lights

lights lights lights lights Vähän erilaisia kuvia tällä kertaa, mitä tykkäätte? Mä innostuin tänään noita valoja ripustaessa vähän leikkiin ja musta noista kuvista tuli tollasia kivan tunnelmallisia. Laatuhan ei noissa oo ehkä maailman paras mutta ei sillä oo ainakaan mun mielestä niin väliä, tärkeintä on se tunnelma. Tänään ei oo muuten ollu mikään maailman paras päivä, mun flunssa on pahentunu ja kurkku on ollu tosi kipeä. Sinänsä tää päivä on ollu ihan kiva koska koulupäivä alko vasta yhtentoista aikaan koska aamulla oli hammaslääkäri. Ei ollu tosin kauheen kivaa polkea sinne pyörällä tuulessa ja pakkasessa + pelkäsin koko ajan että kaadun ja murran mun jalan ja sit en pääse kisoihin. Kisaohjelmaa ollaan tosiaan treenattu aika tiiviisti, ja se alkaa olla jo aika hyvällä mallilla. Tosin viime viikolla yks meidän nousijoista venäytti nilkkansa, ja eilen sen venähti uudestaan, et saa nähdä miten käy. En kestä jos ei päästä kisoihin! Ollaan kuitenki treenattu koko syksy tätä ohjelmaa ja just ku kaikki alkaa sujuu niin käy sit näin. Mutta muihin aiheisiin, mä oon nimittäin kuvannu tänään my day -videota! Julkasen sen varmaan huomenna, en usko et kerkeen muokata sitä enää tänään ja haluan kuvata ihan iltaan asti. Mutta saa ehdottaa postaustoiveita, toteuttelen niitä mielellään ja oon innostunu nyt etenki videoista joten erilaisia videoita saa toivoa!

41 kommenttia:

  1. nice pictures perlitalizardo.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. hahaha on siis ihania valokuvia mutta erityisen kivat nuo valo___kuvat :DDD

      Poista
  3. Oi vitsit et nää sun kuvat on kivoja :-) !

    VastaaPoista
  4. Sulla on aina tosi kivoja kuvia !

    VastaaPoista
  5. oi vitsit kuule, mä niin rakastan sun postauksia ! Luen joka ikisien aina ♥ sun blogis on kyllä yks mun suosikeista ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi kiitos paljon! :) tosi kiva kuulla!

      Poista
  6. Ihania kuvia!(: Voisitko tehdä huonepostauksen ja postauksen sun lempivaatteista?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaatepostaus kyllä onnistuu mut huonepostausta en luultavasti tuu vielä vähään aikaa tekemään :)

      Poista
  7. Sun blogi on niiin kiva, tuun aina hyvälle mielelle kun lueskelen sun postauksia :) Näissäkin kuvissa on tosi kiva tunnelma!

    VastaaPoista
  8. ihana blogi! <3 saako udella noiden valo_kuvien vaatteista, mistä oot ne ostanut? :)

    VastaaPoista
  9. Älyttämän nätti oot ja upeita kuvia=)

    VastaaPoista
  10. tee musiikkipostaus! :) haluisin tietää milalsat musiikkia kuuntelet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sellanen mulla onki jo tuolla luonnoksissa :)

      Poista
  11. aivan super söpöjä noi 'valo' kuvat !

    VastaaPoista
  12. tosi kivoja kuvia! ja sun hiukset on rakkautta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos! :) ei ne aina oo niin "ihanat" :D

      Poista
  13. oivoi, taas kerran liian ihania kuvia!:) Voisin itekki kokeilla tollassii valoleikkejä joskus haha:-D!+++ toi viimenen kuva on ihan täydellinen:oo!!(:

    http://onedaythingswillgetbetter.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Aivan järjettömän ihania kuvia! Varsinkin toi vika ♥ Lisää tälläsii ja noi valo kuvat oli kans hienoi :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8