days

autumn autumn wednesdayy wednesdayy wednesdayy wednesdayy Tässä on muutamat kuvat nyt alkuviikolta, oon lukenu kokeisiin ja mulla ei oo ollu konetta joten en oo päässy postaileen. Maanantaina oli tosi hyvä päivä, sain mun iphonen takasin huollosta ja mentiin illalla treenaan urkalle keskenään tyttöjen kaa ja flikki meni tosi hyvin. Oli muutenki kivaa ja rentoo ku vaan tanssittiin ja akroiltiin siellä. Oon nyt taas ihan iphone riippuvainen, räplään kännykkää 24/7 ku oli niin ikävä sitä ku se oli huollossa. Oon myös tullu tosi vainoharhaseksi ja pelkään että tuo kotinappiki menee rikki ja nyt käytän tollasta assistive touchii ettei mun tarvis käyttää tota nappii :-D Tänään mulla oli äikänkoe johon en lukenu melkeen yhtään mutta onneks se oli aika helppo. Nytki mun pitäs oikeestaan olla lukemassa enkun kokeeseen joten vois ehkä lopettaa tän koneella roikkumisen...

10 kommenttia:

  1. ihana tää blogi ja kuvat on hyvälaatusia! <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. voi vitsi ku tykkään sun hiuksista ;o upeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitti, mä en tykkää mun hiuksista :D

      Poista
  3. oot tositosi kaunis !!

    VastaaPoista
  4. Karo, haastoin sut yhteen tommoseen juttuun mun blogissa :)

    http://neamdream.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8