autumn photos

autumn autumn autumn autumn Se tunne kun tekee mieli mennä ulos ottaan kuvia ja ulkona sataa... Joten mä sitte tajusin että voisin ottaa sateenvarjon ja kuvata sen kanssa niin en kastuis ja etenki mun hiukset ei kastuis. Samalla intouduin ottaan myös ollasia syksykuvia lehtien kanssa, oon nähny monessa blogissa aivan ihania syksyaiheisia kuvia nii munki oli pakko. Se vaan että noi oli vähän wannabe-kuvia koska noi lehdet ei oo oikeesti vaahteranlehtii koska eihän näin pohjosessa ees kasva vaahteraa :-D Haha oompa taas kekseliäs. Mutta kyllä noi lehdet ainaki mua hämäs ku en muutenkaan oo mikään erityisen hyvä näissä kasvijutuissa. Mulla ärsyttää tuo kuvien laatu, vaikka mulla ois asetukset kuinka tarkasti laitettu nii noista kuvista silti puuttuu se kirkkaus ja tarkkuus... Ja samoin toi kuvien värimaailma on muokkaamattomana ihan outo ja ruma ja muokattuna se vaan korostuu ennestään. Sen takia ei kauheesti huvita ottaa kuvia nyt ku on hämärää ja sateista. Koitan saada huomenna kuvattuu vähän parempilaatusii kuvia ja muutenki jotaki kiinnostavampaa, jos vaikka saisin jonku kuvaamaan mua taas pitkästä aikaa.

18 kommenttia:

  1. ihania kuvia!<3 mistä sun takki ostettu, ku itellä taitaa olla samanlainen?:)

    VastaaPoista
  2. Ei saaa olla nuin kaunis... :D ja nuo kuvat on just hyviä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha älä höpötä! kiitti :) ite en oo tyytyväinen...

      Poista
  3. Hyviä kuvia, ihana blogi, oot nätti & liityin myös siks et oon itekki kiinnostunu kaikest voimisteluu & cheerleadingii (:

    http://soundofmyheart-eerika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) joo mäki oon kiinnostunu sellasista bloggaajista jotka harrastaa myös cheeriä! :)

      Poista
  4. heii ihana banneri ja oot kaunis ♥

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. luin tätä sun blogias ihan ensimmäisiä postauksia ja sitten viimeisiä, tosi kiva jokatapauksessa! Ollaan aika samanlaisia kai haha =D

    Liityn lukijaks=) ja mäkin harrastaan cheerleadingia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää ei niitä ekoja tarvi lukee, ne on kauheita :D kiva kuulla ja cheer on parasta ikinä :)

      Poista
  6. Voi ihana postaus & noi kuvat on just kivoja ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) ite en jostain syystä oo yhtään tyytyväinen noihin :(

      Poista
  7. Sun banneri on kiva ! Kuvatkin on hienoja ja melkee vaahteran lehdeltä toi tosiaan näyttää :D

    http://kikkels.blogspot.it/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) joo mustaki toi näyttää vaahteralta :D

      Poista
  8. Vastaukset
    1. :D selvä tietääkseni mulla ei oo duckfacea yhessäkään tän postauksen kuvassa

      Poista
  9. Ihania kuvia! Oot aivan sairaan kaunis :-)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8