new stuff & materialism happiness

Oon kyllä ihan mielettömän tyytyväinen näihin juttuihin mitä ostin, sain raksittua pois monta kohtaa mun must haves -listalta. Päätin että mä en ala tekeen mitään erillistä postausta Oulusta tän lisäks. Se koko reissu oli mulla yhtä surkeaa naama- ja hiuspäivää, että voin vaan toivoa ja rukoilla että kukaan mun lukijoista ei nähny mua :-D Mutta oon tosi ilonen että lähdin tonne, koska muuten ois jääny moni kiva juttu saamatta. Eilen tosiaan käytiin zeppeliinissä ja torstaina skopunktenissa ja tässä olis nyt näitä ostoksia. new H&M 19,90€/kpl
Noi oli tosi kivan näkösiä, joten päätin sitte ostaa ton kahtena värinä, kun toi pinkki oli niin ylisöpö. new Carlings 24,90€
Alunperin mun piti ostaa toi valkosena, mutta siitä oli jäljellä vaan koko s ja se oli niin suuri ja löllö että arvelin että se jäis mulla käyttämättä, ja näin jälkeenpäin aatellen oli hyvä etten ostanu sitä! new Carlings 45€/kpl
 Tässä mun kahet uudet rakkaudet. Alunperinki mulla oli suunnitelmana ostaa kahdet kissyt, noi vaaleansiniset ja sitten tummemman siniset. Mutta niitä tummansinisiä oli vaan plentynä ja ne ei ollu niin kivat joten piti sitten ottaa jotku toiset niitten tilalle. Mä oisin ottanu punaset, mutta niistä ei ollu kokoja, joten mä sitten vähän kattelin noita pinkkejä ja en aluksi halunnu ees koittaa noita koska tiesin että se ois menoa sitte. No mä kuitenki kokeilin niitä ja rakastuin nuihin heti ku sain ne jalkaan ja tiesin että mun on pakko saada noi. Toi kuva vääristää tota väriä tosi paljon mutta varmaan melkein kaikki tietää minkä väriset noi on. new Carlings 6,95€
 Mä tykkään tosi paljon näistä melodican kangaskasseista, oon ihaillu tätä aikasemmin muiden blogeissa ja oli pakko saada itellekki. new Gina Tricot n. 2€/kpl
 Nää ostin Rovaniemeltä jo alkuviikosta, mutta oon vaan unohtanu kuvata. new Skopunkten 35€
 Nämä on mun ja äitin yhteiset, koska ite en ollu ihan varma et tykkäänkö näistä ja äiti ihastu näihin. new Skopunkten 35€
Mä en oo varma tykkäänkö näistäkään, ostin nää lähinnä siks koska tarvin talveksi jotku lämpimämmät kengät ja näissä on karvavuori + nää on myös ihan sairaan mukavat jalassa. new Skopunkten 40€
 Mun uudet rakkaudet, nää on niitä jeffrey campbell -tyylisiä kenkiä korvaavat.
  Mitä tykkäätte?

31 kommenttia:

  1. ihania ostoksia! varsinkin kengät :-)

    VastaaPoista
  2. Mäkin ajattelin joku päivä käydä hakees noita hm neuleita, toi pinkki on vaan niin söpö!!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kannattaa, tää pinkki on aivan ihana ja tälläki hetkellä mulla päällä :)

      Poista
  3. ihania juttuja, erityisesti tuo ginatricotin pääkallokoru C:

    VastaaPoista
  4. oi oi ihania ostoksiiaa ! ♥ mun blogis on myös just ostospostaus, käy kurkkaamassa (:

    http://screamtillthewordsdryout.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. aivan sairaan kivoja ostoksia! :)

    VastaaPoista
  6. Ihania ostoksia ja noi vikat kengät on ihanat! :)

    VastaaPoista
  7. paljonko noi dr. denimit makso ? :)

    VastaaPoista
  8. ois jees jos jaksaisit laittaa hinnat kuvien alle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä oon yleensä laittanukki, mutta sitten ihmiset on tullu valittaan et "ei tarvii leuhkia noitten vaatteiden hinnalla" tai "ei niitä tarvi ilmottaa" niin en sitte nyt laittanu, aattelin että tästä lähtien kerron hinnan jos joku kysyy :)

      Poista
  9. Noi toiset kengät on ihanat, mulla on melkein samanlaiset! :) muutenki ihania ostoksia

    VastaaPoista
  10. isäs on vissiin joku porvari vai?:-D oo onnellinen että sulla on rahaa ostella paljon vaatteita ja kaikkea, enkä mä nyt valita tai inise paskaa niinku jotku anot :o toivottavasti sulla ei nouse tai oo jo noussu päähän tuo että (ainaki tän blogin perusteella) saat aika paljon kaikkea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oivoi, ei tosiaankaan olla porvareita :) oon tosiaan säästäny tätä reissua varten + porukat makso osan noista jutuista, esim. noi kaikki kengät(joista yhet oli ilmaset!) :) siis jos sitä meinasit että oisin ite ostanu noi kaikki :)

      Poista
  11. noi yhet kengät näyttää ihan ratsastuskengilt!:D

    VastaaPoista
  12. ihania ostoksia!!!:)<3

    http://sweetttdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. oii tosi ihania ostoksia ja just nuo kengät varsinki! :D
    itekki meinasin ostella haaparannasta niitä, mut aattelin et pitää kattoa mitä tänne rollon skopunkteniin tulee nyt x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mullaki oli kyllä tarkotus oottaa että se liike avataan tänne mut en mä sitte malttanutkaan :-D haha

      Poista
  14. oi ihania juttuja :)

    VastaaPoista
  15. ihania noi villapaidat ja farkut :)!
    http://jasminjohanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Ostin samanlaiset kengät ja just siitä syystä ku ei rahaa Jeffrey Campbelleihin :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8