october must haves

october must haves

1. Paljon neuleita! Haluan just tollasia ihania missä on niittejä ja muita yksityiskohtia, koska sellaset tekee asusta heti mielenkiintosemman.
2. Jenkkilippuneuletta oon kuolannu jo iät ajat, ja nyt vaan alan metsästään sopivaa. Noi on vaan jotenki tosi söpöjä ja ihania!
3. Nahkahousuja oon ettiny jo melkeen koko kuukauden. Noissa ginan housuista ei löytyny sopivaa kokoa (26 liian lyhyet lahkeet, 27 liian iso). Cubuksessa oli yhet melkeen samanlaiset mutta en oo vaan saanu vielä aikaseks ostaa niitä. Nää on vaan jotenki tosi ihanat ja just mun tyyliset.
4. Oon jotenki ihastunu viimeaikoina saappaisiin, joissa on niittejä. En hae ehkä ihan tollasia ku tuossa kuvassa, mut esim. skopunktenissa oli yhet aika kivat. Tää on sinänsä aika jännää koska yleensä en oo kauheesti tykänny saappaista tai ylipäätänsä varrellisista kengistä.
5. Näin tänään skopunktenissa ton tyyliset söpöt pehmotossut, ja rakastuin niihin heti! Mun on aivan pakko saada tollaset, ne on niin ihanat sitte ku on kunnon talvi ja varpaita palelee. Mä kokeilin niitä skopunktenin tossuja ja en ois halunnu ottaa niitä pois jalasta, kun ne oli niin pehmeet ja lämpimät.
6. Nyt ku ilmat on kylmenny niin Uggien hankkiminen on alkanu houkuttaa. Se vaan että tuo hinta kyllä kirpasee ja en haluais maksaa kengistä noin paljoa. Mutta ehkä joulupukki tois mulle tollaset...
7. Aluksi aattelin ku näin tällasia pantoja että ääh, ei oo mun juttu, mutta nyt oon ihastunu näihin. Tollanen ois just kätevä jos ei halua käyttää pipoa mutta haluaa silti että korvat ei palellu.
8. Haluaisin jotku tollaset roikkuvat korvikset, koska mulla on vaan ehkä yhet tai kahet ei-nappikorvikset. Jotku just ton tyyliset heiluvat olis kivat.
9. Mun on pakko saada uusia iphone-kuoria, oon jo kyllästyny kaikkiin mun vanhoihin! Oon jo suunnittelemassa että tilaisin ebaysta muutamat kuoret, mutta en oikeen osaa käyttää sitä joten en sitte tiedä että tilaanko. Kertokaa jos teillä on kokemuksia ebaysta tilaamisesta!
10. Mun pitäis löytää mekko itsenäisyyspäivän tanssiaisiin! Onneks on vielä kuukausi aikaa, mut nellyn toimitusajat tietäen en oo jättämässä sitä tilaamista kovin myöhään.
Mulla vähän veny tän julkaseminen, munhan ois pitäny julkasta tää jo lokakuun alussa, koska lokakuuhan loppuu jo kohta. Mutta en mä halua tehä tästä kuitenkaan marraskuun listaakaan koska ens kuussa mulla tulee kuitenki jo uudet pakko saada-kohteet. Mutta tässä näitä nyt olis.
  Mitä tykkäätte? Löytyykö teidänki toivelistalta samoja juttuja?

35 kommenttia:

  1. uggit olis kyllä ihan unelmat...!

    VastaaPoista
  2. voithan sä ostaa saman tapaset kengät ku uggit mut halvemmat! mulla on hippot ja ne on munmielestä yli hyvät oikeesti :)

    http://jannikatm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo multakin löytyy parit tollaset feikkiuggit, mutta ne ei vaan oo yhtään hyvät jalalle + en oo törmänny yksiinkään ei-aitoihin uggeihin, joissa se varsi olis tarpeeksi kapea. jotenki ne aidot on vaan just täydelliset :)

      Poista
  3. mistä tollasia neuleita saa?;o ihania♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvaa klikkaamalla löytyy noitten tuotteiden tiedot :)

      Poista
  4. Miten sait tehtyy tällätteen kollaasin? (:

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. aaws,ihania nnuo neuleet mis on niittejä♥ mistä tuommosia saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on ♥ ylempänä lukeeki jo, eli kuvaa klikkaamalla löytyy tiedot :)

      Poista
  7. Aah, kaikki nuo on jotain niin ihanaa.. ♥ Minä vaan kuolaan täällä noiden kaikkien perään :D varsinkin noi saappaat on jotain niin täydellistä!

    VastaaPoista
  8. kiva juttu nuo tanssiaiset! :):):) ne on niiiin hirveitä. miks pitää pakottaa tanssimaan jos ei osaa eikä halua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D musta on just kivaa että meidän koulussa on kerranki jotaki juhlia ja tapahtumia

      Poista
  9. Aivan ihania vaateita <3 sulla on hirveen ihana vaatemaku ja kaikki sun vaatteet on niin ihania!

    VastaaPoista
  10. Ihana tää sun blogi ! :) & Liityin lukijaksi.
    Käy kattoo munki blogi jos kiinostaa
    >> http://nobodyloveme--mariasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Karo mie voin selittää sulle miten eBay toimii yksityiskohtasesti jos kiinnostaa!? :D t: you know who ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo hyvä! haha voi kestää jonku aikaa ennenku tajuan.. :-D

      Poista
    2. Sinut tuntien sulla voi mennä pariki viikkoa tajuta ;)

      Poista
  12. Mistä kaikkialta oot hankkinu sun iphoneen kuorii? Ku eiks sul oo 4/4s?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla on 4 ja oon ostanu kuorii soneraliikkeestä, clas ohsonilta ja teknik magasinesta :)

      Poista
  13. ooooh toi jenkkineule♥ IHAN PAKKO HOMMATA TOLLANEN(:!!
    .. tos oli kyl kaikkee muutaki kivaa:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, munki on pakko saada tollanen! :)

      Poista
  14. Onko sulla muuten instagramii, ku ois kiva alkaa seuraamaan ? :)

    VastaaPoista
  15. Mä kelpuuttaisin tosta sun kollaasista kaiken! Sul on hyvä maku, kolahtaa ;D
    www.whenyoureonaholiday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  16. kyl minuuki vituttais.. jos 45 euroo menis hukkaa.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm, mutta onneks saan kuitenki vaihettua ne! :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8