winter is coming

tuesday IMG_5871 fredag tuesday tuesday tuesday Kattokaa mun sormia tossa hyppykuvassa, auts... Vaikka täällä ei tosiaan oo ees ollu mitenkään kylmä, niin mun tunnetusti helposti palelevat sormet on ollu joka päivä ihan jäässä. Se on tosi inhottavaa ku joutuu ulkona räplään kännykkää ja sormet jäätyy, siinä mielessä kosketusnäyttö ei tosiaan oo hyvä juttu. Ja anteeks tästä "postaustauosta" tuntuu tosi oudolta ku en oo postannu kahteen päivään! :-D Oonko koukussa bloggaamiseen vai mitä... Mut syynä tähän on ollu ihan se, että oon oottanu että mulla kertyy tarpeeks kuvia koska en kehtais postailla pelkkiä päivänasuja jatkuvasti. Ja oon myös lukenu kokeisiin, tänään oli yhteiskuntaopin koe ja torstaina on mantsankoe jonka tuun todellaki kuseen koska oon pudonnu mantsassa kärryiltä on alkusyksystä. Ja muutenki mulla on ollu viime päivinä huonoa onnea: mun uudet vaaleat dr. denimit meni rikki(jotka kerkes olla mulla viikon)! Haha se on oikeestaan aika hauska tarina, mä olin nimittäin ginassa kokeilemassa farkkuja ja puin ne dr. denimit jalkaan ja yhtäkkiä kuuluu iha jäätävä repeytymisen ääni ja kappas, haaroihin oli ilmestyny sellanen mukava 20cm pitunen reikä. Luojan kiitos mulla oli tuo pitkä takki päällä, mä en oikeesti ois tienny mitä oisin tehny jos oisin ollu jollaki nahkatakilla liikkeellä, oisin varmaan jääny asuun sinne sovituskoppiin koska ei mulla todellakaan ois pokkaa kävellä keskustassa reikäsillä housuilla... Lähettiin siitä äitin kanssa aika nopeesti kotiin ja saatiin päivän naurut samalla. Mä soitin eilen carlingsille ja en oo nyt ihan varma et miten saan noi housut vaihettua koska ne eivät kuulemma lähetä mitään sieltä ja noista housuista ei ollu enää xs kokoa jäljellä... Ärsyttää tosi paljon koska olisin halunnu pitää noita koulussa ja nyt joudun taas käyttään näitä mustia. Muuten mun päivät on menny lähinnä koulu-kokeisiin luku-harkat kaavalla. Kisat lähestyy, enää 18 päivää!

36 kommenttia:

  1. mikä reikä sulla on tossa leuassa? :D XD vai näähnkö oikein ku näyttäis et oisit ottanu siit esim lävärin poies? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikä ihmeen reikä, miks mä en nää mitään? :-D ja ei tosiaan oo mitään läväriä

      Poista
    2. meinasikohan se tuota pientä luomea tuossa leuassa? :)

      Poista
    3. sitä mäki mietin, mut en kyllä ymmärrä et miten luomi voi näyttää reiältä :D

      Poista
  2. +++ randon nää kuvat haha ei pahalla, mutta eri korut noissa kuvissa :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niinku sanoin niin ootin että kertyis kuvia, eka kuva on otettu sunnuntaina ja muut eilen tai tänään :)

      Poista
  3. ihana blogi:) liityn!

    http://juuli-itsnevertoolate.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. sun blogi on kyllä niii hyvä! :) en tajua miten kerkee/jaksat joka päivä melkeenpä postata ja tosi hyviä kuvia, tulee ihan kateelliseka ja ihania nuo asut etc .... :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua kiitos paljon! mulla on just viime aikoina ollu kauhee stressi ku mun mielestä noi kuvat on huonoja ja tuntuu et ideat loppuu kesken ja että kukaan ei jaksa lukee tätä, joten kiva kuulla et tykkäät! :)

      Poista
  5. Mistä toi paita on? :D häirittee ku melki kaikil on tommonen enkä ees tie mis noit on O.o

    VastaaPoista
  6. aivan ihana tää blogi käyn pariki kertaa päivässä kattomassa et ootko postannu:) ja ihania kuvia voi ku iteki saisin otettua tommosia! ja hei, mite ton päivämäärän saa keskitettyä?

    käy toki kertomas minu blogii et mitä tykkäät:)

    http://live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja kiva kuulla! :) googlaa "päivämäärän keskitys" niin löytyy ohjeet, oon kännykällä nii en pysty neuvoon :)

      Poista
  7. Minkä merkkinen toi sun kaukolaukasin on, paljonko se makso ja mistä ostit? :) Kiitti etukäteen!

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on canonin, makso n. 25€ ja ostin sen sen photopointista tallinnasta :)

      Poista
  8. Ihania kuvia taas! :D luen kännykäl tätä postausta ja katoin itekki äske et toi sun luomi on reikä.. :D taidan olla silmälasien tarpees (-; mut sul on ihana blogi & oot jotenki tosi luonnonkaunis (:

    VastaaPoista
  9. mihin kisoihin ootte menossa? :))) ihana blogi, rakastan sun tyyliä & ihanaa kun lähes joka päivä tulee postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. super cheeriin ollaan menossa, vaikka alunperin oli tarkotus mennä sm:eihin :) kiitos! :)

      Poista
  10. mikä vaatekoko sul on paidoissa`? :)

    VastaaPoista
  11. On olemssa sellasia sormikkaita jotka on tarkotettu kosketusnäyttö puhelimille, etusormi, keskari ja peukku ottaa kosketuksen kankaan läpi! On tosi hyvät itse sellaset omistan:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tiiän, ja oon miettinykki et ostasin sellaset mut epäilen että ne ei oo tarpeeks lämpimät mun käsille, ku lapasillaki meinaa jäätyä :(

      Poista
  12. Tää sun blogi on upee, tosi kivoja kuvia! :-)
    Millä ohjelmalla oot tehnyt bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) bannerin oon tehny täällä: http://www.photovisi.com/collage/choose_template/wallpapers

      Poista
  13. huippublogi tää! kivoja kuvia :)

    http://youarebeautifulforme-krista.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. mulla ois sulle haaste mun blogis:-)

    http://wwwpieceofmylife-sanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. sun blogi on kyllä tosi kiva, jään seuraileen:)

    VastaaPoista
  16. eikää :D kommentoin sulle jo mut pakko uuestaa tähänki!!!
    sul o samas kohtaa luomi ku mul :D keskel leukaa...

    :-D ahaha sori vaikutan iha stalkkerilt...

    julia-angelika.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8