sports

urheiluu
urheiluu
urheiluu
urheiluu
Tänään oli ne kaupungin yleisurheilukisat. Oli ihan kiva päivä, vähän tylsä vaan ku jouduin istuun yksin katsomossa sen 5 tuntia ennen omaa juoksua joka oli vikana. Onneks nea ja vilma tekstas mulle niin en kuollu tylsyyteen. Oli kuitenki kiva kattoo miten toiset hyppäs pituutta ja juoksi ja näin :) Mä juoksin T15 800m ja olin kuudes. Oon ihan tyytyväinen, harmittaa vaan ku mokasin vähän siinä lopussa ku en tienny monta kierrosta me juostaan niin päästin kaks tyttöö mun eelle siinä lopussa siinä uskossa että mulla on vielä puoli kierrosta aikaa kiriä mut se juoksu loppuki jo 50 metrin päästä joten en kerenny enää ohittaa. Samoin säästelin vähän voimia enkä juossu täysillä ku luulin et matkaa on vielä jäljellä.. Mut ei voi mitään, oon kuitenki ilonen et se meni noin hyvin! Sitte kisojen jälkeen kuvailin vähän pihalla jotain urheilu teemakuvia, mut ne ei oikeen onnistunu ku liikkuvien kuvien ja kaukolaukasimen yhteistyö ei ihan toiminu. En muutenkaan kauheesti kuvaillu tänään siellä kisoissa vaikka olis pitäny. Nyt lähen kuitenki harkkoihin, postailen huomenna taas!

4 kommenttia:

  1. mikä sun aika oli ja ookko päässy sen veikkauksen läpi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä yhtään, en kattonu sitä :) en oo, ei mulla oo ollu koetta sen viimesimmän jälkeen.

      Poista
  2. taisit saada juuri uuden lukijan ;)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8