turn away cause I need you more, feel the heartbeat in my mind

Jos ette tykkää pelkistä naamakuvista, niin kannattaa suosiolla skipata tää postaus, mä en nimittäin yksinkertasesti kerenny kuvata tänään muullon ku kotimatkalla töistä! Tulin nyt vielä illalla postaileen, mun piti kyllä jo aikasemmin mut sitte pitiki lähteä mummolaan ja aikasemmin päivällä katoin pretty little liars halloween -jaksoa. Ei vitsi olin oottanu sitä jaksoa kauan ja ää, en malta oottaa seuraavaa! Kauheaa ku tuo juoni jää noin jännään kohtaan ja toi jakso jätti ainaki mut kauheeseen epätietosuuteen. Tänään oli tosi kiva päivä töissä, sain tehä töitä aikalailla yksikseni koko päivän ja se on tosiaan mukavampaa ku se, että joku hönkii kokoajan niskaan. Tulihan tässä vähän mokailtuaki, muutama pahvilaatikko ja hyllyn kulma otti vähän osumaa mutta eihän se haittaa... Silmälasiteline kaatu myös mun päälle ja nyt mulla on mustelma otsassa. Jollaki on vaan luontanen taipumus tohelointiin. Tänään oli muuten kiva purkaa kuormaa, joka sisäls varmaan 10 isoa laatikollista käsipainoja. Ja yhen laatikon paino oli 20-30kg. Kävi kyllä ihan kuntoilusta se laatikoiden edestakasin raahailu. Huomenna meen keskustaan suoraan töistä, koska skopunkten avataan huomenna tänne ja aion mennä katsastaan avajaistarjoukset, vaikka mä kyllä vasta viikko sitte ostin kengät... tuesdayyy tuesdayyy Päivän asu: tismalleen sama ku eilen haha :-D Mut ei oo oikeesti mitään järkeä panostaa pukeutumiseen nyt ku jouduin kuitenki laittaan työvaatteet päälle. tuesdayyy tuesdayyy

27 kommenttia:

  1. Voitko lukee meijän blogii?
    www.kaikkeahullua.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. eres hermosa
    perlitalizardo.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kannatko aina kameraa ja jalustaa mukana ku saat näin hyviä kuvia vai mihin aina asetat sen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en, ei mulla oo edes jalustaa :) yleensä laitan kameran johonki tolpan nokkaan, ikkunalaudalle, leikkitelineeseen, penkille jne. kameran alustan löytämiseen tarvitaan vähän mielikuvistusta haha :-D

      Poista
  4. ihana postaus taas kerran voisitko äänestää mua täs kilpailus

    http://www.sub.fi/onedirection/#e/508406d3374029.48775240

    VastaaPoista
  5. miks helvetissä oot menossa taas kenkäkauppaa ko oot ostanu jo 2 kengät? ootko joku lelliperse joka voi ostaa vaikka 10 kengät ja hups käytänkin vain yhtiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tietääkseni sanonu että oon ostamassa tuolta yhtään mitään, meen lähinnä kaverin seuraksi :) tuollahan on tismalleen sama valikoima ku mitä haaparannalla niin empä usko että tuolta ees löytyis mitään.

      Poista
  6. Sä oot kyllä aivan hirmu nätti ja upeet maisemat tossa vikassa kuvassa!:)

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia! ja oot niin luonnonkaunis, kateeks käy! mistä oikee katot noita pll:n jaksoja? :) oon ihan koukussa siihen sarjaan mut en ollu tietonen yhtää mistää halloween-jaksosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) katon liarseja täältä
      http://www.free-tv-video-online.me/internet/pretty_little_liars/index.html :)
      aijaa, tuosta halloween-jaksostahan on vouhotettu jo monta kuukautta :-D

      Poista
  8. musta tuntuu että te ootte kauheita porvareita :o vaikeehan se toki on tulla sanoo tämmösiin kommentteihin mitään ja sillee ns 'myöntää' tai olla myöntämättä jne en tiiä mitä selitän mutta oon nii kateellinen sinu kropasta :( VARSINKI jaloista!! ainaku nään sun koulussa oon iha suru silmässä ku kattelen sinu jalkoja ja omiani :( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tosiaan olla mitään porvareita, sulla on nyt vähän väärä käsitys :) ja höpöhöpö älä turhaan ole, ei mun kropassa oo tosiaankaan mitään kadehdittavaa :-D

      Poista
  9. KÄVELETKÖ SINÄ SITTARILTA KOTIAS?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en :D menin bussilla mummolle ku kävin siel ja sitte kävelin sieltä kotiin :)

      Poista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. mistä toi takki on ? :)

    VastaaPoista
  12. vau, oot ihan tosi kaunis! :)
    ku otat noita kuvia niin otatko ne kamerajalustan päällä vai..? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) en ota, niinku tuossa ylempänä sanoin niin tungen sen kameran vaan aina johonki :)

      Poista
  13. minkä ikänen oot ja missä oot töissä ? :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 15 ja en oo siis töissä vaan tetissä sittarissa :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8