tell me what is the music inside my head


monday
monday
monday
monday
monday
monday
monday
Ärsyttää ku pari noista kuvista on tolleen tyhmästi ylivalottuneita... Noista kuvista näkeeki aika hyvin mitä oon tehny. Oon ollu koulussa, akroillu ulkona, ottanu kuvia, tehny itelleni vesiputousletin(jonka muuten opin tässä viikonloppuna)ja ollu koneella. Tää päivä koulussa oli ihan kiva, oli aika rentoo ja ruokana oli tortilloja omnom Nyt illalla ku on vapaata koska harkat on peruttu nii ajattelin tehä kerranki läksyt kunnolla, harjotella siihen teoriakokeeseen ja mennä juokseen :) Mutta niinku yleensä en luultavasti saa mitään noista tehtyä... Saatan ehkä postata vielä tänä iltana! Muistakaa muuten kysymyspostaus, vielä on 3 päivää aikaa laittaa kysymyksiä!
Ja heittäkää kysymyksiä formspringiin!

19 kommenttia:

  1. yääk sul on ihan himo laihat jalat ! vähä siisttiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitää :D mulla on kyllä ihan normaalit jalat

      Poista
    2. mitenkää laihat jalat normaalithan nuo!:D Sitä paitsi mitä sitten jos olis? Eihän Karoliina sitä itte pysty päättää millaset jalat hänellä on :D

      t. toinen ano joka on myös saanu tällästä samallaista kuittailuu :Dd

      Poista
  2. ompas sulla on kyllä laihat jalat - minkä kokosia farkkuja sä käytät ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorinyt vaa, mut karoliinalla on just sopivat ja kauniit jalat!!!! :)

      Poista
    2. ei ne oo todellakaan mitkään laihat, kuva kai vääristää tai jotain :D ja mun koko on 25/32 tai 26/32 :)

      Poista
  3. ihan normaalit nuo jalat mun mielestä on. :D miten teillä oli _koulussa_ ruokana tortilloja? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sitä mieki ihmettelin :D oli vaan :)

      Poista
    2. mitääh meillä ainaki on koulussa tortilloja ruokana ainakin kerran kuussa :D

      Poista
    3. :D aijaa, meillä ei oon noin usein

      Poista
  4. ihanat kuvat, hienosti kuvattuja eikä mun mielestä yhtää ylivalottuneita, tai et ne just sopii noihin kuviin:-) oot hirmu nätti !

    http://o-something.blogspot.com/
    kurkkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos! :) mulla itellä häirittee etenki toi eka kuva :(

      Poista
  5. haha kauhee keskustelu sun jaloista :DD mut ihania kuvia taas! :) haluaisin itekki osata tuollasen letiysjutun :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä :D kiitos! :) toi on oikeesti tosi helppo, youtubesta löytyy ohjeita :)

      Poista
  6. aina nuo housut :D mutta kyllä sulla on kiva blogi anygays. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ku tykkään noista tosi paljon en tykkää mun vanhoista farkuista :D kiitos!

      Poista
  7. toosi kiva blogi! jään seurailemaan :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8