lomalla viimeinkin voin ottaa iisimmin

uleåborg uleåborg uleåborg uleåborg uleåborg Oon nyt sitte kotiutunu tuolta Oulun reissulta, alunperin meiän piti tulla kotiin vasta huomenna, mutta päätettiin lähteä jo aikasemmin koska ei oltais keksitty huomiselle mitään tekemistä. Eilinen ja tää päivä meni aikalailla kauppoja kierrellessä, stockmann kierrettiin moneen kertaan läpi ja oon aika pettyny koska siellä ei ollu tänä vuonna mitään mitä oisin halunnu ostaa. Oikeestaan mulla koko reissun tarkotuksena oli ostaa kahet uudet dr. denimit, mutta eihän one wayssa tietenkään ollu just sitä xs:ää jäljellä joten neki jäi sitte saamatta. Mutta mennään tosiaan ens viikolla uudestaan Ouluun joten käyn sitte zeppeliinin carlingsista hakeen ne farkut. Ja jos sielläkään ei oo kokoja nii sitte hyppään varmaan sillalta :-D Oikeesti oon ottanu jo monta kuukautta että pääseen ouluun niin saan noi uudet housut koska jackalissa ne koot on aina loppu. Huomenna esittelen kuitenki ne mun vähät ostokset, en tosiaan ostanu juuri mitään, mut ainaki rahat säästy ens viikkoon ku mennään pyörähtään Torniossa, ruotsin puolella ja IKEASSA!

15 kommenttia:

  1. oulusta dr.denimejä saa myös micksistä :)

    VastaaPoista
  2. miten mä en oo ikinä nähny niitä siellä, kävin tälläki reissulla siellä kaks kertaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on siinä toisella puolella niinku siinä veromodan puolella D:D:D

      Poista
    2. mä katoin just siellä farkkui mut en huomannu niitä :D

      Poista
  3. haha itekki raahaan isän ikeaan maanantaina ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa, tulee itelle halvemmaks ja haha ainahan sitä tarvii kantoapua! :D

      Poista
  4. millon oot menos zeppeliinii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vielä varma, joskus ens viikon lopussa :)

      Poista
  5. mä olin kans just torniossa:D harmi vaa että porukoita ei saatu raahattuu IKEAan:'( mut karkkikauppa kyllä kelpas, CANDY WORLD<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( harmi, mut onneks sentään pääsit candy worldiin :)

      Poista
  6. ootko hei sä maksanu tosta flickr jutusta jotakin?
    ku mulla tuli tänään tällanen kuvia ladatessa;

    "Hi lotta,
    You've hit your monthly bandwidth limit of 300 MB, which will reset on the first day of next month. Deleting existing photos and videos in your account doesn't free up space, but if you upgrade your account all limits are removed.
    Just $24.95 a year? Holy smokes! That's cheap!"

    voihitttoooo... ootko sä siis maksanu mitään? koska teet useemmin postauksia kun mää, joten en tiiä mistä se voi johtuu. vai ootko "pakannu" sun kuvia jotenkin pienemmiks? apu ois nyt todellaki tarpeessa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mulla kyllä aika harvoin täyttyy toi tila, mut jatkan sitä lataamista siitä huolimatta, että toi ilmotus tulee :) ite oon käsittäny ton silleen, että ne kuvat jotka aikasemmin oot ladannu tonne, poistuu ns. "näkyvistä" sieltä flickristä, mutta esim. sun blogista ne ei häviä vaikka flickrissä niitä ei enää näykään. eli mä pystyn jatkaan sitä latausta ihan normaalisti ja en ole maksanu mitään :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8