23/10

23/10 23/10 mondayy mondayy new 23/10 23/10 housut dr. denim neule carlings huivi gina tricot kengät skopunkten
Mun tän viikon "asut" tähän mennessä on ollu tosi yksinkertasia, koska oon töihin mennessä kuitenki vaihtanu siihen sittarin ruutupaitaan. Mulla tosiaan eilen alko tettiviikko ja oon taas sittarissa. Oon monta kertaa tässä kahen päivän aikana kironnu sitä että miks menin tonne uudestaan vaikka oisin voinu mennä johonki kivempaan paikkaa, tyyliin päiväkotiin. No ei sillä, onhan tuolla ihan kivaa ja kuitenki kivempaa ku viimevuonna, ku jouduin kenkä-ja vaatepuolelle. Nyt mä oon vapaa-ajan osastolla, mutta lähinnä mä oon leluosastolla ollu. Leluista puheenollen oon tullu tuolla ihan hermoheikoksi, kun tuolla osastolla kulkee koko ajan sellasten lelujen ohi, jotka alkaa haukkuun, uliseen, laulamaan ja pahimmassa tapauksessa liikkumaan ku kävelee ohi. Mä säpsähtelen ja säikyn niitä leluja koko ajan ku aina ku liikahtaa niin jossaki joku rupee uliseen. No, eilen mä olin loppujen lopuksi niin säikky että säikähin ihan hirveesti kun joku viaton mummeli tuli kysyyn multa apua ja pomppasin varmaan puoli metriä ilmaan :-D Muuten on ollu ihan jees viikko tähän asti, tuntuu että ois ihan hirveen kauan siitä ku viimeksi postasin! Mä oon kyllä joka päivä ollu alkamassa postaamaan, asiaa mulla ois kyllä ollu mutta ei kuvia, joten aattelin että en viiti kuitenkaan postata pelkillä maisemakuvilla. Tänään ois tarkotus kertailla yhteiskuntaopin kokeeseen ja teoriakokeeseen, mutta saa nähä saanko taaskaan mitään aikaseks. Teitä lukijoita on taas tullu ihan hirveästi lisää lyhyessä ajassa, kiitos teille kaikille ihanille jotka jaksatte tätä lukea!

20 kommenttia:

  1. Blogis on kyl edellee yks mun lemppareista! :) Oon yrittäny bongailla sua ainaku ollaa käyty poikaystävän koton Rovaniemel :D ei oo viel näkyny, ois nii kiva nähä sut livenä ja jutella! :)

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mistä nuo sun kengät on :)? ihanat!

    VastaaPoista
  3. Ois kanttinu tulla päiväkotiin ;) tosi rentoa hommaa :) ja oot edelleen liian kaunis <3 miksi muuten kertaat yhteiskuntaopin kokeeseen? Olikko sie sillon koulussa ko se oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii ois :( kiitos ihana ja kertaan siks ku olin pois kokeesta, en kai mie nyt ihan huvikseenkaan tuota lue :D

      Poista
  4. ihania kuvia ja oot iha älyttömä nätti!

    http://live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Niin upeita kuvia et kateeks käy :D

    http://nenskun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. aaivan mahtavia kuvia, oot huippu ! :)

    VastaaPoista
  7. ää apua sun kaikki vaatteet on niin ihania,toikin asu on tosi yksinkertanen mutta silti niin nätti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, musta just tuntuu että mulla ei ole mitään vaatteita ja että en ikinä onnistu pukeen päälleni mitään asua joka näyttäis järkevältä :)

      Poista
  8. mitä mallii noi dr. demimin housut on ? :)
    ja millä oikeesti saat pysymään nää kuvat tälläsinä hyvän laatusina ja kuinka noi kuvavälit on noin pienii ? :ooo oot tosi kaunis <<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kaikki dr. denimit on kissyjä :) ja en tiiä, säädän asetukset tarkkaan ennen ku alan kuvaan ja muokkaan tietty kuvia myös jälkikäteen, ja seki vaikuttaa et välttelen hämärässä kuvaamista/käytän salamaa :) kiitos! :)

      Poista
  9. sun blogi on tosi jees ja ihania kuvia ! ja mistä noi 5. kuvan neuleet on , näyttää ihan super ihanilta ? :)vai hei onks ne ees neuleita :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja noi neuleet on H&M:ltä :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8