helsinki

helsinki kisamatkaa kisamatkaa helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki Nyt sain vihdoin ton iPiccyn toimiin ja sain noi kuvat muokattua. Mun piti alunperin ottaa tuolta paljon enemmän kuvia, mutta jotenki vaan ei ollu aikaa ja iltapäivästä tuliki jo aika kiire ettei enää kerenny. Me siis aamulla saavuttiin meidän hotellille, ladattiin siellä kännykän akkuja n. tunti ja sitte lähettin ratikalla keskustaan. Me kierrettiin kaikki peruspaikat, kamppi, forum ja muut lähialueen kaupat. Me käytiin myös vapianossa syömässä ja oi nam että oli hyvää ruokaa, olispa rovaniemelläki vapiano. Mä ite liikuin vähän vaihtelevassa seurassa, välillä nean ja vilman ja välillä sannan ja marin kanssa. Ite en oikeesti löytäny tuolta muuta ku uudet dr. denimit niitten vanhojen rikkimenneiden tilalle. Siis minä, joka varasin tosi paljon rahaa tonne mukaan ja olin ihan varma että tuun takasin rutiköyhänä. Jotenki vaan ei ollu yhtään sellane shoppailufiilis, koska mua hoputettiin kokoajan kaupasta toiseen ja muutenki meni vähän fiilis koko kaupunkireissusta. Oon monesti todennu että minä itse olen mulle parasta shoppailuseuraa koska mä oon usein vasta pääsemässä kunnolla vauhtiin siinä vaiheessa ku muut on jo kuolemanväsyneitä ja palaamassa hotellille. Mulle ei oo mikään ongelma olla kaupoissa koko päivän ja monta päivää putkeen. Joten mun osalta toi keskustareissu oli vähän tylsä, mutta iltaa kohden parani ja ravintolassa oli kuitenki kivaa. Sitte hotellissa vietettiin illalla aikaa joukkueen kanssa, otettiin hassuja kuvia, katottiin mm. bb:tä ja kuunneltiin musiikkia. Oli tosi kiva reissu vaikka ei mennykkään ihan suunnitelmien mukaan :) Täällä on kiva arvonta!

21 kommenttia:

  1. oi että ku pääsis helsinkiin itekki pian :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm, onneks mä pääsen sinne takasin jo parin viikon päästä! :)

      Poista
  2. voi sori mä sähläsin taas jotain ja poistin yhden kommentin vahingossa, mutta siis joo oltiin viime perjantaina helsingissä :) apua toivottavasti et nähny, en ollu nimittäin kauheen edustavan näkönen parin tunnin yöunien jälkeen ja muutenki mun hiukset ei osannu käyttäytyä :D

    VastaaPoista
  3. Mulla on iha sama fiilis shoppailusta, muut on iha väsuýneitä ku ite pääsen vasta vauhtiin:D

    VastaaPoista
  4. Maksaako toi iPiccy ja mistä sen sais!
    Tyksin sun blogista hirmusesti!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei maksa, ihan googlettamalla löytyy :) kiitos! :)

      Poista
  5. http://emmaelviiran.blogspot.fi/2012/11/top-five-blogs.html

    blogis siellä viiden parhaan joukos! (:

    VastaaPoista
  6. HEI valitsin sinun blogisi 75 blogin joukosta viiden parhaan joukkoon, linkkaa blogisi - postaukseeni jossa myös esittelen blogiasi hiukan. jos haluat nähdä postauksen, käy kurkkaamassa se allaolevasta linkistä.

    http://wearetheworldtoday.blogspot.fi/2012/11/linkkaa-blogisi-postauksen-viisi.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, määpä käyn kattoon! :)

      Poista
  7. Miten oot ton bannerin muokannu (millä ohjelmalla), se on ihana! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oon tehny sen täällä:
      http://www.photovisi.com/

      Poista
  8. miten saat kuvista noin isoja ja ettei niiden väliin jää mitään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. flickristä laitan sen kuvakoon ja kyllä tossa on väli? :)

      Poista
  9. Ihania kuvia ja oot kans tosi nätti ! (:

    VastaaPoista
  10. ihania kuvia, sulla on tosi kiva blogi, kirjotat aivan yli kivastikki vielä :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8