now we're lying on the cold hard ground

saturday saturday saturday saturday saturday saturday saturday Sori tuo kuvien laatu, tänään oli tosi hämärää koko päivän ja ulkona ei voinu ottaan yhtään kuvia koska siellä sato räntää kauheella voimalla ja se pilas kaikki kuvat. Tänään lähin käymään pitkästä aikaa kaupungilla. Löysin vaikka mitä ihania juttuja mutta en ostanu mitään koska lähetään sinne helsinkiin kisamatkalle jo 13 päivän päästä ja mun pitäs tosiaan säästää. Me siis lähetään sinne jo torstai-iltana ja koko perjantai on varattu shoppailulle, haha. Sitä mukaa ku löysin kivoja juttuja lisäilin niitä mun joululahjalistaan ja se alkaaki olla jo ihan kiitettävän pitkä :D Oon muutenki tosi innoissani kaikista joulujutuista, lahjapakkauksista ja joululauluista... Pakko myöntää että mä kuuntelin justin bieberin mistletoeta jo syyskuussa ja tuun varmaan kuunteleen sitä nonstop tänä jouluna. Onko kukaan teistä lukijoista kuunnellu jo joululauluja? Ja löytyykö muita jouluintoilijoita? Huomenna ois tiedossa 3 tunnin treenit ja kokeisiin lukua, katotaan keksinkö kuvailla huomenna jotain vähän erilaista...

25 kommenttia:

  1. Mä oon kovasti yrittänyt vältellä joululauluja, mut jotenkin eksyin yks päivä laittamaan joulu soittolistan soimaan... hups. :D Joulu vaan on niin ihanaa aikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo haha mulle kävin ihan samalla lailla, ja siitä lähtien oonki aina välillä kuunnellu niitä :) niimpä!

      Poista
  2. Oi löysin sun blogin demin kautta, ja aaa tää on ihana, oli pakko liittyy !:-)
    miten muokkaat sun kuvii, noi on jotenkin niin söpön värisiä !


    http://when-thesun-is-going-down.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) muokkaan iPiccyllä ja se muokkaustyyli vaihtelee ihan kuvan värien ja valotuksen mukaan :)

      Poista
  3. sulla on tosi kiva blogi! (:

    VastaaPoista
  4. Haha täällä yksi jouluintoilija! Oon oottanu joulua oikeesti about koko vuoden, laulanu joululauluja koko vuoden ja kuuntelemisen alotin yli kuukausi sitten :D Rakastan joulua niiiiin paljon!

    Tää sun blogi on muuten tosi kiva, tykkään paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo täällä on toinen! :) kiitos :)

      Poista
  5. Siitä asti kun tuli ensilumi niin mulla on ollut ihan kauhea joulufiilis, ja rakastan tota mistletoe biisiä <3 Ja toi ensimmäinen kuva on jotenkin tosi ihana ! :)

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia! :-)
    jajuu, alotin jo elokuussa :-D

    -sofia

    VastaaPoista
  7. täällä yks jouluintoilija kanssa! oma joululahjalista on tehty ja tuntuu että se vaan kasvaa koko ajan.. :-D ootan innolla et pääsee ostaa perheelle ja kavereille lahjoja! joulu on niin ihanaa aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon tehny jo mun lahjalistan, joka myös kasvaa aina vaa pitemmäksi :D

      Poista
  8. mulla on kans mistletoe soinu jo monenmonta viikkoa. :D mut hei, saahan sitä kuunnella vaikka keskellä kesää, se on vaan niiin ihana, eiks vaa? :D

    VastaaPoista
  9. Linkkasit sun blogin mun linkkaa blogisi postaukseen ja kun ensimmäisen kerran vierailin täällä, rakastuin totaalisesti. Kuvat on ihania ja hyvälaatuisia ja vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä! En oo vielä saanu tehtyä postausta voittajista, mutta se tulee pian ja voin luvata että olet viiden parhaan blogin joukossa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon, kiva kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  10. rakastan sun blogia ! :)

    VastaaPoista
  11. hei...
    sori ku en soittanu lauantaina, mut mun puheilin me paskaks:)))
    ---> niin en voinu soittaaaaaa:DDDDDD
    Nähään toiste :DDDDDD
    JA KIVA BLOGI SULLLL:DD

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8