don't you worry, don't you worry child, see heaven's got a plan for you

Ehkä ihanin cover ikinä ♥
Jos teillä ei nappaa yhtää iphonella otetut kuvat, suosittelen että skippaatte tän postauksen. Mulla oli taas iphoneen kertyny vähän kuvia jotka halusin välttämättä jakaa teidän kans, ku kameralla ei kuitenkaan tuu otettuu aina joka tilanteessa kuvia. Mä oon kyllä kuvannu kamerallaki tänään, mutta jotenki ei oo sellanen fiilis että haluisin laittaa nyt tänne. fromiphone [1] Juoksemassa [2] Reeneihin menossa, uus rusetti päässä ♥ [3] Jälleennäkemisen riemua ku sain iphonen takas huollosta [4] Omnom torttilloja kouluruokana fromiphone [1] Ahkera kokeisiin lukija [2] Maanantaina oli 200 päivää jb-konserttiin! [3] Mun käsi maanantain harkkojen jälkeen :-D Vanhat haavat avautu jo kolmannen kerran harkoissa ja tunsin miten mun käsi vuoti ohjelmaa tehdessä. [4] Luulin että kusin sen fysiikan kokeen pahasti koska en todellakaan lukenu siihen hyvin joten voitte uskoo että olin yllättyny. Jee nyt mun fysiikannumero ei laskekaan.

19 kommenttia:

  1. Ei ees haittaa vaik välil oliski huonolaatusempii kuvia ! & tää postaus oli kiva (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu nii määki aattelin, kiva kuulla :)

      Poista
  2. mäki oon menos jb konserttii, onks sul seisomo vai katsomopaikat ?:D

    VastaaPoista
  3. Toi sun banneri on tosi kiva! :)

    http://the-nomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. ah jb <3 en malta oottaa !!

    VastaaPoista
  5. mites ton saa iphoneen tollasen jutun mis se laskee päivii ? :-D

    VastaaPoista
  6. Ai säkin oot tulossa JB'n keikalle? Missä lohkossa oot? Itekkin tuun sinne. <3 Ja enää 177 päivää jäljellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo olen :) apua mikä lohko ja mistä sen näkee? niimpä ❤

      Poista
    2. Se lohko lukee siinä lipussa? :O Ainaki mulla.

      Poista
    3. ei mulla lue tossa mitään lohkosta :o

      Poista
  7. Missä harkoissa sulla on käsi tolleen menny? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cheerleadingissa :D ei ollu eka kerta ku alkaa verta vuotaan harkoissa

      Poista
    2. okei toi on aika pahannäkönen :/
      T:erkkii (en jaksanu kirjautua sisään:)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8