t.g.i.f

friday
friday
friday
friday
Tänään on ollu aika normiperjantai, koulupäivä meni aika nopeesti, lähin koulun jälkeen keskustaan kierteleen kauppoi ja tällä kertaa sieltä löytyki jotain mukaan. Sitte kävin myös mummolassa ja nyt loppuillan oonki istunu koneella. Haha mun on pakko nyt jakaa teidän kanssa yks tyhmä juttu mikä sattu koulussa koska mua itteä naurattaa tää niin paljon. Huomasin fysiikantunnin alussa etten ollu tehny läksyjä, joten menin kaapeille mukahakemaan kirjaa, että tekisin ne tehtävät äkkii siellä. No sitte sinne päästyäni mä huomasin, että vaikka mulla oli koko laukku mukana nii mulla ei olly yhtään kynää, kaikki oli jääny luokkaan. Joten mä sitte kekseliäänä tyttönä aloin superpehmeellä kulmakynällä tuhraan niitä läksyjä :-D Oli varmaan käytävällä kiva kuunnella ku yks nauraa vessassa yksikseen, se oli vaan jotenki niin koominen tilanne etten voinu olla nauramatta, ku sillä kulmakynällä oli ihan mahotonta kirjottaa. Harkittin jo että koittaisin kirjottaa eyelinerillä ja aloin nauraa vieläki kovempaa :-D Olin vissiin hieman väsyny aamulla... Mutta nyt niitä tän päivän ostoksii:
friday
friday
Ihana laukku kirpparilta, alunperin ginasta, 4€. Rakastuin tohon heti ku näin ton, eikä maksanu ees juuri mitään.
friday
Karvaliivi H&M 29,95€. Oon käyny sovittaan tota liiviä H&M:llä neljä kertaa, mut en oo viittiny aikasemmin ostaa sitä. Nyt sitte vaan marssin suoraan kassalle ton kanssa, saa nähä palautanko ton. Mut toi on ihanan pehmeä ja lämmin!
friday
Paita H&M 14,95€. Etin just tollasta peruspaitaa, missä ois kuitenki joku kiva yksityiskohta, niinku tossa toi pitsiyläosa :)
friday
Perus tuubihuivi gina 9,95€. Niinku siinä must haves-postauksessa jo sanoinki niin halusin ton saman huivin toisessa värissä, ku sitä vaaleanpunasta on vähän vaikeampi yhdistellä mihinkään.
Onko teillä muilla käyny jotain samanlaisia kommelluksia niinku toi mun kulmakynäjuttu? :-D

14 kommenttia:

  1. Sun blogi on vaan niin ihana :)♥

    http://emmppu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi sulla, alan seuraileen! (:

    VastaaPoista
  3. karo aivan ihania noi kaikki mitä ostit! :) Ja sit mä voin aina ostaa sen sun vanhan laukun jos se jää sulta käyttämättä;)

    VastaaPoista
  4. Onpa kivan näköne toi laukku ! Hyvän löydön oot tehny (:

    VastaaPoista
  5. jestas ihania ostoksia, missä kirpparilla kävit!

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Oon koittanu ettii tota liivii mutta missään ei enään myydä sitä :( tarvis niin kipeesti löytää tommonen liivi pk25💎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä myytiin ainakin H&M:llä ihan vielä tänä talvena, jostain kirpparilta varmasti löytyy noita! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8