you're gonna make me lonesome when you go

tiistai
tiistai
tiistai
tiistai
tiistai
tiistai
Meillä oli tänään koulussa koulukuvaus ja siitä yksityiskuvasta tuli kai ihan siedettävä, mut ei oo hajuukaan millanen siitä luokkakuvasta tuli, toivottavasti ne ei valitse just sitä missä mulla alko naurattaan... Aamulla se tilanne näytti aika toivottomalta ku oli kauheen sumunen ja kostea ilma, mut onneks meillä oli se kuvaus vasta kaheltatoista, sillon paisto onneks jo aurinko. Mä kävin eilen keskustassa ettiin jotain kivaa paitaa siihen kuvaan mutten löytäny joten lopulta laitoin vaan ton tylsän sinisen paidan päälle. Tänään ois tarkotus tehä jotain koulujuttuja ku en oo läksyjäkään tehny varmaan viikkoon :-D Oon aina vaan tunnin alussa tai aamulla äkkiä jotain sutassu ja jos aijon keskiarvoo nostaan niin ois ehkä parasta alkaa vähän panostaan. Ois myös tarkotus mennä tänään juokseen, koska en oo juossu piitkään aikaan + mä jostain kumman syystä ilmotin itteni kaupungin yleisurheilukisoihin juokseen pitkää matkaa... Nyt vähän kyllä panikoin että miks ihmeessä ilmotin itteni sinne ku en oo ollu kaupungin kisoissa kutosen jälkeen. No kattoo nyt mitä siitäki tulee, mut se hyvä puoli niissä kisoissa ainaki on et pääsee pois koulusta!

12 kommenttia:

  1. nam toi piirakka <3 ja oot niin älyttömän kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon :) joo se oli hyvää ♥

      Poista
  2. käytäksä yleensä meikkiä?:) kun kuvissa ei paljoo siltä näytä, mut ei sillä se ei haittaa yhtään koska oot tosi nätti noin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saako sult kysyy, onko siihen mitään erityistä syytä? :o siis ei oo tietenkään pakko vastata, mutta kiinnostais:)

      Poista
    2. ei siihe oo mitään erikoista syytä, taino suurin syy on se etten jaksais pestä meikkejä joka ilta pois + mun mielestä oon ihan hyvän näkönen imanki :) ennen kyllä meikkasin mut nyt oon lopettanu, mut kyl mä aina juhliin ja tälleen tottakai laittaudun :)

      Poista
  3. pääsikkö muuten sitä veikkausta läpi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. veikkausta? :D jos tarkotat teoriakoetta nii en päässy :D

      Poista
  4. Mua nyt hämää, ku aattelin ton paidan mintunvihreäksi ja siltä se näyttää edelleen. :D Ehkä kamera tekee sen tai jtn, hieno paita kumminki ja oot tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no on se munki mielestä mintunvihreä, mut kaikki muut varmaan sanois tätä siniseks :D taino en tiiä mulla nyt vähän oma käsitys näistä että mikä on sininen ja mikä vihreä :D kiitos! :)

      Poista
  5. Onpas ihana blogi! Tosi upeita kuvia ja oot hirmu kaunis:-) Ootko ottanu noi kuvat itselaukasimella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ei ku oon ottanu noi kaukolaukasimella :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8