we don't need no wings to fly



tuesday
tuesday
kuviaa
tuesday
Tänään on ollu aivan kamala ilma, aamulla sato ku menin kouluun ja mun hiukset kastu ja loppupäivän mulla oliki sitte maailman kamalin hiuspäivä :-D Muutenki tää sade masentaa ja pilaa kaikki suunnitelmat ku mun piti tänäänki kuvailla kaikkea kivaa ulkona muttei huvittanu kauheesti mennää tonne kastuun... Mä kuvasin videonki mut en oo kauheen tyytyväinen siihe nii en sitte tiiä julkasenko sitä. Mut mä koitan postailla taas huomenna vähän kiinnostaviempien kuvien kanssa :)

4 kommenttia:

  1. missä teit ton bannerin ? (: sun blogi on tosi kiva !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.photovisi.com/collage/

      tuolla mut se laatu ei tosiaan oo kummonen :( kiitos!

      Poista
  2. sun blogi on superihana ja piristää usein mun päivää! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ja ihana kuulla! :) sä piristit mun päivää :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8