peruslauantai

lauantaita lauantaita lauantaita lauantaita Tänään on oikeesti ollu niin perus lauantai ku vaan ikinä voi olla. Heräsin myöhemmin ku yleensä ku eilen tuli taas valvottuu vaihteeksi. Oon vaan ollu koneella ja kuunnellu musiikkia koko päivän. Oisin voinu lähtee shoppaileen äitin kanssa mut varmaa ekaa kertaa ikinä mulla ei oikeesti ees houkuttanu ajatus lähtee kierteleen kauppoja. Äiti kerkeski jo huolestuu et oonko terve :-D Yritin ottaa kivoja kuvia mut jokasessa kuvassa oli aina jotain vikana, koittakaa kestää yritän ottaa huomenna parempia kuvia. Nyt illalla ois vielä tarkotus lähtee juokseen ja sitte voisin lukee vähän ruottia ku siitäki on koe tulossa.

22 kommenttia:

  1. lähe huomenna kaupunkii, nii saisin sen takin :D mut hei noi kuvat on tosi kivoi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai mie lähen koska harkat? :D joo kiitti!

      Poista
  2. käytätkö meikkii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en käytä muuta ku peitevoidetta, mut näissä kuvissa oon täysin ilman meikkii :)

      Poista
  3. eikö sulla pitäny olla jotkut partyt tänään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo siis mun piti mennä vilmalle mutta suunnitelmat muuttu

      Poista
  4. Miten pidät sun ihon noin hyvässä kunnossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tiiä mitä mä tähän vastaisin, koska mä en oikeestaan tee mun iholle mitään :D pesen vaan vedellä aamuin illoin ja laitan rasvaa :)

      Poista
  5. Sulla on ihanat hiukset :) <3

    VastaaPoista
  6. hieno toi sun banneri ja kivoja nää kuvat ! :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. ootko kuullu kenestäkään jesper jylhästä ? :D koska luulisin että hän pelaa rovaniemellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kai joskus kuullu? en oo varma mut joo on se kai täältä :D

      Poista
  8. ihana toi käsikoru ja pinkki sopii sulle :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja joo mä tykkään pinkistä :D

      Poista
  9. oot ihan supernätti ja sul on sairaan ihanat hiukset ;o!

    VastaaPoista
  10. Oot ihan älyttömän kaunis :----)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8