11:11

torstaiii isänpäivää isänpäivää isänpäivää pela isänpäivä Tää sunnuntai on ollu tosi perussunnuntai (haha miks sanon noin joka sunnuntai..). Oon ollu kotona, käyny mummolassa, ollu treeneissä, ja nyt aloin tekeen tätä postausta koska välttelen ranskan verbikokeeseen lukemista ja muita koulujuttuja. Oon selaillu eri nettikauppoja, ja joululahjalista pitenee ja pitenee vaan. Varsinki Victoria's Secretin sivuille ei pitäs mennä ollenkaan, ne aiheuttaa vaan kuolausta ja sydämentykytyksiä, ja siks tilaus VS:lle on melkeen ekana mun lahjalistalla. Olispa jo joulu, mä oon polttanu joka ilta tuoksukynttilöitä ja nytki mun huoneessa tuoksuu omenalle ja vaniljalle. Tää teksti tökkii nyt vähän niin taidan tästä siirtyy noitten ranskan verbien pariin... Tänään oli muuten 11.11 ja kello 11:11 toivoin. Te ette varmaan tiiä tätä randomjuttua musta, mutta mulla on joku juttu että aina, melkeenpä joka päivä satun kattoon kelloa aina just ku se on 11:11. Mä toivon aina sillon, ja aattelin että tää olis joku erityinen onnenpäivä noitten numeroiden takia mutta eipä vielä oo sattunu mitään kivaa. Mä mietin että onko tää joku kohtalo vai miks satun kattoon kelloa aina just sillon, ja sit selvis et meidän sm-karsinnat on osunu just sille päivälle, mutta sitte ku tuli pari muuttujaa ja ei mentykkään sinne niin en sit tiiä.
Onko kellään muilla tätä samaa tapaa?

42 kommenttia:

  1. kaunis oot :-) ja ihanat noi valot tuol purkissa!
    mist noi glitter-kuoret on?

    VastaaPoista
  2. Mäkin sanon aina "perussunnuntai"! :D ja tein kans postausta blogiin vältelläkseni koulujuttuja. Sulla on ihana blogi ja kivoja kuvia. :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Kakku näyttää herkulliselta ja sinä kauniilta ;-) Mäkin toivon aina jos satun katsomaan 11:11 kelloa, mutta sitä tapahtuu hyvin harvoin..

    VastaaPoista
  4. kivoja kuvia(:! ...näist sun postauksist tulee aina vaan niin hirveen hyvä mieli!:)

    VastaaPoista
  5. mitä tuolla victorias secretin sivuilla on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aivan ihania vaatteita, kosmetiikkajuttuja ja tällasia :)

      Poista
  6. sulla on ihana blogi ! mistä noi kaikki kuoret on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi vihreet h&m, glitter teknik magasinet ja jenkkilippukuoret on venäjältä :)

      Poista
  7. Hei mimmoset asetukset sulla on yleensä kun kuvailet sisätilois tol 50mm? Mä en ymmärrä et vaikka valaistus olis melko hyvä niin kuvat on siitä huolimatta rakeisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se riippuu tosi paljon et millane valastuis on, mutta yleensä laitan ison 400-1600, sitte valotusajan niin pienelle ku voi ilman että kuva tärähtää (1/10-1/200) ja sitte aukko on se 1.8 :) ja joskus käytän salamaa

      Poista
  8. oot ansainnu jokaisen lukijas, tää sun blogi on yks lemppareista!(:

    VastaaPoista
  9. OOH! I'm norwegian and I LOVE your blog.. oh my god!

    VastaaPoista
  10. apua oon niiiiin rakastunu sun blogiis! tää inspiroi mua iha valtavasti! sulla on ihana tyyli ja aina kun nään jonku ihanan vaatteen sulla tai esim toi karvaliivi ni en tajunnu et voiha sitä noinki käyttää.. iha mieletöntä mite paljo sulla on ideoit ja silmää siihe mitä teet! oot mun esikuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon ihana, toi merkitsee mulle paljon! :)

      Poista
  11. mikss ette tullu sm-karsintoihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinku sanoin niin tuli pari muuttujaa ja päätettiin sit et halutaan kuitenki kisata nii mentiin sitte super cheeriin :)

      Poista
    2. no harmi ettette tullu smk! :( mut onneks mun valmennettavat tulee kans supereihin nii nään teiän ohjelman varmaan! :D

      Poista
  12. Aww, tää sun blogis ♥ Mullekkin tuot niin paljon inspiraatioo ja ideoita omaan pukeutumiseen sekä omaan blogiinkin! Vielä tuosta tavasta sen verran että herään melkein joka yö puoli kolme juomaan/muuten vaan kierteleen talossa ja sitten takas nukkuun! :D

    http://ronjagrauh.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon, jännä koska ite en ois koskaan aatellu et voisin ikinä inspiroida toisia millään tavalla :D haha vähän jännä, itekki joskus pienempänän heräsin aina aamuyöstä ja jatkoin sit vaan unia :)

      Poista
  13. millon tulee november favourites ? ;-)

    VastaaPoista
  14. Sul on aivan ihana blogi !! Oon lukenu tänää sun kaikki postaukset läpi ja tää on ihanin mitä oon ikinä nähny :)!!

    VastaaPoista
  15. Sulla on tosi kiva blogi, jään lukeen !:)

    http://ppiiu-welcometomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8