curls

hair hair hair hair hair hair Tänään päivällä mä sain jonku inspiraation ja aloin testaileen toa remigtonin kiharruspuikkoo jota en ollu aikasemmin käyttäny. Tuo osottautu tosi hyväksi, etenki se käsine joka tuli tossa mukana, vaikka onnistuin kyllä silti polttaa sormepäät. Ja jalkapohjan. Älkää kysykö :-D Mä jätin ton raudan lämpeämään keskelle mun huoneen lattiaa ja unohin että se on siinä ja astuin sen päälle, ja tottakai se oli ihan tulikuuma. Millanen idiootti laittaa kuuman kihartimen keskelle lattiaa ja sit vielä astuu sen päälle? Tänään oon puuhaillu vaikka mitä, nyt illala Darija tuli meille ja me katottiin Paranormal Activity 4. Luulin että se ois ollu paljon pelottavampi, mutta se oli oikeestaan tosi sekava elokuva jossa ei ollu oikeen mitää ideaa ja siitä jäi vaan sellanen wtf-fiilis. Nyt sen jälkeen oon vaan muokkaillu näitä kuvia ja mulla väsyttää ihan sairaasti joten taidan jättää nyt tän tekstin kirjottelun tähän ja painua nukkuun.

24 kommenttia:

  1. oot oikeesti superkaunis ♥ kateellinen ilmoittautuu !

    VastaaPoista
  2. ootko lestadiolainen?

    VastaaPoista
  3. fail ;D Mut tuli kyl kivat hiukset ♥

    VastaaPoista
  4. Oot nii kaunis ja sulla on nii ihana tyyli♥ täältä saa paljo ideoita just kaikkee vaatteisii ja hiuksii liittyvää :) rakastan sun videoita, niitä lisää!

    http://blognamedsweet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihanat noi kiharat ♥ mikä kiharrin sulla on? :)

    VastaaPoista
  6. Kivat hiukset, mutta tosi kuivan näköset... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ne on nyt talviaikaan tosi kuivat ja pörröset, se näkyy varsinki noissa lähikuvissa :D

      Poista
  7. Noi sun hiukset on niiin unelma !:D Ja sulle sopis tosi hyvin kiharat :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8