breaking dawn part 2

tisdag tisdag tisdag Käytiin nyt illalla kattoon Vilman kaa toi aamunkoi part 2. Se oli ihan hyvä, vähän tylsä, tai jotenki ei toi ei oikein iskenu mutta oli ainaki hauska elokuva :-D Tulin nyt vaan postaileen että tiedätte että oon hengissä. Mä en oo pystyny postaileen niitä Helsinki-kuvia, koska jostain syystä ne näkyy iPiccyssä pelkkinä punasina neliöinä? Muutenki netti on temppuillu ja mulla on menny totaallisesti hermot tohon ipiccyyn, kun eka lisäsin sinne 80 kuvaa ja sitte päivitin sivun ja ne kaikki oli hävinny sieltä... Muutenki ei taaskaan ole ollu kuvia, joten ei oo viittiny ilmankaan postata. Tosta ylemmästä kuvasta ei ehkä näe sitä, mutta täällä on ollu ihan järkyttävän liukasta siitä lähtien ku tulin kotiin sunnuntaina. Tiet on ihan jään peitossa ja tuolla ois helpompi liikkua luistimilla ku kengillä, etenki noitten conversejen käyttäminen on tosi vaarallista. Mä liukastuin eilen kouluun mennessä ja lensin selälleen tosi tyylikkäästi... Aloin nauraan niin paljon että en meinannu pysyy pystyssä ja meinasin myöhästyy koulustaki. En oo uskaltanu käyttää mun nilkkureita siinä pelossa että liukastun ja taitan mun nilkat niillä mutta tänään totesin että ne taitaa kuitenki olla parempi vaihtoehto ku converset. Taas mulla ois ollu hirveesti kerrottavaa mutta tietenki unohin kaiken nyt ku aloin tätä kirjottaan. Mä postailen taas huomenna niin saa nähä jos sillon jo muistaisin mitä mun piti kertoo :)

18 kommenttia:

  1. Siis täh, missä päin asut ku siellä on noin luminen maisema :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rovaniemellä, ja ei täälläkään oo sitä lunta paljoa, tossa takana oli vaan oja joka oli täynnä lunta :)

      Poista
  2. Maybe you should use some make up, this would open up your eyes, beautiful pictures :)

    VastaaPoista
  3. ohhoooh, miten jossain päin rovaniemee on muka noin paljon lunta?! :o hassua ko keskustassa päin ei oo yhtään melkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinku sanoin niin sitä oli vaan kertyny tohon ojaan :D ei täälläkään oo paljoa lunta, enemminki jäätä :)

      Poista
  4. miten saat päivämääräotsikon keskelle ja minkä levysiä ja korkusia noi sun kuvat on ku ne on nii isoja? (: voitko pliis vastata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen saa html-koodista säätämällä, googlettamalla löytyy ohjeet :) height 800, width 533 :)

      Poista
  5. sulla on aivan ihanat hiukset ♥ ja näytät tosi kivalt ilman meikkiäkin! :-D tän ku vois sanoo itestäänkin. :-) ihana blogi xx

    waytofeelbeautiful.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. http://weheartit.com/entry/43963241
    hei eiks tää oo sun kuva??

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8