hey ho there she goes

kollaasi IMG_0905 jeee jeee jeee jeee Sori tästä pienestä postaustauosta ja hyvälaatusista kuvista. Maanantaina ja tiistaina ois ollu aivan täydellinen kuvaussää, ku aurinko paisto ja oli muutenki valosaa, mutta mulla oli tietty laukku niin täynnä etten saanu tungettua kameraa mihinkään. Tänään ku sitte vihdoin sain raahattua kameran kouluun että Emppu ois kuvannu mua koulun jälkeen, niin tottakai sitte koulun jälkeen oli niin hämärää ku ikinä voi... Karmalla on jotaki mua vastaan. Muutenki tää viikko ei oo menny ihan putkeen: tiistaina flikkiä tehdessä onnistuin runteleen mun sormen jotenki, en ite ees huomannu että miten ja missä välissä, mutta sitte reenien jälkeen tohon alko sattuun tosi paljon ja kipeä toi on vieläki. Toi sormi oli eilen tosi kipeä ja harkat oli aika tuskaa, mutta nyt tää tuntuu jo paremmalta, paitsi että tää on vieläki tosi turvonnu. Tänään ois sitte kenraaliharjotus ja huomenna ois sitte jo illalla lähtö Vantaalle! Huomenna ois myös matikan koe mutta mä en oo harkkojen ja tällasen takia pystyny keskittyyn siihen lukemiseen yhtään et saa nähä miten se koe tulee meneen...

19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitos, ite en oo kyllä näihin kuviin kauheen tyytyväinen :D

      Poista
  2. toi on tosi hieno toi karva-liivi juttu mikä sul on ekas kuvas! (:

    http://sandracristel.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mistä toi sun karvaliivi on ostettu ? (:

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. kiitos! :) vois ois niin kivaa jos sieki olisit vielä meiän joukkueessa :)

      Poista
  5. Karoliina nyt pitää opiskella eikä heittää läppää ;) ja uskallakki lintsata kokeesta :) löytyhän niitä hienoja kuvia! Ja tuo taivas aamulla oli aivan ihana! Ota huomenna kamera niin katotaanpa minkälainen ilma tulee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D haha joo miepä otan kameran huomenna

      Poista
    2. Hmm ainaki näytti että aurinko paistais kahteen asti... :D sitte sinun tuurilla sählään sen kameran kanssa silleen et ehkä yks onnistuu! ;)

      Poista
  6. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää sori mä sähläsin jotain ja poistin sun kommentin vahingossa :( mutta emmä nyt tiiä, ne puvut vaan kuuluu lajiin ja mä ainaki ite tykkään niistä tosi paljon, ja onhan tyyliin voimistelijoillaki melkeen uimapuvut päällä :D joo suosittelen, tää on paras laji ikinä! :)

      Poista
    2. hahaha niimpä! Enpä tota ajatellukkaan ... Mut musta se on jotenki niin erillaista ku mä pelaan futista ja mulla on kauheet varusteet päällä.... Muuten varmaan alottaisinkin, jos mulla olis aikaa ja täällä missä asun olis joku cheer-seura !

      Poista
    3. hahah joo eipä moni tuu sitä aatelleeksi :)

      Poista
  7. oot nätti (:

    www.aaddaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8