cheer athletic training camp

Leiribiisi cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå cheercampluleå Eilen palattiin siis illalla luleåsta, oli kyllä aivan huippu leiri! Treeniä on siis takana se 16h tuntia ja se tosiaan tuntuu. Mulla on ainaki 10 uutta mustelmaa ja nirhaumaa, mun pikkurillin kohtalo on vähän epäselvä ja jalat ja kädet on ihan jumissa. Pääasiassa me treenattiin stuntteja, ja akroiltiin ja hypittiin ehkä sellaset 6 tuntia. Tehtiin kaikkia uusia kivoja juttuja, mutta niitä uusia juttuja ei ollu niin paljon ku viime vuonna. Tehtiin pääasiassa libbejä, full uppeja(miks en oikeesti muista mikä se on suomeks :D), kierteitä ja basketteja, ei tehty ollenkaan pyrtsejä tänä vuonna. Mutta opittiin taas tosi paljon ja ei me kolhuiltakaan kyllä tosiaan säästytty mutta onneks kukaan ei loukannu itteään pahasti. Treeneistä en saanu juurikaan kuvia, koska olin tietenki ite kokoajan mukana siellä ja meillä ei ollu juurikaan taukoja. Mutta mä voin laittaa kuvia sitte ku saan niitä valmentajilta. Sitte meillä oli myös ihana leiritanssi joka näkyy tossa videolla. Vapaa-ajalla me tanssittiin sitä ja muutenki vietettiin aikaa joukkueen kaa. Mä siis kuvasin tota videota pitkin viikonloppua, ekat pätkät on perjantain matkalta ja vikat sunnuntailta. Mä otin tuolla tosi monta kuvaa ja videota mutta harvat niistä oli sellasia että niitä ois voinu laittaa tänne.

5 kommenttia:

  1. miten nii tungin pärstäni kameran eteen..:D tosta videosta tuli muutes tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kiitti ja huhhuh meni yli 2 tuntia tuohon videoon ja kuvien muokkaamiseen...

      Poista
  2. Jeee! Ykkösstalkkerisi on innoissaan ;) tämä sinun blogi on oikeasti tosi koukuttava ja hyvä! :) ja oot aina niin nättinä näissä kuvissa ja muutenki :)

    VastaaPoista
  3. eikä vitsit mulla on ikävä tuota!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8