vilman rippijuhlat

konfis
konfis
konfis
Tänään oli siis vilman konfis ja rippijuhlat, ja koska luvattiin niin jouduttiin meneen myös kirkkoonki. Ei siinä mitää, kyllä se meni ihan mukavasti valokuvatessa ja kännykällä pelatessa. Onnistuin mokaamaan ehtoollisella ku kaadoin niitä pikareita ja sitte aloin vielä nauraan ku kaikki siellä kirkossa katto mua paheksuvasti. Juhlat oli tosi kivat ja söin paaaljon ihania ruokia ja vannoin sen jälkeen etten syö enää ikinä mitään. Oltiin vilmalla nean kaa sellaset pari tuntia, syötiin ja kuvailtiin. Sitte lähin äitin kaa käymään keskustassa ja prismassa. Me käytiin tilaamassa mulle micksistä yks kiva takki josta ei täällä ollu enää mun kokoa. En malta oottaa että saan sen koska se on tosi kiva ja se oli viel -20%! Prismasta tarttu mukaan puikkokiharrin ja kaikkea muuta pientä. Esittelen sitte huomenna ne ostokset koska nyt on taas liian hämärää kuvailuun.
konfis
Jakku pull & bear toppi selected femme hame h&m koru guess
Asu mulla oli siellä kirkossa ja juhlissa tällanen. Ton lisäks mulla oli vielä ne ruskeat korkkarit. Toi hame vaikutti vielä kotona ihan hyvältä vaihtoehdolta mutta sitte kirkossa tajusin että se on sinne ehkä vähän liian lyhyt... Tai ainaki katseista päätellen muut piti sitä liian lyhyenä. Mut muuten tykkäsin tosta asusta tosi paljon, ku toi on tosi monikäyttönen. Sitte ku menin kaupungille niin vaihdoin hameen mustiin kissyihin ja seki näytti mun mielestä kivalta. Tunsin itteni tosi ylipukeutuneeksi prismassa ku muut oli verkkareissa ja mä sipsuttelin siel korkkareissa :-D

4 kommenttia:

  1. karo hei, musta tuntuu, että meiän elämysripari ei oikein tykkää siitä, että laitat koko ryhmän kuvaa (miinus minun ja lumin) nettiin ilman lupia, kun kuva on vielä noin tarkkaki :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa no mun mielestä toi ei just oo tarkka ku noista kasvoista ei saa ees selvää :D mut voin mä sen vaihtaaki

      Poista
    2. näissä hommissa on aina seki, että kun et tunne tuosta porukasta juuri ketään, niin ei kannata laittaa siitä kuvaa. se on vaan kohteliastaki. mutta hyvä ku vaihoit pois :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8