ready, set, cheer

koulukuvia koulukuvia perjantai perjantai Eilen tuli koulukuvat, joita olin oottanu kauhulla. Mun hiukset oli huonosti ysienkuvassa ja siinä ilme on muutenki tyhmä. Ja luokkakuvassa mä en ymmärrä mitä mun silmille on käyny, toinen näyttää ihan verestävältä ja punaselta vaikka ne oli ihan normaalit? :-D Oon vissiin just räpäyttäny silmää ja sen takia näytän joltaki siltä että joku ois puhkassu multa silmän... Ja tän vuoden yksityiskuva on ehottomasti mun parhain koulukuva tähän asti, ja silti näytän tyhmältä tossa. Eilen meillä oli koulussa tukarien järjestämä salitilaisuus, että oli vähän viihdettä tässäki viikossa ku katto miten opettajat joutu laulaan frontside ollieta. Sori tuosta kuvien kauheesta laadusta, mulla ei oo ollu tällä viikolla aikaa kuvata ja on muutenki ollu tosi sateista ja hämärää nii se on ollu aika vaikeaaki. Tää päivä ja eilinen on menny Luleåå varten pakatessa, mehän siis lähetään sinne jo parin tunnin päästä! Koulussaki oli vaan ihana 3 tunnin päivä, koska lähin jo ruokailun jäkeen että pääsen postaileen hehe. Ihanaa, oon oottanu tätä niin kauan ja meillä on siellä varmasti yhtä kivaa ku viime vuonna ellei kivempaaki. Ja me ollaan kehitytty tosi paljon viime vuodesta joten nyt päästään treenaamaan paljon vaikeampia juttuja ku mitä viime vuonna. Viikonloppuna on siis luvassa 16 h treeniä, vois tossa olla vielä pari tuntia lisääki. Lupaan ottaa tuolla tosi paljon kuvia ja palailen sitte maanantaina postaileen miljoonan kuvan kera! Eli viikonloppuna ei siis tule postauksia.

10 kommenttia:

  1. vähänkö teitä ysejä on vähän siellä napsulla! :D
    oonki aina aatellu et oot varmaa siellä x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo näyttää että meitä ois tosi vähän :D

      Poista
  2. ihanan onnistunu koulukuva <3!! :)

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kerranki näytän ees jotenki ihmismäiseltä tossa haha :D

      Poista
  3. Mis sä asut ? (:
    ja ihania kuvii & toihan on tosi onnistunu toi sun yksityiskuva !! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana toi sinun yksityiskuva <3

    VastaaPoista
  5. ihana toi yksityiskuva,mulla ne ei onnistu ikinä!! :--D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8