r.i.p vippe

9.2006-9.9.2012
vippe
Äsken näin jotain mitä en ois ikinä halunnu nähä. Leikin ulkona vilman kanssa ja menin kattoon että oliko vippe syöny sen ruoat, koska se oli vaikuttanu aika kipeeltä viime päivät. Heti ku näin sen niin mun sydän pomppas kurkkuun koska tiesin mitä oli tapahtunu. Kärpäset pörräs sen ympärillä ja se oli ihan kylmä ja kova ja mulla teki tosi pahaa nostaa se sieltä pois. Olihan se jo aika vanha, mutta ei tällaseen voi silti koskaan valmistautuu. On totta että mulla ei oo riittäny sille aikaa viime aikoina mutta kyllä mä silti välitin siitä tosi paljon ja se tulee aina olemaan mun eka lemmikki. Kaikista pahinta on se, että tänään aamulla mun kaverin pikkuveli soitti mulle ja kysy että voisko se tulla kattoon vippeä. Vippe oli mun kaverin pikkuveljelle tosi tärkeä, se tuli aina kattoon vippeä ja kyseli sen kuulumisia ja se on ollu niillä hoidossaki. Se oli kuulemma nähny unen vipestä viime yönä ja sillä oli tullu joku alitajunen pakottava tarve tulla kattoon sitä. Mutta mä sanoin että ei käy, kun olin lähdössä vielä sillon tyttöjen kaa ulos. Nyt kaduttaa että en päästäny sitä käymään, nyt se ei voinu hyvästellä sitä mitenkään :( Se oli varmaan joku varotus, mutta mä en tajunnu sitä, tai ainaki siltä nyt tuntuu

21 kommenttia:

  1. voi ei! :( toi on aina kauheeta jos oma rakas lemmikki kuolee, multa kuoli kissa kolme vuotta sitten ja se oli kauheeta.
    Mut toisaalta mun kissa oliki jo 18 vuotta, että ehkä parempi ettei sen tarvinnu kärsiä.
    Mutta sulle nyt tosi paljon voimia ja koita jaksaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mutta se helpottaa et tiiän et sillä on nyt parempi olla ku se oli niin kipee nää viimiset päivät :(

      Poista
  2. Otan osaa! :( Oliks vipeltä jo kuollu kaveri vai jäiks sulle ny marsuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei meillä oo ollu koskaan muita marsuja, vippe oli ainoo :(

      Poista
  3. voi toistaa :( otan osaa!
    mutta karo miten saa tämmösen vastaa kommentti systeemin blogiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( mä en tiiä ku tää on tullu mulle itestään mut eiköhän se löydy jostain ulkoasu- tai asetukset-kohasta :)

      Poista
  4. Voi ei, otan osaa :( koita pärjäillä, voimia sulle :)

    VastaaPoista
  5. Voi ei tuo on kamalaa :( Itse näin omin silmin ku oma marsu kuoli. Se alko oleen tosi heikkona ja halusin päästää sitä vähä jalottelee ku sen vipellys oli vähentyny ja häkissä se oli vaan yhdes kohdas. Keittiön lattialle sen päästettyä se vaan nökötti siinä, yritti alkaa liikkumaan. Sitte Toffee-marsultani petti takajalat ja se yritti liikkua enää etujaloilla, lopulta se kaatu kylelleen siihen lattialle ja hengitys loppu. :( Voimia sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( voi kamalaa, onneks mun ei tarvinnu nähä sitä ku se kuoli

      Poista
  6. voi ei otan osaa :( itellä oli kans eka oma lemmikki marsu joka kuoli viime vuonna näihin samoihin aikoihin 7-vuotiaana :(

    VastaaPoista
  7. On aina kauheeta menettää rakas lemmikki, mulle ei näin oo kyllä onneks vielä käyny.. Otan osaa :d

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva blogi! :-) Liityin lukijaks, liity säki mulle!
    ♥ www.hennanblogii.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
  9. Voi ei :( Multa kuoli poni viime joulukuussa, ja se oli ihan hirveetä :( Mutta kyl se menee ajan kanssa ohi ja tulee hyvät muistot mielee!:) Vooi ei nyt mulle tuli iha :'( olo :(

    Mut käy kattoo munkin blogi?:)

    http://keepitsimple-ida.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. vooi suuret osanotot! :(

    http://youarebeautifulforme-krista.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. osan ottoni ja koitahan pärjäillä!!(:

    VastaaPoista
  12. kiitti kaikille osanotoista, en viiti kaikkiin vastata erikseen :D

    VastaaPoista
  13. otan osaa! lemmikin kuolema on ihan kauheeta aina :c

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8