fredag & 400 lukijaa!

fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag Ensinnäki kiitos tositosi paljon kaikille teille ihanille lukijoille, jotka luette mun blogia ja piristätte mua aina ihanilla kommenteilla! Se on ihana tunne ku kirjautuu bloggeriin ja huomaan että aina joka päivä on lukijoita tullu lisää, nyt mulla postailuinto vaan kasvaa entisestään! Tänään oli vika työpäivä sittarissa, joka meni tosi nopeesti. Sitte ku lähettiin niin saatiin sieltä taas sellaset kassit missä oli tavaraa, tällä kertaa siellä oli hajuvesitesteri(sama ku keväällä :-D), pyyhe ja kosteusvoide. Iha jees juttuja, kiva että sieltä kuitenki annetaan jotain mukaan. Aion ehottomasti hakea tuolta kesätöitä nyt ens keväällä. Muuten tää päivä on menny lähinnä kotona koomatessa, nukuin viime yönä sellaset viis tuntia joka on mulle aivan liian vähän. Sen selkeesti huomas töissäki koska aina ku oon väsyny niin mulla ei pysy tavarat käsissä ja tiputtelin pitkin päivää ties mitä. Huomenna aattelin tehä jonku vähän erikoisemman postauksen, en tiiä vielä että minkälaisen joten saa ehdottaa! Ja mua saa jatkossaki piristää teidän ihanilla kommenteilla!

29 kommenttia:

  1. sulla on vaan niin ihana blogi ♥ (: ! miten sä saat muuten ton tarkennuksen noin hyvin itselaukaisimella ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja mä en käytä itselaukasinta vaan kaukolaukasinta :)

      Poista
  2. your blog is amzing how many languages ​​you speak

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thank you! :) i speak finnish, english, swedish and french :)

      Poista
  3. Oot tosi kaunis ! Ja wau onnittelut noin monesta lukijasta !

    Itse vasta alotin uuden blogin ja blogissa on vain yksi lukija (ystäväni)Jos kiinnostaa ni käy ihmeessä kurkkaamassa.

    http://girlwithblue-eyes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) juu mä käyn kattoon!

      Poista
  4. tee vaik joku meikki tai vaatepostaus :)

    VastaaPoista
  5. Onnittelut :) naurahin noille kahelle kuvalle mis on toi koiran pää ja sun vartalo :) katoin ensi et se oli yks ja sama kuva :') joku postaus videolla ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä en tajunnukkaan et sen voi nähä tolleenki :-D joo videota mä oon vähän miettinykki, mutta en haluais tehä sellasta perustylsää höpöttelyvideoo.

      Poista
  6. Millä sä muokkaat noita sun kuvia(:? Tulee niin ihanan pirteen ja kauniin näkösiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä muokkaan iPiccyllä ja joskus pixrllä :)

      Poista
    2. ookkei, kiitos kun jaksasit vastata(:

      Poista
  7. ääää sun blogi on niin ihana ! (: yks parhaista kyllä !

    VastaaPoista
  8. sul on tosi ihana blogi oot ansainnu jokasen lukijas !<3 oot viel ylikauniski ! mulki on blogi se ei kyl oo mikää kovin hyvä eikä sil oo yhtää lukijoitkaa mut nii haluuks käydä kurkkaamas (: ? http://mylifebysonja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. oon seuraillu sun blogii jo pidemmän aikaa, oot ihan ylikaunis!:)

    VastaaPoista
  10. Love your blog, you take beautiful pictures!:)

    VastaaPoista
  11. Missä Oulussa on carligs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on oikeestaan kempeleessä, zeppeliinissä :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8