voin laittaa tännekki ohjeen jos joku sen haluaa.

26 kommenttia:

  1. oon nii kade sun hiuksille :)!

    VastaaPoista
  2. Laita tost kaakaosta ohje, näyttää nii hyvält et haluun kokeilla sitä (:

    http://soundofmyheart-eerika.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. laita ohje! :)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. postailethan sitten jotain kuvasia niistä mekoistas, olisin ihan kiinnostunut näkemää! ü vitsi ku tekis mieli iteki tilailla jotai mekkoja, mut en kyl taida tarvita tällä hetkellä. pöh. :-D

    xx, waytofeelbeautiful.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. ihanan tunnelmallisii kuvia (:!

    VastaaPoista
  6. määki tilasin nellystä mekon kesällä ja se tuli myöhässä eikä ehtiny juhliin päälle ja jouduin ostaan toisen mekon.. toivottavasti sun tilaus tulee pian ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla kävi ihan samalla lailla! tosi ärsyttävää :( jep toivotaan et ne tulee ajoissa :)

      Poista
  7. laita ohje namikaakaosta! :)

    VastaaPoista
  8. äly ihana tää blogi ja kui nätti oot!
    käy kattoo mun blogi: http://kati-herewegoagain.blogspot.fi/ liity lukijaks jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  9. ihana postaus, hienoja kuvia ja oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  10. Sulla on ihana blogi :) Viittisitkö mitenkään kertoa miten kameran saa laitettua siihen tilaan et kaukolaukaisin toimii, koitin ettiä ite mut en löytäny oikeen mitään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja sen saa siitä valikosta mistä voi valita että laittaako sarjakuvauksen, itselaukasimen vai sitte kaukolaukasimen :) mutta kaukolaukasin ei toimi kaikkien kameroiden kanssa ja kaikissa sitä ei ees oo :)

      Poista
  11. löysin just parhaimman blogin ikinä ♥ ja ääää oot niin kaunis!

    VastaaPoista
  12. oi, tosi kiva blogi! :) tosi kivoja kuvia ja tykkään sun ulkoasusta, bannerikin tosi kiva :) millä putkella oot ottanu nää kuvat? oon itekki meinannu ostaa 50mm ja ois kiva tietää millasii niist kuvist tulee sillä ja mitä oot siitä mieltä :) Ja sama kamerakin löytyy :D

    http://sssparkly.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oon ottanu nää 50mm:sellä, ja todellaki suosittelen koska sillä saa tosi laadukkaita, tunnelmallisia ja valosia kuvia :) ja esim. tän ja ton uudemman postauksen ja kaikki toukokuun jälkeen täällä näkyneet kuvat on otettu tolla 50mm:sellä :)

      Poista
  13. Ihania kuvia :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8