the funniest day ever

aaa aaa aa Tässä ois pari kuvaa mitä nappasin koulun jälkeen. Tänään oli koulussa tosi huvittava päivä, oon nauranu ihan liikaa ja keuhkoihin ja mahaan sattu ku tulin kotiin. Tänään kävi yks hauska juttu joka mun on pakko jakaa teidän kanssa. Enkunkokeessa oli sellanen luentunymmärtämistehtävä piti luetella että mitä sellasella leirillä voi tehdä. Yhessä lauseessa oli kohta "shoot the rapids" eli laskea koskea. Mä olin vissiin lukenu sen lauseen huolimattomasti ja jotenki automaattisesti oletin tietäväni mistä siinä puhutaan ilman että luin sitä kunnolla ja mä katoin että siinä luki "shoot the rabbits :-D Eli vastasin siihen tehtävään ampua jäniksiä, ku ois pitäny olla että laskea koskea. Sitte ku sain kokeen käteen tänään niin hajosin tuolle aivan totaallisesti ja nauroin tyyliin koko tunnin tolle ja opeki rupes nauraan ku tää ei ollu eka kerta ku olin käsittäny juttuja hassusti. Että sellanen päivä tänään. Nyt taijan mennä lukeen ruotsinkokeeseen ja illalla ois vielä akroharkat!

10 kommenttia:

  1. Miks sä otat aina vaa ittestäs kuvia?XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä otan mielestäni myös aika paljon kuvia toisista, etenki jos kattoo tuota luleå-postausta :) ja siksi koska koulussa oon sellasten ihmisten kanssa jotka ei anna ottaa itestään ees kuvia, nii vähän paha niitä on sitten tännekkään laittaa. ja koska tää on mun blogi niin on aika loogista että täällä on kuvia musta :)

      Poista
  2. haha meidän koulusta näitä tommosia löytyy, joskus ruotsinkokeessa oltii kysytty mitä jättekul tarkottaa ni joku oli viisaana vastaanu jätekuilu, ja sitten joskus kasilla kemiassa semmonen vetokaappi oli taulun eessä ni kysyin siltä opelta että voisko tota häivytyskaappia siirtäö vähän =D en kyllä sit tiiä iha tarkkaa mikä on häivytyskaappi mutta ainakin ope nauro(=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D haha häivytyskaappi! kiva kuulla etten oo ainoo jolle näin on käyny :)

      Poista
  3. voi eii :D mä luin ton lauseen myös ensiksi, että ampua jäniksiä, en yhtään ihmettele että erehdyit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt jälkeenpäin kyllä mietin et miten ihmeessä onnistuin käsittään ton noin väärin mutta oli ainaki hauska moka :D haha mut kiva etten oo ainoo joka luki ton väärin

      Poista
  4. Niin Karo kiitos ku kerroit tän mulle sain päivän naurut ja oon nauranu pitkin päivää! Ja tiedät mitä saat joululahjaksi! ;) ota kamera joskus kouluun niin saatat saada muistaki kuvia ja oot oikeasti laittoman kaunis ihminen <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos ja älä höpötä! :) joo vois ottaan kameran jo huomenna mukaan

      Poista
  5. Tosi monella muullaki oli käyny tolleen siinä kokeessa :D !!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8