wake me up when september ends

september september september september september september september Tuo otsikko kuvaa niin hyvin mun tänhetkistä fiilistä. Tänään on ollu tosi pimeää ja kylmää ja sateista koko päivän. Yleensä tykkään kyllä syksystä mut se ärsyttää ku on niin pimeetä että on vaikeeta ottaa hyviä kuvia. Tänään kävin äitin kanssa kaupungilla mutta en löytäny mitään muuta ku yhen huulipunan. Muutenki tänään on ollu vähän huono fiilis mutta nyt illalla tein hyvää ruokaa ja päivä parani heti :) Nyt illalla ajattelin vielä vähän muokkailla tän blogin ulkoasua ja sitte värjään mun juurikasvun pois, hui pelottaa vähän että millanen on lopputulos.

21 kommenttia:

  1. En oo ees aatellu että sulla on värjätyt hiukset :D Mutta millä värillä värjäät?Vai tuolla samalla?

    Ja tuo karvaliivi on aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no toi on itseasiassa aika lähellä mun omaa sävyä :) mä värjään jollaki sävyteshampoolla, tai siis en periaatteessa värjää mut tummennan hiusten sävyä tai koitan ainaki :D

      Poista
  2. aivan ihana koru ja ihana sinä ja ihana postaus oot tosikaunis!:) mistä tuo koru on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihana! :) se on guessin ja ostin sen timanttisilta :)

      Poista
  3. tätä mä jään seuraamaan! yllättää aina niin paljon, kun massablogien seasta löytyykin helmi... :)

    VastaaPoista
  4. sulla on kyllä nii ihana blogi, oon seurannu tätä pari kuukautta nyt ja varsinki se et postaat nii usein on kiva juttu, tykkään ! :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) joo mä pyrin postaileen päivittäin, ku itekki tykkään sellasista blogeista joissa tulee usein postausta :)

      Poista
  5. mistä tuo karvaliivi on, aivan ihana !! :)

    fashionably-silly.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Oi ihana blogi! :)

    http://myvariablelifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Tosi suloinen blogi ja ihana tyyli, liityn seuraileen!! :-)
    - iidam http://behappybeee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Sulla on aivan ihana tää blogi:)

    VastaaPoista
  9. hei miten saat tuon tekstin otsikon keskelle?? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon laittanu sen html-koodista ohjeet löytyy täältä :)

      http://sunnydaysdarknights.blogspot.fi/2012/06/kuinka-saada-blogin-otsikko-ja.html

      Poista
  10. Ihana tuo karvaliivi ! <3 :) Itsekkin ihastuin tuohon hennesillä, mutta kun netistä aijon sen tilata, niin koko vähän arveluttaa... Niin onko tuo siun mitä kokoa ? tieto auttas vähän arvioimaan omaa kokoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo mun liivi on koko 34 ja se on sellanen vähän löysähkö, tai siis ei iso tai mitään mutta sivuista vähän löysä että oisin ottanu koon 32 jo tota ois ollu siinä koossa :)

      Poista
    2. Okei, kiitoksia avusta ! :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8