blogit top 10

Tässä nyt vihdoin tulis nämä linkitä blogisi-jutun tulokset, noitten läpikäymiseen meni vähän aikaa + oli tosi vaikeaa päättää toi top 10, koska hyviä blogeja oli toooosi paljon. Eli jos sun blogi ei täältä löydy niin älä masennu, ehkä sitte ens kerralla :) Blogeihin pääset kuvia klikkaamalla, suosittelen oikeesti tsekkaan nää kaikki!My FairytaleSaran blogia mä oon lukenu jo aika kauan, ja tykkään tästä blogista tosi paljon! Jotenki tästä vaan välittyy bloggaajan persoona tosi hyvin lukijalle ja ainaki mulle sen on tärkeä juttu. Muutenkin ulkoasu on just kohillaan ja kuvat on hienoja & hyvälaatusia.
elämää maistuvaa Tää blogi oli mulle ihan uus tuttavuus, ja tässä blogissa mun huomio kiinnitty heti aivan uskomattoman ihaniin kuviin, näkee selvästi että niihin on panostettu. Muutenkin kuvista, tekstistä ja kaikesta tässä blogissa välittyy sellanen tosi hyvä fiilis lukijallekkin.
In Our Mind Jatan ja Jennan blogia oon lukenu jo ainaki puoli vuotta, ja täytyy sanoa että tää on ehdottomasti yks mun lemppareista! Tässä blogissa jotenki kaikki vaan kolahtaa. Tykkään tosi paljon molempien tyylistä, kuvat on ihania ja jotenki tää blogi on kauheen positiivinen ja näitten postauksien lukeminen saa melkeen aina hymyn huulille.
time of my life Amandan blogia oon lukenu tän vuoden, ja tämä on myös yks mun miljoonista suosikeista. Kuvat on ihanan värikkäitä ja valosia ja muutenki tosi hienoja! Muutenki tässä blogissa on kuvia tosi monipuolisesti mikä on ehdottomasti hyvä juttu :)
blonde culture Tässä blogissa tykkäsin tosi paljon hienoista ja hauskoista kuvista ja rennosta fiiliksestä joka tästä blogista välitty.
The world looks better today Veeran blogissa ihastuin tosi värikkäisiin ja valosiin kuviin. Tykkäsin myös tosi paljon erikoisemmista kuvista mitä blogissa oli. Ja herranjestas millaset silmät tolla tytöllä on nimim. kateellinen!
Any other way Camillan blogia oon myös lukenu jo tosi kauan, tykkään tästä tosi paljon! Kuvat on tosi hienoja ja laadukkaita ja tää on myös sellane just mun tyylinen blogi jota on kiva lukee.
Chasing coconuts Tässä blogissa ihastuin aivan uskomattoman hienoihin kuviin, vau. Tää blogi poikkes näistä muista sillä, että tää on tällanen enemmän valokuvauspainotteinen.
Just go with it Myös Kian blogia oon lukenu nyt pari kuukautta, ja pakko sanoo että tykkään tosi paljon! Tällä bloggaajalla on aivan ihania vaatteita ja ihana tyyli josta ainaki mä tykkään tosi paljon. Kuvat on myös tosi laadukkaita ja asukuvat ihanan inspiroivia.
Empty Space Tässä blogissa tykkäsin ihanan yksinkertasesta ulkoasusta, sekä hienoista kuvista. Tää yks niistä blogeista, jotka heti ensinäkemältä houkuttelee lukemaan ja liittymään lukijaksi.

14 kommenttia:

  1. voi kiitos ihan älyttömän paljon :o :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Olipas kivoja blogeja kun kävin tsekkaileen :) Löysin uutta luettavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäki oon löytäny tosi paljon kivoja blogeja just tällasten postauksien kautta :)

      Poista
    2. yhdyn tähä kommenttiin, löysin taas paljon kivaa uutta lukemista, kiitos sulle :) !


      lifeasjanika.blogspot.fi

      Poista
  4. Kiitos kauheesti vielä tännekki ! Kiva ku tykkästi ja tosi ihanasti sanoit tohon esittelyyn, kiitooos (: !<3

    VastaaPoista
  5. wauu kiitos!! en olis uskonu et pääsen tälläseen KIITOS TOSI PALJON :)

    VastaaPoista
  6. Pilasit mun loppupäivän

    VastaaPoista
  7. uuu vau, kiitos älyttömästi! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8